Cum susține Banca Transilvania clienții persoane fizice care au credite? Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, a fost invitat #deladistanță

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 13 aprilie 2020, 20:13 Economie | Finanţe & Bănci


Gabriela Nistor
Foto: Banca Transilvania
​Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania a participat la o întâlnire realizată la distanță, unde a discutat despre modalitățile prin care Banca Transilvania susține clienții persoane fizice care au credite.
  • Mesajul Gabrielei Nistor: Mulțumesc, Hotnews, pentru inițiativă și tuturor celor care au fost parte din acest dialog, chiar de la distanță. Vă doresc sănătate și Paste liniștit! Să auzim de bine.

Am discutat cu Gabriela Nistor despre:
  • Ce măsuri ia Banca Transilvania pentru a-și susține clienții persoane fizice care au credite
  • Cum a prioritizat și va prioritiza BT proiectele în așa fel încât să fie alaturi de clienți
  • Cum au fost primite până acum măsurile și câţi clienți au aplicat până acum pentru a beneficia de acestea
  • Care sunt pașii pe care clienții persoane fizice ai BT trebuie să îi parcurgă pentru solicitarea amânării ratelor
  • Planurile BT pe perioada de criză


Gabriela Nistor face parte din povestea BT încă de la început. A parcurs toate etapele care puteau fi trecute – a început acum 25 de ani chiar la ghișeu, apoi ofițer credite, coordonator marketing. A coordonat ulterior implementarea sistemului de carduri la BT, creând departamentul de carduri, odată cu care banca s-a lansat pe piața cardurilor. Ulterior a coordonat întreaga activitate de retail, preluând activitatea care vizează persoanele fizice, iar de câțiva ani ocupă o poziție de top management, pe aria pe care și-a construit cariera și care îi place cel mai mult: retail banking. Face parte din echipa de management care hotărăște cum să susțină mai bine BT clienții în contextul actual. Este de principiu că prioritatea sunt clienții, iar banca trebuie să fie cu ei și la bine, și la greu, pe termen lung.
  • Răspunsurile la întrebări pot fi găsite în formularul de comentarii de la finalul articolului


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Fides

    1. Ati introdus o masura suplimentara, singulara la acest moment printre bancile ce la noi, prin care si creditele de nevoi personale vor avea dobanda 0 pe perioada amanarii. Cate solicitari de amanare a ratelor ari primit, cate zile dureaza pana se da un raspuns debitorilor si cati dintre debitori au primit o suspendare a ratelor de 9 luni?
    2. Cat de important este pt banca faptul ca FNGCIMM garanteaza obligatiile de plata? Ce inseamna daca acest aspect este inlaturat total de Parlament?
    3. Va ganditi sa veniti cu o oferta noua de refinantare pt creditele de la alte banci, atat ipotecare cat si de nevoi personale, mai ales ca alegand sa nu adaugati dobanda la dobanda, puteti aspira un nr mare de clienti de pe piata?
    4. Cat dureaza pana eliberati un card? Poate fi incheiata procedura si telefonic?





8151 vizualizari

  • BT (Luni, 13 aprilie 2020, 20:48)

    Fides [utilizator]

    1. Ati introdus o masura suplimentara, singulara la acest moment printre bancile ce la noi, prin care si creditele de nevoi personale vor avea dobanda 0 pe perioada amanarii. Cate solicitari de amanare a ratelor ari primit, cate zile dureaza pana se da un raspuns debitorilor si cati dintre debitori au primit o suspendare a ratelor de 9 luni?
    2. Cat de important este pt banca faptul ca FNGCIMM garanteaza obligatiile de plata? Ce inseamna daca acest aspect este inlaturat total de Parlament?
    3. Va ganditi sa veniti cu o oferta noua de refinantare pt creditele de la alte banci, atat ipotecare cat si de nevoi personale, mai ales ca alegand sa nu adaugati dobanda la dobanda, puteti aspira un nr mare de clienti de pe piata?
    4. Cat dureaza pana eliberati un card? Poate fi incheiata procedura si telefonic?
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:37)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Fides

      Intrebare: Ati introdus o masura suplimentara, singulara la acest moment printre bancile ce la noi, prin care si creditele de nevoi personale vor avea dobanda 0 pe perioada amanarii. Cate solicitari de amanare a ratelor ari primit, cate zile dureaza pana se da un raspuns debitorilor si cati dintre debitori au primit o suspendare a ratelor de 9 luni?

      1. Raspuns: Da – asa este – am decis, ca banca, sa plusam la cerintele legale aprobate de autoritati. Practic, ce am decis noi este ca dobanda acumulata pe parcursul amanarii sa o punem pe un cont separat, pe care nu se calculeaza dobanda. Deci masura noastra suplimentara este ca aplicam aceasta facilitate pentru clienti si in cazul creditelor de nevoi personale. Primim in jur de 2.000 de solicitari pe zi, pe toate canalele. Raspundem in 15 zile, termen prevazut de OUG. Sunt multe solicitari, trebuie sa le analizam si multumim clientilor pentru rabdare, pentru intelegere.
      • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:40)

        GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui GabrielaNistor

        Intrebare: Cat de important este pt banca faptul ca FNGCIMM garanteaza obligatiile de plata? Ce inseamna daca acest aspect este inlaturat total de Parlament?

        2. Raspuns: Garantia suplimentara din partea statului, importanta sa se va vedea insa doar dupa finalizarea perioadei de amanare pentru client, cel mai probabil incepand de anul viitor. Este o masura de sustinere din partea statului, pe care o salutam.
        • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:44)

          GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui GabrielaNistor

          Intrebare: Va ganditi sa veniti cu o oferta noua de refinantare pt creditele de la alte banci, atat ipotecare cat si de nevoi personale, mai ales ca alegand sa nu adaugati dobanda la dobanda, puteti aspira un nr mare de clienti de pe piata?

          3. Raspuns: Vremurile de acum ne fac sa ne gandim doar la cum sa sustinem clientii. Aceasta este prioritatea noastra, nu partea comerciala. Intrebarea e interesanta si va multumesc. Dar sa nu uitam ca amanarea de rate in baza ordonantei, adica a moratoriului public, este numai pentru creditele acordate inainte de 30 martie. Evident, noi am fost si ramanem deschisi la refinantarea creditelor de la alte banci, tocmai ca sa ajutam oamenii, dar ca in cazul particular descris, nu avem aceasta preocupare.
          • Raspuns (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:45)

            GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui GabrielaNistor

            Intrebare: Cat dureaza pana eliberati un card? Poate fi incheiata procedura si telefonic?

            Raspuns: Durata de eliberare a unui card fizic nu s-a modificat, e de cateva zile. Avem insa 2 elemente de noutate, care va pot ajuta:

            1. in aplicatia BT Pay puteti accesa imediat noul card in format digital, inainte de a-l primi pe cel fizic.

            2. daca nu aveti cont la BT puteti deschide un cont curent in lei 100% de la distanta, prin NEOcont (https://www.bancatransilvania.ro/neo-cont/), fara sa mai faceti un drum la banca. Prin NEOcont puteti comanda si un card de debit pe care il veti primi acasa.
  • intrebare (Luni, 13 aprilie 2020, 22:23)

    Xorciser [utilizator]

    Buna ziua,

    Am un card de credit si am accesat facilitatea cu plata in rate cu dobanda zero- sunt la a patra rata luna aceasta. Nu am primit extrasul de cont (in mod normal il primesc in 5 ale lunii), s-au amanat/suspendat automat ratele si nu s-a mai trimis extras- sau trebuie sa verific ce s-a intamplat?

    Multumesc.
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:51)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Xorciser

      Intrebare: Am un card de credit si am accesat facilitatea cu plata in rate cu dobanda zero- sunt la a patra rata luna aceasta. Nu am primit extrasul de cont (in mod normal il primesc in 5 ale lunii), s-au amanat/suspendat automat ratele si nu s-a mai trimis extras- sau trebuie sa verific ce s-a intamplat?


      Extrasele de cont s-au transmis in prima parte a lunii, la fel ca si pana acum. Va recomand sa solicitati o copie a extrasului de cont apeland Call Centerul BT, 0264 30 80 28.

      Pentru clientii care nu au avut intarzieri la plata obligatiei minime lunare, s-a prelungit perioada de gratie pana in mai. In cazul cumparaturilor in rate, in martie si aprilie nu descarcam rate si, prin urmare, nu exista obligatii de plata aferente ratelor. Ultima rata descarcata a fost in februarie. De exemplu, daca in luna februarie ati avut pe extrasul de cont rata 4 din 6, obligatia de plata aferenta urmatoarei rate o veti avea in perioada 1-25 mai. In 31 mai veti avea rata 5 din 6, care trebuie achitata pana in 25 iunie.
  • Cred imobiliar (Marţi, 14 aprilie 2020, 7:43)

    Mihaela [anonim]

    Doresc sa achit integral creditul imobiliar pe care il am la BT, insa nu reusesc sa intru in contact cu cineva care sa ma ajute. Doresc sa mentionez ca in afara de acest credit imobiliar nu am nici o alta relatie de colaborare cu BT (e.g. nu cont, nu card, nu home banking), la adresele de mail la care am scris pana acum primesc eroare de inbox plin si, totodata, tin sa mentionez ca momentan nu sunt in tara, iar o revenire prea curand este greu de estimat avand in vedere situatia globala actuala. Ce se poate face pentru a solutiona aceasta problema?
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:54)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihaela

      Intrebare: Doresc sa achit integral creditul imobiliar pe care il am la BT, insa nu reusesc sa intru in contact cu cineva care sa ma ajute. Doresc sa mentionez ca in afara de acest credit imobiliar nu am nici o alta relatie de colaborare cu BT (e.g. nu cont, nu card, nu home banking), la adresele de mail la care am scris pana acum primesc eroare de inbox plin si, totodata, tin sa mentionez ca momentan nu sunt in tara, iar o revenire prea curand este greu de estimat avand in vedere situatia globala actuala. Ce se poate face pentru a solutiona aceasta problema?


      Da, se poate face rambursarea anticipata la distanta. Va rog sa luati legatura cu colegii nostri de la Call Center, 0264 30 80 28 sau contact@btrl.ro. Daca optati pentru email, va rugam sa precizati in mod expres ca doriti rambursarea creditului imobilar de la BT si daca doriti rambursare anticipata totala sau partiala.
  • reconversie credit (Marţi, 14 aprilie 2020, 7:55)

    Toderascu Florin [anonim]

    Buna ziua
    Am credit in franci elvetieni luat la Bancpost in 2006 si cand a-ti preluat banca a fost o oferta de reconversie dar timpul a fost scurt nu m-am hotarat si acum veniturile mele sunt in euro.
    Intreb daca mai este valabila oferta de la preluarea bancii si cum pot accesa reconversia din franci in euro?
    Multumesc
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:55)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Toderascu Florin

      Intrebare: Am credit in franci elvetieni luat la Bancpost in 2006 si cand a-ti preluat banca a fost o oferta de reconversie dar timpul a fost scurt nu m-am hotarat si acum veniturile mele sunt in euro. Intreb daca mai este valabila oferta de la preluarea bancii si cum pot accesa reconversia din franci in euro?


      Da, oferta de conversie este in continuare valabila. Va rugam sa ne trimiteti mai multe detalii pe adresa conversie.ama@btrl.ro.
  • restante la credit imobiliar (Marţi, 14 aprilie 2020, 9:28)

    Bogdan Cretu [anonim]

    Clientii cu restante la credit imobiliar pot sa amane ratele ?
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 10:57)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan Cretu

      Intrebare:Clientii cu restante la credit imobiliar pot sa amane ratele ?


      Ordonanta prevede ca sunt eligibili clientii care nu au avut restante inainte de 16 martie sau le-au achitat ulterior. BT considera totusi, pe programul propriu, si clientii care au avut restante, dar nu mai vechi de 1 martie, precum si pe cei care nu le-au putut achita ulterior. Este important de mentionat ca amanarea la plata trebuie sa fie solicitata in contextul dificultatilor generate de Covid-19. Pentru alte dificultati ale clientilor, banca a derulat si pana acum programe de suport, punctuale, de la caz la caz.
  • restante ipotecar (Marţi, 14 aprilie 2020, 9:31)

    Bogdan Cretu [anonim]

    Clientii cu restante la credite ipotecare pot sa amane ratele?

    Intr-un mesaj anterior am intrebat despre creditele imobiliare acum sunt interesat si de cele ipotecare.
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:05)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bogdan Cretu

      Intrebare: Clientii cu restante la credite ipotecare pot sa amane ratele? Intr-un mesaj anterior am intrebat despre creditele imobiliare acum sunt interesat si de cele ipotecare.


      Tot ce am raspuns in contextul creditelor imobiliare este valabil si in cazul celor ipotecare.
  • Depun cerere sau nu? (Marţi, 14 aprilie 2020, 10:55)

    Stoian Paula [anonim]

    Buna dimineata!

    Am un credit la BT dupa preluare de la Bancpost.Inteleg ca trebuie sa fac o cerere pt amanarea ratelor pana la 15 mai,fara sa stiu daca voi mai putea plati ratele.In conditiile in care voi putea totusi plata rata lunara ,mai trebuie facuta o noua cerere?
    Ideea e ca nu pot sti cum vor evolua lucrurile si daca voi mai putea plati, sau nu, ratele.
    Cum ar trebui sa procedez,daca voi putea plati?
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:10)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Stoian Paula

      Intrebare: Am un credit la BT dupa preluare de la Bancpost.Inteleg ca trebuie sa fac o cerere pt amanarea ratelor pana la 15 mai,fara sa stiu daca voi mai putea plati ratele.In conditiile in care voi putea totusi plata rata lunara ,mai trebuie facuta o noua cerere? Ideea e ca nu pot sti cum vor evolua lucrurile si daca voi mai putea plati, sau nu, ratele. Cum ar trebui sa procedez,daca voi putea plati?

      Puteti intrerupe in orice moment perioada de amanare, iar dobanda amanata va fi considerata doar cea pana la momentul intreruperii.
  • Card de pensie. (Marţi, 14 aprilie 2020, 13:43)

    Niculescu Dan [anonim]

    Am doua depozite bancare la B.T. doresc sa primesc pensia pe card. Ce trebuie sa fac, care sunt pasii, pentru obtinerea cardului, ce acte imi trebuie, unde sa ma duc .( Mentionez ca am totusi 75 de an).
    Multumesc.
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:12)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Niculescu Dan

      Intrebare: Am doua depozite bancare la B.T. doresc sa primesc pensia pe card. Ce trebuie sa fac, care sunt pasii, pentru obtinerea cardului, ce acte imi trebuie, unde sa ma duc .( Mentionez ca am totusi 75 de ani).

      Pentru a primi pensia la BT va rog sa luati legatura cu Casa de Pensii, pentru a le comunica IBAN-ul contului dvs de la Banca Transilvania. Daca nu aveti card atasat la contul in care veti primi pensia, va putem ajuta si va sunam noi, insa va rog sa ne trimiteti numarul dvs de telefon pe mailul comunicare@btrl.ro.
  • In cazul popririlor (Marţi, 14 aprilie 2020, 18:50)

    Ark_ro [utilizator]

    In cazul clientilor care au popriri pe cont si isi platesc cu regularitate ratele, in termen de max. 30 zile de la data scadentei, pentru ca banii sa se duca in plata ratei (nu in poprire), acestia sunt eligibili pentru amanarea ratelor?
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:16)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Ark_ro

      Intrebare: In cazul clientilor care au popriri pe cont si isi platesc cu regularitate ratele, in termen de max. 30 zile de la data scadentei, pentru ca banii sa se duca in plata ratei (nu in poprire), acestia sunt eligibili pentru amanarea ratelor?

      In cazul in care clientul cu credit are si o poprire pe cont, sunt doua situatii:

      - Daca poprirea este instituita de ANAF si este suspendata, sumele depuse in cont vor fi utilizate pentru plata ratelor;

      - Daca poprirea instituita este activa (nu este suspendata), atunci e necesar ca aceasta sa fie achitata.

      Inclusiv in aceste cazuri se aplica prevederile OUG 37. Cu alte cuvinte, titularul creditului nu trebuie sa fi inregistrat restante pana la data de 16 martie a.c. In cazul in care clientul are restante, acestea trebuie platite inainte de inregistrarea cererii de amanare.
  • Mesaje fără răspuns (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:10)

    Nicu [anonim]

    Am apelat la Call Centerul BT, nr. 0264 30 80 28 și nu poate fi apelat, iar la 0264308050 ți se spune cât de aglomerată este banca, după care primești mesaj de la 1785: Mulțumim pentru răbdare, te asigurăm că vei fi sunat. Avem multe solicitari, raspundem tuturor. Banca Transilvania. Am primit până acum cinci mesaje, dar nici vorbă să fiu sunat! 
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:46)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Nicu

      Intrebare: Am apelat la Call Centerul BT, nr. 0264 30 80 28 și nu poate fi apelat, iar la 0264308050 ți se spune cât de aglomerată este banca, după care primești mesaj de la 1785: Mulțumim pentru răbdare, te asigurăm că vei fi sunat. Avem multe solicitari, raspundem tuturor. Banca Transilvania. Am primit până acum cinci mesaje, dar nici vorbă să fiu sunat


      Avem un numar foarte mare de apeluri la Call Center, fiind canalul principal pentru preluarea apelurilor pentru amanarea ratelor, dar si pentru alte tipuri de solicitari. Volumul apelurilor a crescut de patru ori in aceasta perioada, iar durata convorbirilor a crescut si ea, avand in vedere ca avem nevoie de mai multe detalii de la clienti.

      La Call Center am dublat capacitatea si facem eforturi in continuare sa raspundem cat mai repede. Raspundem tuturor clientilor, iar raspunsul nostru privind amanarea ratelor il trimitem in maxim 15 zile, termen prevazut si in ordonanta.

      Daca ati luat legatura cu noi pentru amanarea ratelor, alternativa la Call Center este formularul de pe siteul nostru, iar linkul este acesta: https://www.bancatransilvania.ro/pentru-tine/credite/solicita-amanare-rate/. Sau va rog sa ne trimiteti datele de contact pe comunicare@btrl.ro si luam azi legatura cu dvs. Va multumesc ca ne-ati scris si aici.

      In cazul in care ne-ati contactat in legatura cu alt subiect, va rog sa luati in considerare optiunile de self-banking (pentru banking la distanta), siteul bancii sau platforma noastra de intrebari si raspunsuri Intreb BT (https://intreb.bancatransilvania.ro/). Multumim.
  • Cerere inchiriere (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:22)

    Anonim [anonim]

    Buna ziua,daca am un credit ipotecar este posibil sa il dau in chirie?(in contract spune ca am nevoie de aprobarea bancii).Daca da,ce pasi trebuie sa parcurg?Multumesc.
    • Raspuns Gabriela Nistor (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:54)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Anonim

      Intrebare: Buna ziua,daca am un credit ipotecar este posibil sa il dau in chirie?(in contract spune ca am nevoie de aprobarea bancii).Daca da,ce pasi trebuie sa parcurg?Multumesc." 

      Da, este posibil, iar cand doriti sa dati in chirie apartamentul, va rog sa treceti pe la banca pentru a solicita un acord pentru darea in chirie.
  • card de credite (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:24)

    Mihai [anonim]

    Buna ziua
    Am un card de credit la BT și trebuia să fac rulajul lunar până în 25 martie, a intervenit carantina și am neglijat. Sunt pasibil de penalitati? Se poate amana efectuarea acestui rulaj pe perioada starii de carantina? Daca da, care este procedura pe care trebuie să o urmez?

    Va multumesc,


    • Raspuns (Miercuri, 15 aprilie 2020, 11:58)

      GabrielaNistor [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mihai

      Intrebare: Buna ziua. Am un card de credit la BT și trebuia să fac rulajul lunar până în 25 martie, a intervenit carantina și am neglijat. Sunt pasibil de penalitati? Se poate amana efectuarea acestui rulaj pe perioada starii de carantina? Daca da, care este procedura pe care trebuie să o urmez?Va multumesc, 


      Ne-am gandit deja la clientii cu carduri de credit, mai ales ca sunt peste 500.000. Suntem prima banca din piata care a anuntat prelungirea perioadei de gratie pentru cardurile de credit, acum o luna. Concret, pentru clientii care nu aveau intarzieri la plata obligatiei lunare, s-a prelungit perioada de gratie pana in 25 mai. Nu a fost nicio obligatie de plata in martie si aprilie a.c., prima fiind in luna mai (1 – 25 mai).


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by