​Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking la Banca Transilvania a participat la o întâlnire realizată la distanță, unde a discutat despre modalitățile prin care Banca Transilvania susține clienții persoane fizice care au credite.

Gabriela NistorFoto: Banca Transilvania
  • Mesajul Gabrielei Nistor: Mulțumesc, Hotnews, pentru inițiativă și tuturor celor care au fost parte din acest dialog, chiar de la distanță. Vă doresc sănătate și Paste liniștit! Să auzim de bine.

Am discutat cu Gabriela Nistor despre:

  • Ce măsuri ia Banca Transilvania pentru a-și susține clienții persoane fizice care au credite
  • Cum a prioritizat și va prioritiza BT proiectele în așa fel încât să fie alaturi de clienți
  • Cum au fost primite până acum măsurile și câţi clienți au aplicat până acum pentru a beneficia de acestea
  • Care sunt pașii pe care clienții persoane fizice ai BT trebuie să îi parcurgă pentru solicitarea amânării ratelor
  • Planurile BT pe perioada de criză

Gabriela Nistor face parte din povestea BT încă de la început. A parcurs toate etapele care puteau fi trecute – a început acum 25 de ani chiar la ghișeu, apoi ofițer credite, coordonator marketing. A coordonat ulterior implementarea sistemului de carduri la BT, creând departamentul de carduri, odată cu care banca s-a lansat pe piața cardurilor. Ulterior a coordonat întreaga activitate de retail, preluând activitatea care vizează persoanele fizice, iar de câțiva ani ocupă o poziție de top management, pe aria pe care și-a construit cariera și care îi place cel mai mult: retail banking. Face parte din echipa de management care hotărăște cum să susțină mai bine BT clienții în contextul actual. Este de principiu că prioritatea sunt clienții, iar banca trebuie să fie cu ei și la bine, și la greu, pe termen lung.

  • Răspunsurile la întrebări pot fi găsite în formularul de comentarii de la finalul articolului