Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã recomandã ca interacțiunea contribuabililor cu instituția sã se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanțã, în ceea ce privește întrebările din domeniul fiscal. În acest sens, pe lângă formularul de contact, pot fi trimise email-uri.

Sediu ANAFFoto: Hotnews

Astfel, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email.

Lista adreselor de email ANAF (click pentru a deschide)

"În plus fațã de acestea, având în vedere cã liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadã, vã recomandãm sã utilizați și serviciul de asistențã telefonicã - Call Center și Formularul de contact. Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF, vã rugãm sã apelați CALL-CENTER instituției, la numãrul de telefon 031.403.91.60", spune instituția.

Programul pentru apeluri telefonice este de luni pânã vineri, în intervalul orar 8.30 - 16.30.

"O alternativã la fel de facilã pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitãrile sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar rãspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat", informează Fiscul.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

ANAF reamintește contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuatã prin internet banking sau ghiseul.ro.