Articol actualizat

VIDEO SUA: Stare de asediu la Washington după noi manifestaţii lângă Casa Albă. Președintele Trump le-a cerut guvernatorilor să fie mai duri cu protestatarii: O să arătați ca niște idioți

de Redactia     HotNews.ro
Luni, 1 iunie 2020, 4:57 Actualitate | Esenţial


Proteste in Lafayette Square
Foto: Hotnews
În capitala Statelor Unite, Washington, a fost decretată duminică stare de asediu după noi manifestaţii în apropiere de Casa Albă, în contextul în care revoltele generate de moartea lui George Floyd s-au extins în mai multe state americane. Starea de asediu, care presupune interdicţia de circulaţie între orele 23.00 și ora 06.00, a fost decretată în aproape 40 de orașe, însă protestatarii au ignorat în mare parte restricți, ceea ce a dus la noi tensiuni. Din cauza protestelor masive, președintele Trump a fost mutat într-un bunker subteran vineri seara, unde a fost ținut, potrivit CNN, aproximativ o oră înainte de a se întoarce la reședința sa.



00.50: Șeful poliției din Louisville, demis după ce camerele video portabile nu erau pornite în timp ce ofițerii au împușcat mortal un afacerist local de culoare

00.00: Un nou video arată cum ofițerii se luptă cu George Floyd pe bancheta din spate a mașinii de poliție

22.50: Un parlamentar american pregătește un proiect care vizează eliminarea imunității polițiștilor

22.45: O autopsie independentă relevă că moartea lui George Floyd s-a produs prin ”asfixiere”

22.00: Trudeau, în contextul protestelor din Canada și SUA față de rasismul polițiștilor: Vă aud furia

20.45: Donald Trump le-a cerut guvernatorilor să fie mai duri cu protestatarii

20.20: Poliția din Minneapolis a provocat leșinul a 44 de persoane în cinci ani prin imobilizarea gâtului

15:53 Filmul morții lui George Floyd

14.11: Fosta consilieră pe probleme de securitate în Administrația Obama, Susan Rice, a declarat, la CNN, că protestele pașnice sunt deturnate de extremiști, comentând că nu ar fi suprinsă ca unii dintre aceștia să fie susținuți de Rusia. Kremlinul neagă orice implicare.

10.16 O jurnalistă a orbit pe viaţă, după ce a fost atacată de poliţia din SUA. Zeci de reporteri au fost răniţi, deşi s-au legitimat.

Fotograful freelancer Linda Tirado a scris pe Tweeter sâmbătă că a fost lovită cu un glonţ de cauciuc în ochiul stâng, în Minneapolis, şi a mers la spital pentru o intervenţie de urgenţă.

Într-un update ce a urmat după câteva ore, aceasta a scris că nu-şi va mai recupera vederea cu ochiul stâng, dar va continua să practice meseria.​


Un oficial al forțelor de ordine a declarat, pentru Associated Press, sub acoperirea anonimatului, că fata demnitarului, Chiara de Blasio, în vârstă de 25 de ani, a fost arestată sâmbătă noaptea.

07.23: Scene extrem de tensionate au avut loc nu departe de Casa Albă, zona fiind învăluită de focul degajat de incendii, relatează corespondenții Guardian și CNN.

Un incediu a izbucnit în subsolul Bisericii Sfântul Ioan, care din 1816 este considerată ”Biserica Președinților” pentru că fiecare președinte american de la James Madison și până acum au folosit acest locaș ca loc de rugăciune și reculegere. Pompierii au ajuns însă rapid la fața locului și au stins incendiul.

Într-o intersecţie din centrul oraşului Washington, protestatarii s-au confruntat cu forţele de ordine. Protestatarii au aruncat cu sticle de apă ln poliţişti care au folosit gaze lacrimogene şi spray-uri de piper pentru a dispersa manifestanţii.

Unii dintre aceştia au luat-o la fugă în urma intervenţiei poliţiştilor. În Santa Monica şi San Diego, California, au loc de asemenea confruntări violente între poliţie şi manifestanţi.

În contextul protestelor masive,un incident a fost semnalat și în Minneapolis unde un camion cisternă a încercat să treacă prin mijlocul unui cortegiu de mii de manifestanţi pe un pod din centrul oraşului,obligând forţele de ordine să intervină masiv. "A priori, niciun manifestant nu a fost rănit", potrivit unui comunicat al poliţiei locale care vorbeşte de un incident "foarte deranjant".

Şoferul camionului a fost rănit, dar fără ca viaţa să îi fie pusă în pericol. El a fost condus la spital şi plasat în stare de arest.

Manifestaţia, legată de moartea, luni, a lui George Floyd, un afro-american, în mâinile poliţiei, a pornit la miezul zilei de al Capitoliul din Saint Paul, sediul parlamentului statului Minnesota. Alcătuită din circa 2.000 de persoane, aceasta se îndrepta într-o atmosferă paşnică spre centrul oraşului Minneapolis.



De-a lungul traseului, poliţişti şi soldaţi din Garda Naţională au blocat drumurile din vecinătate pentru a asigura siguranţa cortegiului. Deocamdată nu a s-a putut stabili cum a reuşit şoferul camionului să se apropie de manifestanţi.

În timp ce aceştia traversau un pod rutier, el a avansat cu camionul până în mijlocul mulţimii. Potrivit unui martor intervievat de postul local KSTP, manifestanţii care veniseră pe biciclete le-au aruncat în direcţia autovehiculului pentru a încerca să îl oprească.

"Părea contrariat, claxona şi continua să avanseze", a adăugat tânărul, care şi-a dat numai prenumele, Kyle.

Foarte rapid, zeci de maşini de poliţie au sosit cu sirenele pornite şi i-au împins pe manifestanţi dincolo de pod.

Moartea lui George Floyd a provocat o explozie de furie în Statele Unite şi manifestaţii împotriva violenţei poliţiei în mai multe oraşe din ţară.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





48701 vizualizari

  • +16 (120 voturi)    
    hahaha!!.. (Luni, 1 iunie 2020, 5:44)

    exilatul [utilizator]

    ii este frica pacaliciului!!....nici nu stie ce il asteapta dupa alegerile din toamna...cind i se termina imunitatea....o sa ceara azil unuia din prieteni...putin sau kim...
    • -17 (35 voturi)    
      non-realitatea CNN (Luni, 1 iunie 2020, 14:23)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      https://twitter.com/realasysk/status/1266866770201022464
    • -10 (46 voturi)    
      Te inseli.. (Luni, 1 iunie 2020, 16:28)

      Libanu [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Locuiesc in SUA de 20 de ani... Am prieteni in multe state, din diverse straturi sociale si de toate convingerile politice.. Cam peste tot impresia generala este ca Trump are suportul majoritatii. Unii sustin cu resemnare, altii cu bucurie, dar realegerea lui Trump pare sa fie inevitabila. Am fost recent in Florida, stat cheie in toate alegerile prezidentiale, si am vazut la tot pasul steaguri cu numele lui Trump..
      PS. Nu sunt Repubilcan, nu il suport pe Trump.
      • +11 (45 voturi)    
        nu esti republican (Luni, 1 iunie 2020, 17:30)

        pontex [utilizator] i-a raspuns lui Libanu

        esti troll rus. Asta cu realegerea lui Trump e din alt film, imi aduc aminte cand americanii erau la portile Bagdadului si comicul Ali zicea ca victoria lui Saddam e aproape :)
        • +3 (5 voturi)    
          in ce poveste paralela traiești? (Marţi, 2 iunie 2020, 1:15)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui pontex

          daca tu ești întruparea jenială a votanților USR nu m-aș mira sa iasă iar corupții de pesedei la alegeri.
          revino pe pamânt urgent , te rog.
        • +4 (6 voturi)    
          Unde sunt violențe: (Marţi, 2 iunie 2020, 2:01)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui pontex

          Minneapolis - primar democrat
          Louisville - primar democrat
          NewYork - primar democrat
          Washington - primar democrat
          Santa Monica - primar democrat
          San Diego - primar republican - in CA stat profund democrat

          ma abtin de la concluzii
      • +3 (33 voturi)    
        are majoritatea!!!!!!!!!!!!!! (Luni, 1 iunie 2020, 20:07)

        exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Libanu

        nu a avut o nici cind a fost ales....baba democrata a avut 2,5 milioane de voturi in plus dar sistemul de alegeri de aici i a permis debilului sa cistige...majoritatea , baza , celor care il sustin sunt albii cu putina educatie ..
        • +6 (8 voturi)    
          habar n-ai (Marţi, 2 iunie 2020, 1:11)

          Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

          probabil esti din aia care vad America doar la TV si pe 'nternet.
          puțină educație ai tu.
          Vai ș-amar...

          Baba democrata este o socialistă ordinară care ar fi ingropat America in datorii numai sa le dea, asemeni lui Dracnea, asistaților din țara ei , apă la moară.

          Am fost acolo cand Trump a fost ales si m-am bucurat, ca baba era cea mai corupta persoana din USA. Am fost acasa si l-am votat pe Iohannis (in ambele mandate) si de asemenea m-am bucurat. Niste inculti politici ca si tine fac paralele intre politica din USA si cea din Romania - nu exista.

          Am fost in America si recent si am locuit acolo ani de zile, stiu cum este politica acolo.
          Si dacă doar 40% din țară l-ar fi votat pe Trump, tu chiar crezi ca aia sunt majoritatea lor albi cu puțină educație ca și tine? Ai vorbit vreodată cu vre-un american care l-a votat pe Trump, sau doar inghiti tot ce vezi la TV si pe internet.

          Iar dacă tu ești tipicul intolerantului socialist progresit și jignești persoanele care nu sunt de față, doar pt acest motiv nu ar trebui toată lumea ca te aplaude cînd emani inepții. Hai sictir cu pseudo cunoștințele tale, vino cu ceva mai coerent.
        • +4 (6 voturi)    
          Alegeri USA (Marţi, 2 iunie 2020, 4:36)

          Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

          Sa fi convins ca si de partea babei au fost suficienti latino, blacks si albi "needucati" astfel incat sa nu considere necesar sa conteste rezultatul alegerilor si in primul rand sistemul electorilor. Tocmai asta este cauza trierii analfabetilor cu drept de vot prin sistemul electorilor, sistem ce trebuie urgent implementat si in Romania inclusiv alegerea judecatorilor, procurorilor si sefilor de politie de catre populatie si nu numiti de un pacalici care daca se vede premier sau presedinte se crede semizeu si numeste acolitii sai...

          Revenind la USA observati statele in care se intampla haosul asta acum sunt cele in care guvernatorul si seful politiei sunt "simpatizanti" democrati. Ciudat nu? Sau coincidenta?
          Ce fel de politie este aia unde un grup de pustani black veniti din ghetto dau foc masinilor de politie iar politia se uita la ei de la 100 metri si nu misca un deget?

          Ce fel de politie este aceea unde un grup de maimute a capturat si dat foc intregului sediu de politie districtual? Intreaga cladire incendiata iar in imaginile filmate din elicopter se vad numai pustani pusi pe ciordeala si incendieri...

          Ce fel de guvernator este acela care are capitala jumatate arsa si iese la CNN in prime time sa spuna ca a dat afara 4 politisti care au folosit aparate electrosoc pe manifestantii "pasnici" iar sediul politiei este capturat de maimute?

          Guvernatorul Californiei deabia azi a dat ordin sa nu iasa lumea din case dupa ora 9 seara...are 11 cartiere distruse in Los Angeles, am prieteni care sunt baricadati in case si apartamente de frica vandalior iar politia este aproape inexistenta.
          Etc...

          Maimutele distrug deoarece li se permite!!!
          Observati cu atentie mare CINE le permite si DE CE?
    • +9 (45 voturi)    
      In buncar ca Ceusescu (Luni, 1 iunie 2020, 17:48)

      emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Oare va avea sfarsitul lui Ceausescu? Sau Gaddafi?
      • +3 (7 voturi)    
        ioi ioi (Marţi, 2 iunie 2020, 1:16)

        Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

        prostovane - șezi jos - ai un "doi" pentru astazi.
    • +4 (22 voturi)    
      Se va simti bine (Luni, 1 iunie 2020, 19:26)

      delco [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Acolo presa e controlata de partid, Twitter la fel si nimeni nu iese din cuvantul liderului suprem. Plus ca e obisnuit cu prostituatele care ii vor oferi sedinte de Golden Shower.
    • +6 (20 voturi)    
      Sa le tinem pumnii (Luni, 1 iunie 2020, 20:28)

      lenty [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      in curand o sa auzim OLE OLE Orange Man nu mai e!
      Le-a ajuns si lor cutitul la os cu clovnul asta nebun la putere.
  • +34 (54 voturi)    
    "focul degajat de incendii" (Luni, 1 iunie 2020, 8:04)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    That's a nice one! ��
  • +27 (97 voturi)    
    . (Luni, 1 iunie 2020, 8:44)

    Mihai Panet [anonim]

    Aia din poza ard steagul Americii? Devine tot mai clar, pentru unii protestele sunt doar o ocazie de a provoca distrugeri.
    • +7 (57 voturi)    
      nu chiar (Luni, 1 iunie 2020, 10:44)

      razvan_cluj [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

      Mi se pare ca respectul fata de autoritatea publica trebuie castigata. Cand vezi ca se intampla o nedreptate comisa de o institutie pe care ti se spune ca exista pt respectarea dreptatii se dau lucrurile peste cap.

      din experienta mea la proteste, multe persoane merg acolo cu ideea de a protesta pasnic, dar te poate lua valul, e o chestie umana.

      Si ce daca ai spart niste geamuri si au ars un steag?
      • -6 (54 voturi)    
        Ars (Luni, 1 iunie 2020, 13:04)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

        .. si ce daca au ars si furat din magazinele unor oameni la fel de obisnuiti ca ei, nu ?

        Asta cu "te ua valul" desi psihologic poate corecta nu justifica in niciun caz ceea ce se intampla
      • +1 (1 vot)    
        mda (Marţi, 2 iunie 2020, 6:17)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

        in 3 fraze ai zis 4 idiotenii... mai studiaza
    • -7 (71 voturi)    
      Daca vreunii care au ars steagul (Luni, 1 iunie 2020, 11:00)

      Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

      Au drept de sedere / munca sau cetatenie dobandita, acestea le-ar trebui imediat retrase. Steagul nu al lui Trump nici al politiei. Steagul e al statului pe care il urasti iar daca il urasti, du-te, nene, in alta parte si uraste-l de acolo!
      • +19 (55 voturi)    
        wow (Luni, 1 iunie 2020, 15:18)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        ce tari comentarii pe hotnews... cei mai patrioti americani in viata

        In SUA este stat politienesc. Sunt convins ca exista discriminare impotriva multor categorii, afro-americanii sunt insa cei care reactioneaza.

        Asta imi reaminteste de lipsa de reactia a romanilor si autoritatilor cand drepturile noastre sunt calcate in picioare.

        Pentru ca majoritatea respecta statul, natiunea, biserica etc dar nu si libertatea individualui sau (doamne fereste!) drepturile omului.

        Cat despre cat de pasnice sunt protestele, inca rasfoiesc manualele de istorie sa gasesc exemple pacifiste si nu prea am succes.
      • +8 (38 voturi)    
        statul nu ii protejeaza (Luni, 1 iunie 2020, 18:08)

        larnaka [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

        De ce sa respecte steagul unui stat care ii ucide ?
        • +3 (9 voturi)    
          Daca nu le convine (Luni, 1 iunie 2020, 23:38)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

          Sunt liberi sa plece oriunde vor gasi un stat care nu ii ucide. Daca statul te ucide, ce naiba mai cauti acolo?!?
        • 0 (0 voturi)    
          ia verifica cati negrii sunt omorati de negri (Marţi, 2 iunie 2020, 13:49)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

          Si cati de politie.
          Mai verifica si cati albi mor anual omorati de negri si invers.
    • +17 (51 voturi)    
      arderea steagului (Luni, 1 iunie 2020, 11:21)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

      Nu inteleg concluzia ta.
      Deci ei protesteaza doar pentru a-si distruge propriul steag? Asta ar fi mai tare ca idiotii care-si ardeau proprii pantofii Nike dupa ce firma l-a ales ca figura reprezentativa pe Kaepernick.
      Si ca sa pricepi si matale cum vine cu gratarul cu stele si dungi, arderea steagului este o activitate tradionala a protestelor din SUA, exprimand dezacordul cu ce face guvernul lor.
    • -7 (41 voturi)    
      Doar cu satisfactia asta raman (Luni, 1 iunie 2020, 11:42)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Mihai Panet

      In fond, nu poti cere ca rasismul sa fie desfiintat de azi pe maine, printr-un act administrativ sau o lege.
      Rasismul este mai adanc, si este practicat de ambele parti.
      Neavand vreo speranta de a obtine ceva concret, intr-un timp scurt, dau foc, pentru ca atata se poate.
      Si, hai sa zicem, ca arderea steagului are o anumita semnificatie, dar distrugerea proprietatii private, incendierea, jaful...? Toate astea contrazic insasi ideea de pornire a protestului.
      O data ce multimea a prins gustul nu se opreste usor pentru ca autoritatile nu au ce sa le faca; utilizarea extrem a fortei impotriva civililor nu are cum sa duc la un final pasnic.
      • -6 (46 voturi)    
        Rasism bilateral (Luni, 1 iunie 2020, 13:07)

        Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        Imi place ca iridicati, corect, problema rasisimului bilateral. E suficient sa va uitati pe retelele sociale, nu neaparat in vremurile astea deosebite, sa vedeti revarsarea de URA impotriva rasei caucqziene.
        Dar, desigur, asta nu se pune, doar rasisimul albilor..
        • +7 (33 voturi)    
          white genocide (Luni, 1 iunie 2020, 17:33)

          pontex [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

          la fel de real ca war against christmas....o inventie conservatoare ca sa justifice rasismul
      • +8 (30 voturi)    
        mah...they burning the flag... (Luni, 1 iunie 2020, 17:32)

        pontex [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        asta t edoare, nu ca nefrii sunt omorati de politie. Cand BLM protestau pasnic ii numeati teroristi....
        • -8 (28 voturi)    
          Cand BLM protesta pasnic? (Luni, 1 iunie 2020, 18:09)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pontex

          Cand?
          • +5 (29 voturi)    
            Dintotdeauna (Luni, 1 iunie 2020, 18:38)

            ontario [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            dar pentru rasisti nu conteaza, esti negru esti vinovat. Kaepernick a ingenuncheat in timpul imnului pentru a atrage atentia asupra brualitatii politiei si conservatorii au luat foc, l-au dat afara si l-au numit tradator. Pai asa nu merge voi ii duceti la disperare si apoi tipati ca sunt violenti.
        • 0 (22 voturi)    
          Am spus doar ca ar putea avea o explicatie (Luni, 1 iunie 2020, 18:16)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui pontex

          Inteleg sa aiba un sens.
          Dar atacul la proprietate este atac la esenta democratiei americane.
          "Focul" rasismului este intretinut de ambele parti, care mai de care dorindu-si sa "returneze" mai mult decat a "primit".

          PS
          Ai cumva o statistica despre numarul "negrilor" din politie? Si ce culoare au politistii care sunt acum in strada pe post de tinta pentru razbunatori ca tine?
          • +3 (23 voturi)    
            fals (Luni, 1 iunie 2020, 20:02)

            pashanu [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            nu ambele parti sunt de vina. America este polarizata, insa efectul se datoreaza migrarii republicanilor mult spre dreapta, in ultimele decenii. Sub Trump au ajuns sa se confunde cu extrema dreapta, rasism, xenofobie, izolationism, nationalism, demonizarea presei, a minoritatilor, a adversarilor politici, neincredere in stiinta, promovarea conspiratiilor, suprimarea votului, favoruri nenumarate facute celor foarte bogati etc

            Nu ambele partide sunt la fel. Democratii promoveaza drepturile minoritatilor, republicanii se opun.

            Atacul la proprietate nu poate fi mai grav decat atacul la viata unui om, daca tu pui semn de egalitate, ai o problema cu sistemul de valori.
            • +5 (7 voturi)    
              Fals - fals - fals (Marţi, 2 iunie 2020, 1:34)

              Fileu_de_Poveste [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

              paragraful 1 - fals - democrații au pictat această imagine - și tu ai înghițit gălușca

              paragraful 2 - fals - democrații o fac fără discernamânt in foamea după voturi, lovind în "ne-minoritari" și dorind, cu tot felul de lozinci marxiste, să instaureze ca și în Rusia comunistă, dictatura celor puțini - exact din acest motiv a ieșit Trump președinte

              paragraful 3 - fals, nu pun egal intre o viață și o afacere (sau chiar mai multe) dar o viață curmată de niște idioți nu justifică acte iresponsabile , hoție, violență programată împotriva altora nevinovați. MLK și Malcom X s-ar întoarce în mormânt dacă ar vedea ce fac cei de culoare in USA acum.

              te rog, nu fă din opinia ta adevăruri absolute.
              mulțumesc
            • +1 (1 vot)    
              ridicol (Marţi, 2 iunie 2020, 6:23)

              ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

              democratii sunt cei care au migrat catre extrema stanga, habar nu ai despre ce vorbesti... alegerea lui Trump a fost cel putin partial o contra reactie la asta... democratii nu promoveaza nimic, decat cu gura, ca sa obtina voturi in cel mai pur stil PSD. Mai rasfirati baieti, ca sunteti prea multi postaci pe aici.
      • +8 (20 voturi)    
        revolta are niste cauze (Luni, 1 iunie 2020, 18:11)

        larnaka [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        While no one condones looting, on the other hand, one can understand the pent-up feelings that may result from decades of repression and people who have had members of their family killed by that regime, for them to be taking their feelings out on that regime. And I don't think there's anyone in any of those pictures … [who wouldn't] accept it as part of the price of getting from a repressed regime to freedom.

        Donald Rumsfeld in 2003 referindu-se la revoltele din Irak. Un lucru similar se intampla acum in SUA.
  • -7 (93 voturi)    
    Fiica guvernatorului din Minnesota (Luni, 1 iunie 2020, 8:53)

    marc.andre [utilizator]

    Hope Walz a fost prinsa cand dadea indicatii pretioase scandalagiilor violenti. Guvernatorul Tim Walz e Democrat. Hope Walz si-a sters apoi imediat contul de Twitter.

    In acceasi nota, Isra Hirsi care este fiica democratei Ilhan Omar dadea indicatii la fel de pretioase huliganilor violenti, tot prin Twitter, pe care i-a numit "camarazi". Ea le scria sa aduca cu ei bâte, ciomege si alte obiecte contondente din lemn.

    Oficialii si-au pus copiii sa faca treaba murdara?
    • +10 (70 voturi)    
      Lupta (Luni, 1 iunie 2020, 9:24)

      naftuli [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      democratică pentru putere la cea mai democratică țară, cea care „ne-nvață” și pe noi perceptele democrației.
      Puterea de a decide și banul sunt perceptele intangibile ale democrației capitaliste, modalitatea de a le obține este foarte diversă, de la promisiuni politice în majoritate mincinoase până la glonț, dar totul „democratic”
      • -2 (30 voturi)    
        Ce bine (Luni, 1 iunie 2020, 11:02)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui naftuli

        Ca un roman trait in ultimul secol din dictatura in dictatura cuantifica democratia unui stat care nu a avut niciodata dictatura. Da, a avut razboaie, dar nu dictaturi.
        • -2 (2 voturi)    
          totuşi... (Marţi, 2 iunie 2020, 9:35)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          războiul de secesiune a fost un mod dictatorial de a impune ideile nordului în sudul ce nu le accepta...
          • +2 (2 voturi)    
            Atunci (Marţi, 2 iunie 2020, 11:40)

            Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui let_s_twist_again

            Si Razboiul de Independenta din 1877 a fost un mod dictatorial de a le impune otomanilor ideile pe care nu voiau sa le accepte.
    • 0 (24 voturi)    
      Adica "comrades"? (Luni, 1 iunie 2020, 9:47)

      Mihai Panet [anonim] i-a raspuns lui marc.andre

      .
    • +2 (36 voturi)    
      ... (Luni, 1 iunie 2020, 11:18)

      cartograful [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      mda...socialistii de caviar...stranepotii lui Lenin care "suferea" "exilat" in Elvetia.
    • +7 (51 voturi)    
      fake news (Luni, 1 iunie 2020, 11:22)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Si desigur ca poti indica sursa informatiilor tale. Memo de la Putin?
      Ce bine ar fi daca am avea si noi un serviciu de informatii... Ti-ar urmari imediat IP-ul si te-al salta ca un agent de propaganda straina si inamica ce esti.
      • -6 (42 voturi)    
        Putin asta e cu Trump sau contra Trump? (Luni, 1 iunie 2020, 11:59)

        YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        Fosta consiliera de securitate a lui Obama zice ca rusii au pus la cale circul din America.

        Former Obama administration national security adviser Susan Rice bizarrely suggested in a televised interview Sunday that the Russians could be behind the violent nationwide demonstrations following the in-custody death of George Floyd, although she offered no evidence for the incendiary claim. - a spus chestiile respective intr-o discutie cu Wolf Blitzer la CNN.

        https://twitter.com/i/status/1267185493176877057
        • -9 (21 voturi)    
          Putin (Luni, 1 iunie 2020, 12:17)

          Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

          Este impotriva a ceea ce este pentru contra lui Trump.
        • +22 (46 voturi)    
          Putin da praf de pusca (Luni, 1 iunie 2020, 12:55)

          ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

          oricui vrea arunce in aer democratiile din america sau europa cu scopul de a le slabi.
          Scopul lui e sa destabilizeze si sa slabeasca in final Nato pentru a recastiga influenta pierduta a rusiei.
          Cat timp Trump isi distruge tara o sa il sustina pe Trump. Nu stiu daca Putin e in spatele demonstratiilor dar daca poate pune niste benzina pe foc pe undeva prin america eu ma astept sa fie deschis sa o faca.
        • +5 (23 voturi)    
          rusii sunt cu Trump (Luni, 1 iunie 2020, 18:13)

          larnaka [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

          atat timp cat au la conducerea SUA un presednte care divide, le convine de minune. SUA e ocupata de conflicte interne si nu mai are timp si de Putin.
          • -6 (16 voturi)    
            Dap, de-aia le-a dat flit cu Cer deschis (Luni, 1 iunie 2020, 19:43)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

            Americanii nu mai aveau timp sa zboare pe deasupra Rusiei sa vada ce tampenii face Putin.
          • 0 (0 voturi)    
            prostii (Marţi, 2 iunie 2020, 6:28)

            ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

            Obama a divizat ... Trump doar a 'profitat' de diviziunile existente deja in societatea americana pt a castiga alegerile in 2016
        • +1 (1 vot)    
          şi la ce te-ai aştepta? (Marţi, 2 iunie 2020, 9:39)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui YorkshireTerrier

          ca un fost preş democrat să recunoască implicarea democraţilor în extinderea revoltelor?
      • -8 (18 voturi)    
        Ai Google? (Luni, 1 iunie 2020, 17:06)

        blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        Stii sa il folosesti? Sau ai numai target de postat?
    • +11 (23 voturi)    
      Si Soros cara sacose cu dinamita (Luni, 1 iunie 2020, 17:46)

      emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

      Ma trollilor....
      • +1 (1 vot)    
        poţi să fi sigur... (Marţi, 2 iunie 2020, 9:41)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

        doar că nu cu dinamită ci cu usd...
  • +7 (33 voturi)    
    s-a acumulat energia in ei de la carantina (Luni, 1 iunie 2020, 8:56)

    dessik [utilizator]

    ca la copii. Acum pana nu se descarca nu se opresc. Iar Trump ii ameninta cu armata. Buun asa!
  • +5 (81 voturi)    
    imi pare nespus de rau (Luni, 1 iunie 2020, 9:10)

    ..13 [utilizator]

    Nu trebuia sa se ajunga aici.

    Cine pune foc naste incendii.
    Nu o sa fie usor de potolit mania asta - poate doar Pence si liderii din Congress care sa faca apel la liniste si calm.

    Fiecare va raspunde in fata legii.
    Dar oamenii s-au saturat de piruetele lui Trump, in mare lor majoritate. seamana cu scenele din Joker,

    Repet, imi pare nespus de rau ca s-a ajuns aici.
    • +30 (88 voturi)    
      Tu pe ce lume traiesti? (Luni, 1 iunie 2020, 10:17)

      blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Astea sunt bande de hoti care au vazut ca le merge si au iesit la furat. Cauta un pic pe net sa ii vezi fugind din magazine cu cutii Nike, caruturi cu mancare (pe care apoi se bat), televizoare si chiar masini din dealership.
      Vad ca se trece foarte usor peste faptul ca au incendiat biseriva St John si au atacat si cladirea veteranilor. Ca doar trebuie murdarite toate simbolurile tarii.
      Ofiterul omorat de ei in CA era negru, btw.
      In diverse locuri albi, negri si hispanici stau impreuna, inarmati, sa isi apere cartierele si business-urile de ‘protestatari’. Protestatarii reali is plecati de mult acasa cand indivizii astia fac ce fac, si se dezic de ei. Politia din Miami s-s pus in genunchi si s-a rugat cu protestatarii reali.
      Daca mai crezi ca asta e despre Floyd sau rasism sau ca ‘s-a saturat lumea de piruetele lui Trump’, tu chiar nu stii pe ce lume traiesti.
      • -19 (31 voturi)    
        nește golani (Luni, 1 iunie 2020, 11:19)

        di livio [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        TOȚI, toți care protestează e bandiți...în loc să stea acasă cu mască...și iac-așe se termină cu covidu la America, nu mai îs covizi, nu-i mai numără nime...oare în buncăr mere twittăru, geniu oranj continuă cu amenințările?
      • +14 (50 voturi)    
        dar tu? (Luni, 1 iunie 2020, 11:33)

        Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        La protestestele masive exista aproape intotdeauna o infima minoritate care e pusa pe jaf, nu pe protest.
        E natural caci politia e ocupata in acel timp.
        S-a vazut inclusiv la noi, cel mai recent la 10 august.
        Ori tu pare ca generalizi ca toti sunt bande de hoti.
        • -6 (40 voturi)    
          Protest masiv (Luni, 1 iunie 2020, 13:10)

          Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          Dezinformati cu buna stiinta.
          In demonstartiile actuale protestantii violenti nu sunt deloc o :"infima minoritate". Chair ne credeti pe toti orbi si surzi ?
        • -7 (23 voturi)    
          Infima minoritate? (Luni, 1 iunie 2020, 17:09)

          blablavertical [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          Tu ai vazut macar o filmare cu ce se intampla?
          Una singura? Hai, incearca sa cauti pe internet, nu e asa greu.
        • -7 (23 voturi)    
          O infima minoritate?? (Luni, 1 iunie 2020, 18:13)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

          Cam cat de infima? Ca dupa distrugeri nu prea pare infima.
      • +17 (31 voturi)    
        Numai prostii debitezi (Luni, 1 iunie 2020, 17:34)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        Nu este despre Floyd, nu este despre rasism - in ceea ce imi pare mie rau.

        Ese despre abuzul de putere - daca poti intelege.
        este despre 10 August 2018 intr-o alta forma.

        Ca si atunci in RO acum in Usa se incearca impingerea evenimentelor spre o alta directie care este una evident de condamnat, dupa parerea mea.

        DAr cauza???
        care este cauza??? O sa imi spui Floyd!
        Nu, nu este aia!
        Wrong - it's about rights and liberty

        Libertatea presei de a informa.

        Libertatea lui Floyd si raspunderea legata de faptul ca folosea o bacnota falsa, but just go back...Floyd a gresit de doua ori dar nu asa rebuia sa ii arate polistul ca a gresit. NU, NU, NU

        Restul este cu totul alta istorie - este isterie!
        isterie este si ceea ce ai scris tu mai sus!
      • +13 (27 voturi)    
        Bande de hoti, huligani, legionari (Luni, 1 iunie 2020, 17:45)

        emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        Tovarase Iliescu ce mai faceti?
      • +10 (18 voturi)    
        superficial (Luni, 1 iunie 2020, 18:15)

        larnaka [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

        While no one condones looting, on the other hand, one can understand the pent-up feelings that may result from decades of repression and people who have had members of their family killed by that regime, for them to be taking their feelings out on that regime. And I don't think there's anyone in any of those pictures … [who wouldn't] accept it as part of the price of getting from a repressed regime to freedom.

        Donald Rumsfeld despre Irak. E usor sa lipeste etichete in loc sa intelegi cauzel profunde care genereaza revolte. Lipind etichete nu rezolvi nimic, revoltele vor continua pana la rezolvarea cauzelor.
    • +15 (33 voturi)    
      bun (Luni, 1 iunie 2020, 10:46)

      razvan_cluj [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      bune observatii
      • +21 (35 voturi)    
        pampalaii dau downvote (Luni, 1 iunie 2020, 14:38)

        razvan_cluj [utilizator] i-a raspuns lui razvan_cluj

        daca nu era 10 August inca va dadea Dragnea minciuni pe la TV
    • -5 (51 voturi)    
      Trump? (Luni, 1 iunie 2020, 11:49)

      Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui ..13

      tu crezi ca revoltele astea sunt din cauza lui Trump?

      Eu nu inteleg cum comentati toti cand vine cate o stire din america, fara sa aveni nici cel mai mic habar ce tensiuni sociale sunt acolo. :(
      • +7 (21 voturi)    
        sunt tensiuni (Luni, 1 iunie 2020, 18:34)

        ontario [utilizator] i-a raspuns lui Mawrkuss

        au fost si pe vremea lui Obama si inainte de el. Sclavia a lasat urme adanci. Numai ca toti presedintii au incercat sa domoleasca aceste conflicte, Trump le-a intetit timp de cand a devenit presedintele SUA. Ce om normal la cap face o chestie ca asta stiind ca consecintele pot fi atat de distrugatoare?
        • -2 (20 voturi)    
          Obama? (Luni, 1 iunie 2020, 19:47)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ontario

          Hai sa vedem cina a sustinut protestariii in cazurile anterioare, Ferguson, etc.
          Absolut toate au fost fake-uri si toate au generat proteste masive.
          America, dupa 8 ani cu Obama, a ajuns mai divizata decat inainte de 68. Asta in pofida/sau datorita primului presedinte de culoare.
          • +5 (13 voturi)    
            Tipical white trash trumptard (Luni, 1 iunie 2020, 20:49)

            keres [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            Everything i dont like is fake news.
            • 0 (0 voturi)    
              ce e aia white trash? (Marţi, 2 iunie 2020, 14:06)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui keres

              Vorbesti de expresia favorita rasistilor negri?
              Sa ne lamurim, daca esti negru folosind expresia denota faptul ca esti rasist.
              Daca esti alb, inseamna ca esti un idiot util.
    • -8 (34 voturi)    
      Dacă gândești logic ! (Luni, 1 iunie 2020, 15:35)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      hotărârea de a schimba orânduirea intr-o țara civilizata se hotărăște la urnele de vot !
      Nu hotărăsc descreierați de golani , mai toți sub 20 de ani, imbracati modern si cu telefoane de peste 1000 $.
      Trebuie sa înțelegeți , demonstrațiile sunt bine orchestrate din umbra ( unul vizat este Soros )
      Ex. La Miami in prima noapte au fost arestați 53 de tineri dintre care numai 12 era din Miami, restul veniseră special din alte părți ale Americii .
      Interesant cum un tinerel a pierdut din buzunar un text tipărit oficial cu indicații cum sa se confrunte cu forțele de ordine.
      De acord cu proteste pașnice , dar sa dau foc la biserici, magazine
      Și sa golesti magazinele de vinuri și alcool in special ... Acesta nu este protest pașnic ci vandalism asociat cu terorism .
      Ne vedem in Noiembrie când așa cum doriți sa vina la putere adjunctul lui Hussein care suferă de demenței in stare avansată ...succes !
      • +4 (18 voturi)    
        Soros (Luni, 1 iunie 2020, 18:16)

        larnaka [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        Explicatia ignorantului care cauta vinovati unde nu sunt. Si Dragnea zicea la fel.
        • +2 (2 voturi)    
          curios cum voi aştia săriţi de fiecare (Marţi, 2 iunie 2020, 9:51)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

          dată în apărarea lui soros de parcă v-ar fi părinte mortăciunea...
  • -1 (89 voturi)    
    unpopular opinion (Luni, 1 iunie 2020, 9:37)

    sentenced [utilizator]

    O fi Trump lipsit de diplomatie, uneori cand il auzi ai putea spune chiar ca e cam imbecil, insa daca ne uitam strict la masurile pe care le-a luat chiar s-a tinut de promisiunile din campanie, a pus America pe primul loc si a luat decizii in favoarea tarii lui. A fost primul presedinte American care a avut curajul sa se opuna deschis Chinei expansioniste (lucru care ne poate salva si pe noi, romanii).

    Sigur, orice schimbare majora va aduce suferinta inainte (va fi rau inainte sa fie bine), vor fi dispusi americanii sa suporte o perioada mai dificila pentru a le fi bine pe termen lung? Sincer, nu cred. Generatiile actuale din tot Occidentul sunt prea slabe si comode pentru a sacrifica bunastarea de moment pentru binele generatiilor viitoare.
    • +1 (67 voturi)    
      I beg your pardon... (Luni, 1 iunie 2020, 10:29)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      ...but your opinion is valid. :)

      Adevarat, ceea ce afirmi, indiferent cate minusuri iti dau romanii. Poate din RO nu par asa lucrurile, dar de la distanta cam asa se vad.
      Diviziunile din societate sunt din ce in ce mai evidente, pe fondul covid&co. Ca sunt interese si se fac jocuri de culise (manipulare), foarte posibil.

      In esenta, US si EU trebuie sa se reformeze. In US e un sistem capitalist (corupt), in timp ce EU bubuie de masuri socialiste. Greu de crezut ca se va intampla schimbarea, nu este un proces usor.
      • -5 (53 voturi)    
        US (Luni, 1 iunie 2020, 11:03)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui blackbeard

        Este un sistem capitalist corupt in timp ce UE este un sistem socialist corupt.
        • +9 (21 voturi)    
          prefer europa (Luni, 1 iunie 2020, 18:31)

          ontario [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          aici insulina e de 10 ori mai ieftina ca in America, de au ajuns saracii sa se duca in Mexic sa-si trateze diabetul. Acolo daca nu esti bogat mori cu zile.
          • -7 (17 voturi)    
            si daca esti bogat? (Luni, 1 iunie 2020, 19:49)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ontario

            Apropo, ce inseamna bogat?
            Ce inseamna bogat in Ontario? dar in British Columbia? dar in Quebec? dar Monaco? dar in Bulgaria? Dar in Nepal?
          • +1 (1 vot)    
            Exact pe dos (Marţi, 2 iunie 2020, 7:52)

            Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui ontario

            Astea sunt povesti ale unor oameni carora li se par multi bani 150-250 dolari pe luna asigurarea de sanatate, asta in conditiile in care pragul de saracie in USA este considerat sub 50.000 usd pe an....

            Pana si boschetarii in USA au toti dintii pusi in gura si nu platesc nimic, sunt programe speciale pentru diverse categorii sociale.

            Doar sa nu fii drogat , betivan sau prost la mansarda nu o sa ai bani de insulina si atunci apeleaza un prieten pentru tine la serviciile sociale gen Obama care etc...
      • -10 (44 voturi)    
        Astept sa vad (Luni, 1 iunie 2020, 11:04)

        Futurist Irefutabil [utilizator] i-a raspuns lui blackbeard

        Un plan european de salvare a SUA ;) Momentan europenii nu sunt in stare sa faca un plan de salvare a Europei dupa pandemie...
        • +13 (23 voturi)    
          exista o explicatie pentru situatia data (Luni, 1 iunie 2020, 17:40)

          ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          Dar asta nu ne ajuta.

          Poate constructia ar trebui sa fie mai diferentiata.
          de cele mai multe ori se propune o scehma unica pentru toate tarile si de aceea lucruile nu merg.

          UE este inca tanara si copilareste - nu se poate compara cu USA care s-a consolidat. deocamdata UE este in plin razboi de seciune varianta europeana...Cam pe acolo este UE in raport cu USA.

          Ca un frate mai in varsta ar trebui sa ajute UE sa se consolideze nu sa ii dea foc cu NATO

          Parerea mea.
          • -9 (19 voturi)    
            Gogule, cine da foc cui? (Luni, 1 iunie 2020, 18:56)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

            UE nu e membru NATO iar tarile componente membre si-au asumat prin tratate o anumita contributie.
            Pe care doar membrii mai noi o respecta. In timp ce vechea Europa a preferat sa stea sub umbrela americana fara costurile aferente.
            Cat despre "varsta" US fata de UE ma faci sa rad! UE ca uniune poate e tanara dar tarile membre au o istorie, legi si viata parlamentara cu mult mai lungi decat Statele Unite ale Americii. Pe vremea cand germanii construiau catedrala din Koln, francezii Notre Dame-ul sau italienii Domul din Milano, americanii (bastinasi) slaveau zeul porumbului.
            Iar acum declari Europa ipotenta si ca nu poate decide cu capul ei daca ii este mai bine langa rusi si chinezi sau langa americani?
            PS UE nu e o constructie gresita dar a nimerit pe mana progresistilor si incetul cu incetul devine un monstru de birocratie si ineficienta.
            • +4 (16 voturi)    
              In Europa cetatenii sunt mai protejati (Luni, 1 iunie 2020, 19:52)

              pashanu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              Au un nivel de trai mai ridicat, au asigurari de sanatate, au educatie gratuita. In SUA mor cei care n-au bani de tratament. Trump e dusmanul UE nu invers. Dar se termina in noiembrie.
              • +1 (1 vot)    
                Alta prostie... (Marţi, 2 iunie 2020, 7:57)

                Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

                Nu moare nimeni in USA ca nu are bani de medicamente...astea sunt povesti pentru doamnele cu par la pasarica.

                Sistemul de sanatate si protectie sociala din USA este de departe cel mai avansat din lumea asta, din cauza asta costa 3.5 trilioane usd pe an.

                Fiecare om, de la boschetari pana la cel mai bogat beneficiaza de diverse scheme si programe de sanatate,de tratamente subventionate sau nu de stat.
              • 0 (0 voturi)    
                Europa sta de 60 de ani la adapostul (Marţi, 2 iunie 2020, 14:10)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

                Americanilor.
                Vorbim in noiembrie si vedem ce incepe atunci.
        • +1 (1 vot)    
          pt. că eu a îmbrăţişat doctrina "progresistă" (Marţi, 2 iunie 2020, 9:58)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui Futurist Irefutabil

          a democraţilor din america.
      • +11 (53 voturi)    
        Lool! (Luni, 1 iunie 2020, 11:20)

        Alui [utilizator] i-a raspuns lui blackbeard

        Atat e de grozav e Trump ca America are peste 100.000 de morti de Covid si 40 de milioane de someri! Plus revoltele astea! Asta e al doilea presedinte american prost de pute dupa Dubya. Ala a provocat un razboi inutil in Irak ducand la formarea ISIS si colapsul statelor din regiune, desi atacul din 11 septembie a fost comis de Sauditi!
        La sfarsit, a creat una din cele mai grave crize economice din istorie. Nu mult dupa el, republicanii l-au ales pe Trump. Asta a creat un razboi economic cu China din care guess what? A castigat China! Tot ei continua sa produca tot, pana si Tesla si-a deschis fabrica la ei. In istorie asa ceva s-a mai intamplat cu imperiul roman. Primul imparat nebun a fost Caligula, al doilea Nero. Au terminat imperiul practic! In timpul lui Nero a ars Roma!
        • -5 (19 voturi)    
          Halatul, cate e halatul? (Luni, 1 iunie 2020, 19:54)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Alui

          Mai baiatule, o simpla intrebare:
          In lipsa virusului chinezesc cati someri avea cum US?
          Hai ca mai vin cu una ca te stiu capabil:
          In lipsa virusului chinezesc mureau cei 166.000 de europeni? Sau astia au murit tot din cauza lui Trump?
          PS zici ca China a castigat? Si Phyrus cica ar fi castigat odinioara! Dar chinezii sunt prea mandrii sa studieze si sa invete din istoria europeana.
      • +13 (43 voturi)    
        ... (Luni, 1 iunie 2020, 11:24)

        cartograful [utilizator] i-a raspuns lui blackbeard

        Americanii cu un pospai de educatie (in general intelectualitatea "usoara", lucratorii de birou din corporatii) au naivitatea de-a nu fi trait in sistemele socialiste adevarate si viseaza cai verzi pe pereti. S-au afiliat unui proletariat imaginar pe care nici macar ei nu-l inteleg. Au in garaj doua masini, casa are 3-400mp si lucreaza pe 7-8000 mii de $ si li se pare normal sa dea pe un laptop Apple cat castiga un orasel african intr-o luna dar e cool sa dai lectii de justitie sociala si echitate. Personal nu inteleg nivelul asta de ipocrizie. Aia care chiar isi castiga painea si traiesc de pe un salariu pe altul gen mici contractori sau muncitori in fabrici sunt mult mai cu picioarele pe pamant. Pe aia care sparg magazine acum ii doare la basca. Ei sparg magazine de adidasi, bautura si bijuterii.
        • +2 (22 voturi)    
          @Cartograful (Luni, 1 iunie 2020, 14:18)

          blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui cartograful

          Ipocrizia e in floare peste tot. Lumea vrea mai mult, dar fara concesii si sacrificii. E firea umana.
          Cred ca sistemul economic/financiar actual devine nesustenabil, dar lumea nu e dispusa sa faca concesii ptr a schimba ceva.

          Amerlocu, te agiti degeaba pe aici si pe g4 cu opiniile tale pro US. Crezi (sau vrei sa pari) ca esti singurul familiar cu realitatea din US. EU e departe de a fi bun exemplu, la fel de corupt ca US, dar ai obsesie ptr asta. Asteapta mult si bine planul, credeam ca stii mai bine "we like do'ers, not talkers".
    • +22 (56 voturi)    
      a facut numai gafe (Luni, 1 iunie 2020, 10:52)

      ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Trump gandeste local si nu global - alimenteaza cu alegatorii cu promisiuni populist nationaliste care sunt pierzatoare in final.
      Nu a facut nici un zid
      - a dat doar declaratii contradictorii
      - cu coronavirusul a adus america pe primul loc in lume la decese si are pierderi de trilioane de dolari - si-a concediat echipa pusa de Obama care s-ar fi ocupat de epidemie, a ignorat avertismentele tuturor organizatiilor nationale inclusiv servicii secrete si a intarziat o luna masurile anti coronavirus
      - si-a scos tara din rolul de lider al multor organizatii lasand locul chinei de conducator global - america se indreapta dinspre putere globala catre satut de putere locala
      - a anulat acordul de pace cu iranul, s-a retras din acorduri pe tema poluarii
      - atacuri la presa, facebook, twitter
      - declaratiile despre cum poti sa scapi de coronavirus daca bei dezinfectanti sau daca iti proiectezi o lumina din interiorul corpului au starnit mila planetei pentru america
      Singurul lucru pe care il face e sa isi distruga tara si asta e singurul motiv pentru care rusia il ajuta prin reteaua de hackeri, troli si prin reteaua care fabrica si propaga teorii ale conspiratiei.
    • +13 (51 voturi)    
      de unde vin banii (Luni, 1 iunie 2020, 11:38)

      Ademordna [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Pe statul de plata al cui esti matale, al lui Putin direct sau indirect prin Trump?
      S-a tinut geniul portocaliu de promisiuni, desigur. Americanii au acum asigurari de state pentru toti, au zid in sud platit de Mexic? Au, ce-i drept, taxe taiate pentru ultra bogati, au relatii sabotate cu Nato si tarile democratice, au politici nu numai rasiste, dar si genocidare fata de imigranti, dupa modelul nazist, ca matale.
      • -10 (42 voturi)    
        Dar tu? (Luni, 1 iunie 2020, 12:23)

        sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        dar tu pe al cui stat de plata esti?
        Trump a deschis lupta impotriva globalismului comunist care, la varf, a fost mereu reprezentat de marea finanta. Capitalismul extrem este identic cu Comunismul. Am vazut cum pe FB postarile care pana acum au descris masurile lui Trump luate impotriva gruparii ce sustine aceasta ordine mondiala, pur si simplu nu mai pot fi distribuite. Asta este adevarata cenzura.
        • +12 (28 voturi)    
          Delir (Luni, 1 iunie 2020, 17:41)

          emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

          Globalismul comunist....de unde dracu le scoateti? Trump a umplut administratia de bancheri si lobbysti ai marilor corporatii. El e sustinut de Wall Street caruia i-a facut cadou reduceri generoase de taxe. N-a facut nimic pentru americanii de rand, doar pentru corporatii al carui sclav este.
          • -13 (23 voturi)    
            Inteleg.. (Luni, 1 iunie 2020, 18:54)

            sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

            Comunismul a inceput cu Spinoza, ca un ideal generos, a continuat cu Hegel si a fost vulgarizat de Marx si de cei ce se prefigurau, inca de pe atunci, ca fiind elita financiara, Marea Finanta. Acestia din urma au finantat Revolutia Bolsevica,, apoi Lenin a sprijinit fascismul italian, Stalin a sprijinit venirea la putere a national socialisitilor lui Hitler etc.
            • +2 (18 voturi)    
              Amice esti modest (Luni, 1 iunie 2020, 19:20)

              delco [utilizator] i-a raspuns lui sistemulparasimpatic

              Comunismul a inceput cu Platon si atinge apogeul cu Trump care a dat pomeni de mii de miliarde privatilor. Ajutor de stat. La dracu cu piata libera.
              • -3 (13 voturi)    
                Chair asa? (Luni, 1 iunie 2020, 20:25)

                sistemulparasimpatic [utilizator] i-a raspuns lui delco

                Daca eu sunt modest tu sti jalnic. Cum a inceput comunismul cu Platon?
          • -8 (22 voturi)    
            Sputnik curat + lupta de clasa (Luni, 1 iunie 2020, 18:59)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

            Corporatii, sclav, etc
            nu conteaza rezultatele reale din cei 3 ani de Trump.
            Sa nu aud vreun cretin ca vine iar cu 30 milioane de someri si 100.000 morti ca borasc.
            • +3 (15 voturi)    
              rezultate sub Obama (Luni, 1 iunie 2020, 19:49)

              pashanu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

              A avut crestere economica mai mica decat Obama, a avut mai putine job-uri create decat Obama. Si nu a avut o criza economica pe cap. Acum cand are una, partial provocata de propria lui prostie nu stie pe cine sa mai arunce vina, in timp ce Obama si-a suflecat manecile si a relansat economia.

              Obama a avut 2 mandate de succes, Trump va avea un singur mandat catastrofal.
              • 0 (0 voturi)    
                sa traducem (Marţi, 2 iunie 2020, 14:14)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

                Economia lui Trump a crescut in 3 ani mai putin cu 10% decat cea a lui Obama in 8 ani.
                Balariile astea cu economia lui Obama care a bubuit sunt bune pentru votantii PSD-ului.
          • +1 (1 vot)    
            citeşte mai mult şi postează mai puţin (Marţi, 2 iunie 2020, 10:13)

            let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

            poate revi astfel la realitate.
            doctrina "progresistă" ce susţine printre altele şi globalizarea, dincolo de vorbele frumoase şi aparent generoase ce au ameţit şi la noi mulţi intelectuali de frunte prin anii '90, atacă exact cei trei piloni ai societăţii tradiţionale: familia, religia şi naţiunea. ce vrei mai marxist decât atâta? sau eşti prea tânără pt. a-ţi fi fost vârâte pe gât aberaţiile lui marx şi vorbeşti doar după ureche şi ce prinzi din zbor?
      • +12 (36 voturi)    
        aparent echipa din sankt petesburb s-a marit (Luni, 1 iunie 2020, 12:35)

        ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        Ma intreb daca sunt recrutati din rep moldova.
      • -11 (33 voturi)    
        genocidare, nazism (Luni, 1 iunie 2020, 14:20)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Ademordna

        Mai Andromeda, tu stii ce e ala nazism-ul? Stii ce e ala un genocid?
        Folositi cuvinte care va depasesc cu mult intelectul.
        Singurii care acuza orice adversar de nazism sunt Putin si "progresistii" de pretutindeni.
        Convergent asta de limbaj nu va pune vreo secunda pe ganduri? nu va trece prin cap ca sunteti idiotii utili ai lui Putin?
    • +9 (19 voturi)    
      Dar cu NATO (Luni, 1 iunie 2020, 17:37)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      Ia zi matalutza cat de bine si de diplomat a fost Trump

      Voi o descriere a modului dvs. de vedere.
      Multumiri.
    • +14 (28 voturi)    
      Si uite ce succes nebun are (Luni, 1 iunie 2020, 17:44)

      emilia32 [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      40.000.000 someri
      100.000 morti
      economia zero
      revolte in toata tara

      Daca asta e succes sa ne fereasca Dumnezeu de un esec.
      • -3 (21 voturi)    
        Emilica (Luni, 1 iunie 2020, 19:03)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

        Ai numarat mortii din UE? 166.000
        Ai numarat somerii din UE? Nu, ca toti sunt mucles pe tema asta.
        Voi faceti diferenta intre politici economice si dezastre?
        Exercitiu simplu de gandire pentru TDS-ei si postacii leninisti
        In lipsa SARS-coV-2, aka virusul Wuhan, cum ar fi aratat rata somajului azi in America?
        • +3 (21 voturi)    
          UE=uniune de tari (Luni, 1 iunie 2020, 20:14)

          tarsic [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          SUA=tara
          Imi pare rau ca postacii trumptarzii nu pot face diferenta, dar la urma urmei voi nu faceti diferenta intre un maimutoi rasist ca Trump si un presedinte adevarat a Obama. Il pupati in fund pe primul si il injurati pe al doilea.

          Somajul ar fi aratat mult mai bine daca idiotul vostru lua virusul in serios si nu zicea ca e hoax. Sustii un prost care a distrus America si in curand va fi tras pe dreapta.
          • +1 (1 vot)    
            aberezi (Marţi, 2 iunie 2020, 6:43)

            ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

            nu a zis ca e hoax, aia iar e luata din context cu fake news... a facut cel putin la fel de mult cat au facut si liderii din Europa. Nu stii nimic nici despre Obama nici despre Trump.
          • +3 (3 voturi)    
            Tu discerni ce scrii? (Marţi, 2 iunie 2020, 6:58)

            Criogenia [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

            Sau mergi pe linia de partid socialist comunist trasata de tovarasii de la Union?
            Tocmai acum tovarasii tai incearca sa distruga USA oras cu oras, stat cu stat exact unde au guvernatori si sefi de politie supusi partidului, care lasa protestatarii "pasnici" sa distruga tot in cale.

            Mai uita-te si pe la alte posturi TV sau pe youtube ca e gratis sa vezi ce fac tovarasii tai in orasele democratilor ,nu sta toata ziua pe CNN, acolo stim toti: protestatarii sunt "pasnici" si sunt impuscati de Trump in fiecare zi iar in rest toata lumea este Zen...
          • 0 (0 voturi)    
            SUA = Statele Unite ala Americii (Marţi, 2 iunie 2020, 14:18)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tarsic

            Ce nu intelegi din cuvantul "state"
            State cu guverne, legi, parlamente, politie proprii.
            Un guvernator din State are tot atata putere statala cat are Prim-Ministrul Romaniei sau Cehiei.
            Mai ales ca legile federale ale US sunt mult mai relaxate decat porcariile birocratice care vin de la Bruxelles.
      • +1 (1 vot)    
        nope (Marţi, 2 iunie 2020, 6:40)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui emilia32

        dar UE cum sta la cifrele de mai sus? nu cumva covidu are ceva de a face cu asta in ambele cazuri?
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate... (Marţi, 2 iunie 2020, 9:54)

      let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui sentenced

      mai puţin partea cu sacrificiul (cert) al unor generaţii pt. beneficiul (iluzoriu) al viitoarelor generaţii.
      toţi suntem oameni şi dorim să ne trăim vieţile.
  • +12 (32 voturi)    
    infractorul american-asediu casa alba (Luni, 1 iunie 2020, 10:35)

    nicnicnic [utilizator]

    E o asemanare intre americani si romani vizazi de nepasarea fata de oamenii corecti si sustinerea unui infractor. Doar ca in Romania infractorii sunt sustinuti de politicieni cu functii inalte, care chiar dau legi noi sau modifica legislatia pentru a-i proteja sau favoriza, pe cand la americani sunt sustinuti de oamenii de rand. Neplacut e ca la aia, cand folosesc prea multi bani falsi, nu se intampla nimic, dar restul lumii intra-n criza cativa ani la rand.
  • -5 (37 voturi)    
    Apropo de discutiile (Luni, 1 iunie 2020, 10:42)

    blablavertical [utilizator]

    de mai devreme cu Antifa pe pe aici:
    Separately on Sunday, Twitter suspended the account of Antifa, the left-wing group that Trump branded a terrorist organization earlier in the day. The suspension came after Antifa urged members to go into "white hoods" and "take what's ours."
    Dar nu nu, ei nu sunt implicati..
    • +17 (29 voturi)    
      Da, excelent reportaj (Luni, 1 iunie 2020, 16:20)

      jcjc [utilizator] i-a raspuns lui blablavertical

      Fox News este, ca întotdeauna, un bastion al obiectivității jurnalistice.

      Antifa nu este o organizație și nu are un cont pe Twitter. Există însă numeroase conturi care se identifică antifa - și ele există în continuare, dați un search. Multe dintre ele sînt parodii sau dubioase. Contul despre care vorbește onor Fox News fusese creat pe 31 mai și era în mod evident fals. Nu e prima oară cînd genul ăsta de zvonuri apar pe twitter, iar conturile sînt șterse rapid.
      • -5 (21 voturi)    
        nuu, Antifa e o nebuloasa (Luni, 1 iunie 2020, 19:09)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        Nu e o organizatie, nu are conducere, numai ca surprinzator membrii ei inexistenti se aduna de nicaieri cand e vorba de scandal.
        Si chiar trec granitele statelor pentru asta si aici o sa i prinda nenea Barr. Fiindca una e cand dai foc la tine acasa sub pretextul unui protest "pasnic"si alta cand o faci in statul vecin.
        • +5 (15 voturi)    
          fascistii urasc antifascistii (Luni, 1 iunie 2020, 19:46)

          pashanu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Tu urasti Antifa?
          • +1 (1 vot)    
            prostii (Marţi, 2 iunie 2020, 6:47)

            ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

            pai cum, am crezut ca nu exista antifa? hotarati-va odata... antifascisti??!, niste anarhisti de doi bani, aia sunt
          • 0 (0 voturi)    
            defineste fascist (Marţi, 2 iunie 2020, 14:20)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui pashanu

            Si iti voi spune ca urasc prostia si comunismul.
            Dar te rog sa definesti fascistul.
      • +1 (1 vot)    
        da nenea jcjc (Marţi, 2 iunie 2020, 6:45)

        ovyd79 [utilizator] i-a raspuns lui jcjc

        asa zice aia de la cnn, ca nu exista antifa... e bau-bau... pe cuvant. Baieti, lasati-va de postat idiotenii, ca nu merge
  • +9 (33 voturi)    
    pana la urma lupta asta e justificata (Luni, 1 iunie 2020, 10:42)

    cugetatorul [utilizator]

    Americanii au inca reminiscente din vremurile de trista
    amintire ale profundelor inegalitati generalizate intre albi si restul, iar abuzurile produse de aceste reminiscente sunt aparate ferm de o populatie majoritara care nu vrea sa se intoarca la acele vremuri...
    • -4 (28 voturi)    
      Cugetat (Luni, 1 iunie 2020, 13:14)

      Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

      .. aiurea. Deci lupta = jafuri si incendii este calea de urmat ? Buna treaba...
      • +9 (23 voturi)    
        binenteles nu partea cu jafuri si incendii (Luni, 1 iunie 2020, 16:09)

        cugetatorul [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

        dar noi romanii mamaligi avem multe de invatat de la o natie care stie sa lupte pentru drepturile omului
        • -7 (17 voturi)    
          Lamurire (Luni, 1 iunie 2020, 16:46)

          Beta Alfa [utilizator] i-a raspuns lui cugetatorul

          OK, ma bucur ca favorizati demonstartiile pasnice.
          Spuneti totusi sunt acele "drepturi ale omului" pe care romanii nu le au si pentru care trebuie sa demonstreze.
          • +7 (11 voturi)    
            acum nu vad motiv (Luni, 1 iunie 2020, 17:34)

            cugetatorul [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

            ca romanii sa demonstreze pentru drepturile omului, au avut ocazia atatia ani de comunism si au facut-o atat de rar, dar nu se stie ce ne aduce viitorul...
          • -7 (15 voturi)    
            cum care? (Luni, 1 iunie 2020, 17:55)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Beta Alfa

            s-a vazut din 2017 incoace: dreptul de a avea o Justitie-maciuca in labele multinationalelor, de a avea conducatori-slugi ale acelorasi multinationale, de a cretiniza populatia dupa metodele descrise de Chomsky samd
            • +9 (11 voturi)    
              numai la labe iti e gandul (Luni, 1 iunie 2020, 19:11)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

              Labele multinationalelor!
  • +9 (21 voturi)    
    Cu un mic ajutor chinez... (Luni, 1 iunie 2020, 10:45)

    un_moftangiu [utilizator]

    ...focul se aprinde si mai tare. Ce?! Numai americanii pot face piruete in Hong Kong?
  • +3 (17 voturi)    
    Si uite asa (Luni, 1 iunie 2020, 10:50)

    Mirobo [utilizator]

    se profileaza tot mai clar ideea de justițiari imparțiali cum ar fi...roboții? Da, unele companii chiar lucreaza la ei (Boston Dynamics,Raytheon Robotics) și ocazia -creata- acum e minge ridicată la fileu.Eu aș zice că nimic nu-i întâmplător!
  • +10 (36 voturi)    
    :))) (Luni, 1 iunie 2020, 10:56)

    razeshu [utilizator]

    Cum se zice Targoviste in limba lor ? :)
    Cred ca va regreta ca nu a luptat mai ferm impotriva vanzarilor de arme. Chiar asa - stie sa regrete ? :)
    • +7 (11 voturi)    
      daca esti atat de curios (Luni, 1 iunie 2020, 15:25)

      TheBorg [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Se zice "Newsfair".
    • +2 (10 voturi)    
      Buna asta (Luni, 1 iunie 2020, 19:21)

      delco [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Targoviste...
    • 0 (8 voturi)    
      Buna asta (Luni, 1 iunie 2020, 19:21)

      delco [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Targoviste...
  • +2 (18 voturi)    
    nu stiu cum se intampla dar (Luni, 1 iunie 2020, 12:33)

    John_Re [utilizator]

    cu Trump la putere e show in fiecare zi in US.

    :))
  • -10 (12 voturi)    
    efectul e simplu (Luni, 1 iunie 2020, 13:34)

    TrickyWicky [utilizator]

    Se forteaza o riposta a populatiei de culoare sa foloseasca arme de foc
    Urmeaza restrictia si confiscarea armelor pt ca planul final sa fie pus in aplicare.- socialismul
  • +16 (34 voturi)    
    cica sunt ”anarhisti” (Luni, 1 iunie 2020, 13:37)

    Toni_Romania [utilizator]

    ce anarhisti?
    -In sua de 20 ani nivel trai scade drastic (dezindustrializare masiva, polarizare bogati-saraci)
    -in 3 luni de lockdown au aparut vreo 45 milioane someri noi
    -Food banks au fost golite
    -oamenii incep sa fure mâncarea de la cei are mai au
    -si, normal, furia lor e si ”confiscata” de grupari adversare ale lui Trump, care exploateaza dezastrul Covid-19
    • +12 (32 voturi)    
      Si a cui e vina ca e saracie in SUA? (Luni, 1 iunie 2020, 14:45)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      In conditiile in care Trump a dat un tax-cut pentru bogati in 2018 de 2.5 trilioane de dolari?
  • +5 (37 voturi)    
    Splendid (Luni, 1 iunie 2020, 15:01)

    jcjc [utilizator]

    Trump a stins lumina și s-a ascuns în bunker. Nu e de-ajuns că e incompetent, mai e și laș. Nu știe decît să miorlăie pe Twitter și să dea vina pe alții pentru prostiile lui.
  • -9 (33 voturi)    
    spuneti ce vreti (Luni, 1 iunie 2020, 16:35)

    hanu [utilizator]

    dar twiterul lui trump e cel mai tare....neam de neamul presedintilor americani nu au bagat atatea twituri de adolescenta angoasata....:)

    Acestea fiind zise Trump e foarte bun pentru America dar foarte rau pentru miscarea globalista. De aici probabil efortul colosal al media, influencerilor si al politicului (parte din establishmentul neoliberal globalist) de a-l discredita. Culmea este ca de fiecare data le da peste nas, asa grobian si imprezentabil cum e ca politician. Astept cu nerabdare sa vad cum castiga 2020 si mai fac globalistii/neomarxistii/antifa inca un atac de apoplexie :).
    Este presedintele ALES al americii, nu este un dictator, nu a dizolvat congresul, nu s-a proclamat lider pe viata, si orice tentativa de a-l zbura de acolo altfel decat prin vot este tentativa de lovitura de stat/revolutie marxista. Core-ul natiunii americane nu va accepta (nu ar trebui sa accepte, cel putin) niciodata inlaturarea unui presedinte prin revolutie daca acesta nu si-a depasit atributiile constitutionale! USA nu sunt o democratie dubioasa latinoamericana!
  • -10 (30 voturi)    
    Raportul autopsiei lui George Floyd (Luni, 1 iunie 2020, 16:43)

    Victor Micea [utilizator]

    Raportul autopsiei lui George Floyd realizat de Hennepin County Medical Examiner spune ca acesta a murit in urma unui atac de cord masiv generat de o boala de inima preexistenta, a abuzului de droguri si, posibil, a emotiei produse de arestare. Nu au fost gasite urme de asfixiere mecanica, cauza presupusa de media si organizatiile gen Antifa si BLM. Media internationala nu face public raportul de autopsie pentru ca nu ii convin concluziile care contrazic complet presupunerile manifestantilor. George Floyd a murit din cauze naturale iar politistii nu pot fi acuzati de nimic. Politistii au fost insa concediati iar unul dintre ei arestat. Alti cativa oameni au murit in timpul manifestatilor. Pagubele produse de incendieri si jafuri sunt enorme. Un mare scandal sta sa erupa iar presa internationala a ales sa ascunda concluziile raportului de autopsie.
    • -9 (23 voturi)    
      Defunctul e folosit in scopuri politice (Luni, 1 iunie 2020, 17:52)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      Asta e tot ce conteaza.
    • +11 (29 voturi)    
      natural, cu comorbiditati asociate... (Luni, 1 iunie 2020, 18:02)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Victor Micea

      Ceva diabet nu i-au gasit??? Pacat...

      Dar interventia polistului conase???

      Ca la carte - ce ziceti, NU???

      Scrie la manual ca se sta 8-9 minute pe grumazul victimei intinse la pamant- si era un ins solid...

      HUO!

      Credeti ca se vor potoli nelinistitii???
      NO WAY!

      Pentru ca minciuna si aroganta unora atrag si mai multe raspunsuri nervoase...

      Trump poate sa puna toata Grada Nationala sa rezolve situatia dar angoasa populatiei nu se rezolva iar problemele nu vor fi remediate - despre asta este vorba.

      Economia nu tine de Trump sau de Obama.
      Economia are o ecuatie mai lunga si care de multe ori variaza incet in raport cu politicul, prea incet si are propriul curs indiferent de politic - ghinion.

      Bursa americana este umflata cu Trompa...
      O sa cada repede, este natural sa se intample asa si de aceea si Musk a spus ca actiunile de la firma lui sunt umflate - este realist.

      USA a beneficiat de multe creiere importate.
      Odata cu nationalismul lui Trump o sa ramana cu valorile lor care ...Inclusiv Ambasadorul USA in RO este importat in USA pentru ca parintii sau au dorit sa se stabileasca acolo asa ca ...

      Politica externa a USA este izbita de toate gardurile, poate doar Putin sa il mai mangaie pe cap pe Trump.

      Universitatile din USA sunt insa cele mai bune din lume - creme de la creme...Dar daca nu ai cu cine o sa mai vezi atunci dezvoltare...

      Mereu au aparut tineri formidabili: Gates, Dell,Jobs, Musk si lucrurile vor avansa pentru ca sectorul privat este inca pe primul loc in USA dar iertare el nu este reprezentat de Trump Arogantul..

      Sigur vor veni vremuri mai bune pentru USA
      daca nu in aceasta toamna, pare improbabil, dupa inca 4 ani cu siguranta.
      • -6 (14 voturi)    
        Politistul avea in fata tot dosarul medical (Luni, 1 iunie 2020, 19:30)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

        Al victimei dar a ales sa il neglijeze.
        Da, .13, actiunea politistului a fost un factor agravant dar cu CAUZA mortii.
        Restul eculubratiilor cu bursa, creierele, bla-bla sa nu le spui din nou in noiembrie.
        • +3 (11 voturi)    
          Maine o sa zici ca negrul e vinovat (Luni, 1 iunie 2020, 20:46)

          keres [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Politistul era o biata victima a marxistilor.
          • 0 (0 voturi)    
            asta o spui tu si e prima data cand aud (Marţi, 2 iunie 2020, 14:24)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui keres

            Prostia asta.
            Fiindca va face sa puneti in gura celorlalti ce ganditi voi.
            Ce spun eu e ca vinovatia politistului va fi dovedita in urma unui proces nu de catre o gasca de infractori.
            Daca voi l-ati judecat deja si condamnat doar pentru faptul ca era alb e altceva.
  • +9 (19 voturi)    
    niciodata nu am fost atat de amarat (Luni, 1 iunie 2020, 18:04)

    ..13 [utilizator]

    O stare de fapt este transformata intr-una politica.

    HUO POLITICULUI.

    ei sunt cei care gresesc cu aroganta si prostia lor maxima - all over the world!

    vreau o lume fara politic si cred ca ne indreptam spre ea
    • -5 (13 voturi)    
      vrei o lume in haos (Luni, 1 iunie 2020, 19:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Ca si Antifa.
      Politicul exista de cel putin 3000 de ani dar tu vrei sa il elimini?
      Sa reformezi, inteleg, dar sa il elimini?
    • 0 (10 voturi)    
      You, poor baby, (Luni, 1 iunie 2020, 19:36)

      John M. [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      An evil leader of WW II said,"Sleep is the only personal business in life. The rest is politics".
      It's true to the letter and it will always be.
  • +9 (25 voturi)    
    Karma (Luni, 1 iunie 2020, 18:07)

    galeo [utilizator]

    Dupa ce americanii au orchestrat revolte sociale prin Ucraina, Turcia sau Hong Kong e randul lor sa si-o ia la ei acasa.
    Americanii au dus pana acum razboaie pe terenul altora, a venit momentul sa joace si acasa.
    Karma, cel de sus nu bate cu parul.
  • +10 (30 voturi)    
    Cu cat Trump e mi arogant si agresiv (Luni, 1 iunie 2020, 18:09)

    galeo [utilizator]

    Cu atat protestatarii vor fi si mai multi si mai agresivi.
    Prea se crede buricul pamantului acest limbric portocaliu.
    • -8 (16 voturi)    
      prostia bate cu parul (Luni, 1 iunie 2020, 20:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Cand vad o postare dictata de Putin si care primeste plusuri la greu doar fiindca e anti-americana ma gandesc daca nu prostia e in crestere procentuala mare.
      • 0 (6 voturi)    
        te faci ca nu intelegi (Luni, 1 iunie 2020, 21:56)

        ciprian_ [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        dar noi intelegem
        Noi vrem binele americanilor si rusilor insa nu ne plac nici Trump nici Putin.

        Nu ne plac dictatorii, mincinosii, fanfaronada si nici oamenii cu educatie precara, ne plac oamenii care iubesc oamenii.

        Raliurile lui Trump sunt un exemplu de grosolanie, rasism si primitivism alimentat prin nationalism, aceeasi pedala pe care apasa Putin pentru a dezbina UE si caruia pana acum prin Brexit partial a reusit.
        • 0 (2 voturi)    
          ce frumos le zici.... (Marţi, 2 iunie 2020, 10:39)

          let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui ciprian_

          păcat că totul e doar abureală propagandistică...
          noi? care "noi"? în numele cui vorbeşti?
  • +9 (21 voturi)    
    Nasol (Luni, 1 iunie 2020, 18:19)

    Pseudomine [utilizator]

    Situația actuală e un rezultat al unui cumul de factori.
    - discriminare rasială care, da, Exista in State, am vazit-o in cele 2 vizite se lunga durata.
    - tratamentul injust aplicat de poliție si justitie negrilor.
    - sentimentul justificat in randul negrilor de înăbușire de către serviciile secrete a mișcării lor de emancipare (Black Panthers Movement)
    - mentalitatea încă de sclavi a unor negrii cu instinctele animalice ascutite. ( la violenta raspunzi cu violenta)
    -pandemia si neliniștea socială generată de aceasta.
    -un președinte impulsul si rasist

    De ce imi e mie frica e o escaladarea a revistelor pe plan mondial. In cele mai multe regiuni de pe glob exista premisele unor schimbări sociale prin violență.
  • +8 (22 voturi)    
    virtue signaling (Luni, 1 iunie 2020, 18:21)

    larnaka [utilizator]

    Arderea steagului e combatuta de zor de adeptii lui Trump, e modul lor de a arata lumii ca cred in valori, principii. Numai ca e doar virtue signaling, daca le-ar pasa ar incerca sa vada cauzele care genereaza aceste proteste, dar asta ar insemna sa se acuze singuri. Ei sunt cei care sustin rasismul. Le pasa ma mult de o bucata de panza colorata (pe care o afiseaza peste tot, chiar si pe chiloti, apropo de respect), decat de viata unui om.

    Cum zicea Martin Luther King
    Riot is the language of the unheard.
    • 0 (14 voturi)    
      De ce ai respecta steagul (Luni, 1 iunie 2020, 19:19)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui larnaka

      Unei natiuni care si-a cladit bunastarea pe talharirea si santajul altor state?
      • +1 (1 vot)    
        dacă nu-i respecţi steagul atunci de ce (Marţi, 2 iunie 2020, 10:44)

        let_s_twist_again [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        îi păstrezi cetăţenia? renunţă la ea şi du-te în raiul democraţiei şi prosperităţii de unde au provenit străbunii tăi...
  • +9 (29 voturi)    
    :))))))))))))) (Luni, 1 iunie 2020, 19:03)

    tordz [utilizator]

    In buncar, ca ultimul dictator comunist....Unde e marele negociator care a scris Art of the deal ? Unde e iubitul fiu al poporului care a tinut-o 4 ani numai in mitinguri electorale ? Nu ii mai plac multimile acum ? Ce zicea idiotul pe vremea lui Obama ?

    Can we drop DonaldTrump off in the middle of Baltimore so he can show Obama how it's done?" I would fix it fast!

    Hai curaj imbecilule !
  • +4 (18 voturi)    
    Daca Obama era preaedinte (Luni, 1 iunie 2020, 19:25)

    galeo [utilizator]

    Nu se ajungea aici.
    Pentru ca Obama ar fi stiut sa nu provoace, sa nu instige.
  • +2 (8 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 1 iunie 2020, 20:30)

    [anonim]

  • -1 (9 voturi)    
    Comentarii idioate! (Luni, 1 iunie 2020, 21:43)

    mike123 [utilizator]

    Ba Rusii sint cu (sau impotriva lui) Trump, ba China este impotriva lui Trump, etc, etc.
    Treziti-va! Wake-up!
    Trump a reusit sa divida America si o va duce la ruina, urmind aceasi reteta precum afacerile lui!
    The buck stops at the top! Nu si cu Trump!
    Responsabilitatea nu este in vocabularul lui!
    La fel ca si Bush sau GOP!
    • 0 (0 voturi)    
      Bine ca SUA nu e Romania.. Eram cu totii de rapa (Marţi, 2 iunie 2020, 7:41)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      .
    • 0 (0 voturi)    
      "Colectiv" nu tine in SUA Cantati va rog la alta.. (Marţi, 2 iunie 2020, 7:45)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui mike123

      masa.
  • -5 (7 voturi)    
    Q & A (Marţi, 2 iunie 2020, 0:42)

    John_Re [utilizator]

    Q: Ce au in comun Dragnea si Trump?

    A: Schizofrenia.
  • +3 (9 voturi)    
    Violenta (Marţi, 2 iunie 2020, 0:45)

    Imperialistu [utilizator]

    Violenta, jaful si ura nu sunt forme legitime de protest.
  • +3 (5 voturi)    
    USA, Democratii si Republicanii... (Marţi, 2 iunie 2020, 4:58)

    Criogenia [utilizator]

    Cine nu traieste in USA si se uita doar la CNN si Fox nu o sa inteleaga nimic niciodata din ceea ce se petrece cu adevarat in tara asta, despre cum sunt alesi conducatorii fiecarui stat( guvernator, sefii justitiei, politie etc..), de catre cine, ce reprezinta si pe cine reprezinta Sindicatul/Union, ce rol are acest sindicat in alegerile locale si cele generale, cum sunt conduse statele in raport cu liniile trasate de partidul guvernatorului, sistemul electoral american, sistemul de taxare, sistemul de asistenta sociala si impactul asupra populatiei sarace predominant latino si afro-americana, sistemul de sanatate, ce inseamna proprietatea privata si apararea ei etc...

    Cunoscand aceste lucruri nu se va mai mira nimeni de ce lupta pentru ciolan devine atat de urata, de ce se lasa orase intregi pe mana maimutelor iar populatia
    • -3 (3 voturi)    
      hehe (Marţi, 2 iunie 2020, 7:37)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Criogenia

      Ia uite ce devreme incepe serviciul la ambasada Rusiei
      >USA, Democratii si Republicanii... (Marţi, 2 iunie 2020, 4:58) Criogenia [utilizator rus]

      Se vede ca lucrati dupa ora Moscovei..
  • +3 (5 voturi)    
    SUA Republicanii si Democratii (Marţi, 2 iunie 2020, 5:24)

    Criogenia [utilizator]

    De ce sunt lasate orase intregi pe mana catorva mii de (text editat) care incendiaza si fura tot ce le iese in cale.

    Guvernatori si sefi de politie care au orasul devastat si sediul politiei incendiat ies in prime time si spun ca au dat afara 4 politisti pentru ca au folosit electrosocul din dotare pe manifestantii "pasnici", ce fel de oameni sunt adtia? Niste gunoaie care raspund la comenzile partidului...

    Guvernatori care nu dau ordin de necirculat pe strada dupa ora 9 seara, Los Angeles azi 11 cartiere distruse iar politia sta si se uita cum niste pustani veniti din ghetouri dau foc masinilor, am prieteni care stau cu frica in san si urmaresc site-ul cartierului unde se anunta daca au intrat sau nu vandalii.

    Prieten politist Las Vegas spune ca au gasit pe unii pe facebook care se indemnau sa dea foc azi unui hotel de pe strada centrala, unul dintre faimoasele resorturi...stau si pazesc hotelurile ca prostii iar (text editat)  jefuiesc magazine si guvernatorul tot democrat nu a convocat nici acum dupa 3 zile de batai si spargeri Garda Nationala...
    Colac peste pupaza vine si Union cu proteste de data asta pentru ca nu sunt norme de protectie anticovid suficiente pentru redeschiderea joburilor, cu o luna in urma au pus oamenii sa protesteze ca nu se redeschid joburile si America in general. De parca mai intereseaza pe cineva covidul 19...

    Circ maxim pentru ciolan iar oamenii care nu participa la mascarada suporta toate nenorocirile fara voia lor.

    De ce (text editat) isi fac de cap in statele unde guvernatorul si sefii politiei sunt "simpatizanti" democrati?
    Pentru ca sunt lasati sa se desfasoare...
    Sa fie coincidenta?
    Mama Omida ceva?
  • 0 (0 voturi)    
    Comutati pe rt.com o sa vedeti bucurie mare... (Marţi, 2 iunie 2020, 7:09)

    Alex735 [utilizator]

    Atat asteapta rusii: BALAMUC!
  • -1 (1 vot)    
    Are dreptate trump! (Marţi, 2 iunie 2020, 9:20)

    Mihai Vls [anonim]

    El deja arata ca unul...
    Si guvernatorii, daca se vor comporta ca si el, vor arata ca niste idioti!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by