România, în fruntea tărilor UE cu cele mai multe victime ale accidentelor rutiere. Câte accidente au loc la noi, în ce luni, în ce zile și cine le provoacă cel mai des. Județele cele mai periculoase pentru șofat

de Dan Popa     HotNews.ro
Vineri, 5 iunie 2020, 5:37 Economie | Auto


Suntem fruntasi in UE si la accidente de masina
Foto: Hotnews
Când mi-am lovit prima mașină (o Dacie veche, cumpărată în rate de la un prieten), eram într-o parcare de supermarket și mă grăbeam spre casă. Am dat în spate fără să mă gândesc că o șoferiță tocmai parcase perpendicular pe direcția mea de mers. I-am îndoit femeii portiera. Nimic serios, dar a trebuit să chemăm Poliția, care a venit rapid, a făcut fotografii, schițe și tot tacâmul prevăzut în legea care opera atunci. Habar nu aveam că tocmai intrasem în statisticile privind accidentele ușoare.

Joi, INS a publicat datele privind accidentele rutiere pe 2019. În România au avut loc anul trecut 31.146 accidente de circulație cauzatoare de vătămări corporale. Cele mai multe au avut loc în interiorul localităților. Doar 10% din accidente au loc pe fondul întunericului. Aproape 85% au loc pe carosabil uscat. În zilele de weekend, vinerea au loc cele mai multe accidente.

În timpul săptămânii, joia e ziua cu accidentele cele mai numeroase, dar asta depinde de la județ la județ. În unele, ”joia neagră” pică marțea, în altele, miercurea.

Cele mai multe accidente au loc între două mașini (15.812), dar și între o mașină și un pieton (8.176) sau doar accidente ale unei mașini singure (7.158).

Din păcate, România e campioana accidentelor cu victime în UE, urmată la mică distanță de Bulgaria. Pe scurt, la noi mor cei mai mulți oameni ca urmare a accidentelor. Până și italienii, cunoscuți pentru dezordinea din trafic, stau incomparabil mai bine. Graficul de mai jos are la bază datele Organizației Mondiale a Sănătății.




Iulie și august sunt lunile în care au loc cele mai multe accidente cauzatoare de vătămări corporale. În februarie, cele mai puține.



Dacă ne uităm la date, raportându-le la județe, Capitala este locul cel mai periculos pentru șofat. E drept, aici sunt și cele mai multe mașini. A propos, în România sunt circa 7 milioane de autoturisme înmatriculate. Revenind la județe, București e urmat de Cluj, Iași, Prahova și Constanța. În graficul de mai jos, barele albastre reprezintă numărul de accidente, iar cele cărămizii, numărul persoanelor accidentate.



Din totalul celor peste 40.000 de persoane accidentate anul trecut, cele mai multe aveau peste 30 de ani. De remarcat de asemenea că numărul victimelor sub 20 de ani este mai ridicat decât al celor din categoria de vârstă 20-29 de ani.



Mai jos, aveți graficul reprezentând accidentele, după criteriul celor care s-au făcut vinovați de producerea lor:



În perioada 2008-2017 în România s-au înregistrat în total 28.529 accidente cu implicarea copiilor (cu vârste cuprinse între 3 şi 19 ani), ce au avut drept consecinţe 657 de morţi, 6.126 răniţi grav şi 21.721 răniţi usor. Majoritatea accidentelor (93%) cu implicarea pietonilor copii s-au produs in condiţii meteorologice normale şi doar 5% dintre acestea s-au produs în condiţii de ploaie, arată datele unui studiu pe care îl puteți citi aici.


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





17123 vizualizari

  • +13 (15 voturi)    
    Model - cum dau dubele cu spatele (Vineri, 5 iunie 2020, 6:11)

    nick24 [utilizator]

    “ Am dat în spate fără să mă gândesc ”
    Se dă f încet și permanent cu ochii pe cele 3 (trei) oglinzi.
    • +6 (6 voturi)    
      irelevant cand nu gandesti (Vineri, 5 iunie 2020, 8:01)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      Ce mai conteaza unde privesti daca nu gandesti?

      Pai daca gandesti, ajungi sa faci nefacute, cum ar fi sa raportezi numarul de accidente la numarul de masini inregistrate pe judet, sau sa ponderezi accidentele lunare cu numarul de zile in luna. Daca gandesti...
      • +3 (5 voturi)    
        in sfarsit (Vineri, 5 iunie 2020, 11:04)

        varavara [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        am ajuns si noi pe primul loc in Europa la ceva, vai de capul nostru, cu atatia cocalari cu masini.
        • +3 (5 voturi)    
          e normal (Vineri, 5 iunie 2020, 12:26)

          mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui varavara

          cand avem in trafic margherite si alti falsificatori de folclor.
    • +15 (25 voturi)    
      infrastructura NU! pensii speciale DA! (Vineri, 5 iunie 2020, 8:54)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      pai normal ca mai bine bagam banii imprumutati de catrre statul roman, in numele nostru, in pensii speciale decat in infrastructura! si ce daca se moare pe dumuri proaste si nesigure, mare paguba! specialii isi permit SUV-uri sigure! 'fraierii' nu-si permit, poa' sa moara! Oameni buni, ce rost are sa se imprumute guvernul, ce folos are ca ne lasa UE sa depasim deficitul daca banii nu merg acolo unde trebuie si vom platii incontinuare pensiii speciale la varste de 40+ si cheltuim cel mai mult din UE cu salariile bugetarilor?! Ce folos?! Trrebuie primadata sa sa rezolvam aceste nedreptati, apoi sa luam bani imprumut! Eliminarea TUTUROR pensiilor speciale trebuie sa fie criteriul nr.1 la intrebarea "cu cine votam?"!
      • -4 (16 voturi)    
        ??? (Vineri, 5 iunie 2020, 9:53)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

        ce treaba are infrastructura cu prostia si agresivitatea in trafic?
  • -12 (34 voturi)    
    De fapt nu au murit din cauza accidentelor auto (Vineri, 5 iunie 2020, 6:20)

    galeo [utilizator]

    Ci de coronavirus
  • +3 (9 voturi)    
    Ceva e gresit la ultimul alineat (Vineri, 5 iunie 2020, 7:23)

    4Runner [utilizator]

    Numarul mortilor in 2008-2017, adica in 10 ani, nu are cum sa fie doar 657, din moment ce avem anual 2000 de morti, si asta pe un trend descendent, inainte avand mai multi.
    • +6 (8 voturi)    
      ref greseala (Vineri, 5 iunie 2020, 7:32)

      miticul [utilizator] i-a raspuns lui 4Runner

      se refera strict la copii (3-19 ani), nu la total mirti. Multumim pentru lectura si va dorim o zi excelenta!
  • +4 (30 voturi)    
    Atentie la cei cu cruci agatate de oglinda retrov. (Vineri, 5 iunie 2020, 7:29)

    Coresponedntu [utilizator]

    Sunt cei mai periculosi in trafic, nu respecta nici o regula in trafic. De obicei au cefe groase si asculta maneaua orientala cu volumul dat la maxim. Ii mai recunosti ca au desenat pe portbagajul masinii, contracost de catre sarlatanii BOR, un peste sau INRI. Isi imagineaza ca nenea cu barba le da aripi si sunt invincibili in trafic. Selectia naturala ii mai rareste dar mai iau dupa ei si oameni nevinovati. In general fac depasiri interzise, periculoase. Asa cum arata statisticile UE si in lumea larga, gradul de religiozitate este invers proportional cu bunastarea unui popor si cu nivelul de educatie al cetatenilor, Faptul ca Romania este pe primul loc la accidente in Europa nu e nici o surpriza in acest sens. Motivul ca nu avem autostrazi nu tine. Cocalarul roman e spaima soselelor si cand iese din tara in drum spre parcela de capsuni sau sparanghel sau daca o duc pe iubi la produs la Amsterdam. Cu zecile de cruciulite agatate de oglinda retrovizoare si pedala cazanului Diesel X5 intens poluator cumparat pe datorie apasata la maxim, nu ii sta nimeni in cale. Din pacate multi sunt la volanul nu al unui cazan BMW pe motorina, ci al unui microbuz in care sunt inghesuite zeci de suflete nevinovate. Si astfel ajunge postmortem eroul stirilor locale de la 19.00 in landurile germane, Austria sau Ungaria. Si bineinteles la PROTV.
    • +6 (24 voturi)    
      A dreaqu filozofie! (Vineri, 5 iunie 2020, 8:18)

      dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      @Coresponedntu! Dupa divagatiile tale peste 90% din români sunt „cei mai periculosi in trafic” deoarece foarte rar vezi masina înmatriculată în RO care să nu aiba vreo cruciulită atârnată de oglinda retrovizorie. Apoi daca X5 Diesel este „cazan”, cam ce fel de auto poate fi numit auto compatibil să circule prin Romania? Tu ce mașină conduci dacă âți permiți sa numesti „cazan” o mașină de top în lume? Tu esti un om frustrat individule. Probabil tu ai cumparat un Logan nou în rate și ai impresia că e regina șoselelor. Fals. Orice om își cumpără ce poate, în funcție de buget. Apoi dacă unii „bombardieri” cu gâtul gros conduc X5 Diesel nu rezultă în nici un caz că BMW-rile sunt „cazane” ba din contră. Tu faci parte din cetățenii frustrați de orice și de oricine și cred că nu ai experiență prea mare pe șosele dacă susții ca autostrăzile sunt nesemnificative. Și încă ceva: Să știi ca „bombardierii” cu cazane X5 sunt „pistol cu apa” prin occident Sunt cuminți ca mielușeii.. De ce? Aici se aplică legelie în mod egal pentru toți participanții la trafic, legi care in România se aplică preferențial, în funcție de bugetul, rubedenile, apartenența politică,etc. Acesta este motivul real pentru care în Romania sunt cele mai multe accidente din Europa și în nici un caz „cazanele X5 Diesel”.
      • -2 (16 voturi)    
        dt1961 (Vineri, 5 iunie 2020, 8:55)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui dt1961

        nu-i asa ca si tu ai un X5 diesel? :)
        • +4 (12 voturi)    
          Nu prietene! (Vineri, 5 iunie 2020, 9:24)

          dt1961 [utilizator] i-a raspuns lui Dragos

          Eu conduc un Smart Forfour electric. Dar asta nu înseamnă ca trebuie să numesc X5 Diesel „cazan”. Și ca să fiu sincer, în România am întâlnit mai mult femei minione care conduceau „cazane” gen BMW, Audi, Mercedes din clasa celor cu capacitate mare si foarte multi PS. Si astea se numesc „bombardiere” cu ceafa lată? Sau „cazanele” astea îți dau senzația de protejare mai eficientă în hărmălaia de pe șoselele de la voi?
          • +5 (7 voturi)    
            relax (Vineri, 5 iunie 2020, 10:20)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui dt1961

            Pe aici daca e sa combati o idee, astia au mentalitate de turma si nu prind fondul. Daca ai argumentat corect si chiar prea detaliat ref X5, concluzia turmei e ca ai unul. M-am mai "distrat" si eu pe teme euro 4 si concluzia a fost ca sunt un sarac care nu-si permite un iuro 5/6, eventual rate (:D), sa-mi vand rabla si sa merg cu ratb. Nici nu m-am obosit sa le spun ca daca-mi vand iuro 5u poate imi iau 2 iuro 6 ca ale lor.

            Partea funny e ca multi dintre astia suferinzi de holier than thou, cum strang bani de un avans si se incadreaza la o rata pe 7 ani, se baga la un suv-uletz low cost/brand. In multe cazuri 4x2, ca 4x4 e cam scump si marimea masinii e aceeasi, deci element socio-personal bifat.
    • 0 (14 voturi)    
      Biserica nu place (Vineri, 5 iunie 2020, 9:25)

      Victtor [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Cineva nu suporta ideea de biserica si depune efort pentru a-i ataca pe majoritari. Probabil ideile sunt preluate din exterior.
    • +7 (7 voturi)    
      Autostrazile reduc mortii la doar jumatate. (Vineri, 5 iunie 2020, 11:20)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      Asta nu pentru ca daca ai autostrazi nu mai crezi in Dumnezeu. Ci pentru ca daca te grabesti din varii motive, poti sa o arzi pe autostrada cu 180 si esti in grafic, nici nu trebuie sa mergi cu 90 pe drumurile nationale. La noi se circula cu maxim 90 in medie.
      Am condus de mult in Germania si mare mi-a fost surprinderea sa vad ca pe un drum inafara oraselor mergeau cu maxim 50- 60 km/h, toti. Innebuneam cand ii vedeam, avand mentalitatea romaneasca de fara autostrazi. Dar cum ajungerau pe Autobahn zburau cu 200 pe langa mine. Practic nu li se merita sa mearga rapid si riscant inafara autostrazilor, unde de altfel apar cele mai multe accidente fatale.
    • +2 (10 voturi)    
      doare mai tare poluarea de BMW? (Vineri, 5 iunie 2020, 12:40)

      maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      ca sa inteleg si eu. Ma uit in jur si e plina Romania de VW, marca cunoscuta ca a falstificat datele privind poluarea masinilor. E plina Romania de cazane Golf 4, dar observ ca pe tine te deranjeaza doar valoarea masinii. Daca e mai scumpa, nu are voie sa polueze. Binde, desteptule, sa polueze doar saracii :)) frustratule!
  • +10 (12 voturi)    
    excelente date (Vineri, 5 iunie 2020, 7:51)

    george asiminei [anonim]

    ...multumim pentru ele. Asa se mai duc cateva mituri...ca noaptea e mai periculos de condus, ca cele mai multe accidente au loc pe drum umed sau inghetat etc...as fi curios daca exista o defalcare a accidentelor pe femei si barbati...
    • +4 (6 voturi)    
      superbe date (Vineri, 5 iunie 2020, 8:05)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui george asiminei

      Dar miturile raman. Cum ar fi cel ca noaptea e mai periculos de condus. Normal ar fi sa te uiti cati merg noaptea cu masina (iluminatul public din orase nu se pune ca "intuneric") vs cati merg ziua. Tu de cate ori pe an dai peste drumuri inghetate?..
  • +3 (5 voturi)    
    O frumoasa oportunitate! (Vineri, 5 iunie 2020, 7:59)

    Sunt_nimic! [utilizator]

    Nu exista dezavantaje, exista numai avantaje ascunse.

    Aceasta prioritate la nivel european genereaza frumoase oportunitati: cele mai multe accidente sunt totusi cele USOARE, nu moare nimeni, doar autiturismel sunt avariate.

    Deci, de ce sa nu lanseze Guvernul, in afarade Prima Casa, Prima Masina, Primul DSLR, si programul A Cincea Masina?
    Sa recunoasca ca la romani autoturismele sunt lucruri perisabile, si sa ajute pe fiecare sa isi cumpere si a cincea masina, nu doar prima?!
  • +3 (9 voturi)    
    Exista o legatura intre km de autostrazi si morti (Vineri, 5 iunie 2020, 8:18)

    Lok [utilizator]

    pe 100k per km parcursi. Dar unii mai destepti spun ca la ce ne trebuie noua autostrazi?
  • +9 (17 voturi)    
    autostrazi NU! pensii speciale DA! (Vineri, 5 iunie 2020, 8:54)

    wweesstt [utilizator]

    pai normal ca mai bine bagam banii imprumutati de catrre statul roman, in numele nostru, in pensii speciale decat in infrastructura! si ce daca se moare pe dumuri proaste si nesigure, mare paguba! specialii isi permit SUV-uri sigure! 'fraierii' nu-si permit, poa' sa moara! Oameni buni, ce rost are sa se imprumute guvernul, ce folos are ca ne lasa UE sa depasim deficitul daca banii nu merg acolo unde trebuie si vom platii incontinuare pensiii speciale la varste de 40+ si cheltuim cel mai mult din UE cu salariile bugetarilor?! Ce folos?! Trrebuie primadata sa sa rezolvam aceste nedreptati, apoi sa luam bani imprumut! Eliminarea TUTUROR pensiilor speciale trebuie sa fie criteriul nr.1 la intrebarea "cu cine votam?"!
    • +3 (5 voturi)    
      Nu numai pensiile speciale ci (Vineri, 5 iunie 2020, 9:37)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui wweesstt

      și cele de serviciu, ocupaționale și de alte diferite merite dubioase, etc.
      Toate sunt peste 1 MILION!
      Nu numai că nu se elimină, dar se și înmulțesc, de la 1 ianuarie 2021 vor primi și primarii și consilierii.

      Dacă se face socoteala cât a reprezentat ca sumă totalul lor din 1990 pâna acum, cred că făceam 10 000 km de autostrăzi în România și terminam și în Republica Moldova vreo 2000 km.
  • +10 (14 voturi)    
    la ce infrastructura rutiera detine romania, (Vineri, 5 iunie 2020, 8:56)

    Yotta [utilizator]

    si modul in care este marcata, semaforizata etc. cam putini morti, dle.!)))
    • +7 (9 voturi)    
      ai si tu dreptate (Vineri, 5 iunie 2020, 12:43)

      maferescdeciuma [utilizator] i-a raspuns lui Yotta

      dar si soferii sunt nebuni. Ce e drept, e ca aceiasi soferi se cumintesc in exterior de frica amenzilor. La noi daca se inaspresc amenzile, imediat se gaseste cate un binevoitor in parlament care sa le reduca sau le ataca la CCR, sau naiba stie.

      E drept ca oamenii si-au pierdut rabdarea pe drumurile patriei si fara autostrazi e un chin sa strabati tara in timp util, dar autostrazile nu conteaza in orase si totusi soferii sunt la fel de nebuni si prin oras.
  • +7 (7 voturi)    
    Vin bani europeni! (Vineri, 5 iunie 2020, 8:56)

    nano2k [utilizator]

    Ce facem cu banii aia, se imbuiba tot cei care fac asta de-o viata deja sau construim in sfarsit ceva in tara asta?
    • 0 (6 voturi)    
      Si daca ar fi toti bagati in autostrazi. (Vineri, 5 iunie 2020, 10:13)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui nano2k

      La 30 de miliarde am face abea 1000 Km. Asta presupunand un amarat de 3M/km. Fantezia asta cu bani europeni tine doar pana aflii ca de fapt nu sunt atata de multi.
      • +4 (6 voturi)    
        3000000000 (Vineri, 5 iunie 2020, 10:53)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Vezi ca la calculele tale e vorba de 3 miliarde nu de 30.
        • 0 (4 voturi)    
          Chiar le stii pe toate :P (Vineri, 5 iunie 2020, 12:00)

          Lok [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

          Mi-a scapat un 0. Oricum 30 de miliarde e putin. Cifra aia de 3M/km e optimista ca ai nostrii nu reusesc sa faca autostrazi pe campie sub 9M/km, Sova stie de ce. Apoi din cei 30 de miliarde nu vor intra toti in autostrazi ca deja am ars cam jumatate pe altele. Tot putin ramane din fondurile europene care sunt ridicate la rang de Salvarea Romaniei.
          • +3 (3 voturi)    
            Hehe... (Vineri, 5 iunie 2020, 15:29)

            Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Problema e ca vad ca noi toti credem gogocile care ni se vantura. In primul rand ca sunt cam 20 nerambursabili. In al doilea rand ei sunt la nivel de propunere. Stiti ce inseamna asta? Ca se discuta...si trebuie trecuta prin consiliu unde sunt si cei 4 chibzuiti europeni. Si ca multe din propunerile astea de la bruxelles incep promitator dar sfarsesc ridicol de prost. Adik noi deocamdata vindem pielea ursului din padure. Sa vad planul franco-german ca trece. Si sa vad ca ei chiar stiu despre ce vorbesc. Ei spun ca vor lua taxe de la gigantii digitali in timp ce strategia este "digitalizarea" europei. Hahahaha, ce sa mai zici? Apoi feminizarea Europei (nu conteaza daca e competenta sau nu, femeie sa fie), apoi atatea si atatea trasnai marxiste...ba mai tin si la Green Deal...si mai mult sa razi...plangi de fapt.
      • +3 (5 voturi)    
        ok ok (Vineri, 5 iunie 2020, 11:39)

        nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        deci sunt acri strugurii, nu facem autostrazi. dar altceva ce? singura solutie in e pensii speciale si ajutoare, asa-i?
  • -2 (8 voturi)    
    Nu foarte relevant (Vineri, 5 iunie 2020, 10:25)

    Krausser [utilizator]

    Lasand deoparte celelalte cruterii (precum calitatea drumurilor), ar trebui totusi sa ne intelegem si alt aspect: nu putem avea acelasi numar de morti sau mai mic decat de exemplu Ungaria si Bulgaria care au populatii semnificativ mai mici si prin urmare si un numar mult mai mic de autovehicule pe drumuri. E chestie statistica. Cu cat un numar e mai mare, cu atat si hazardele sunt direct proportionale cu numarul. pura matematica aici. Suntem pe locul 37 in lume ca numar de autovehicule (8.9 milioane si 458 la mia de locuitori) - Ungaria 3.47 milioane / 355; Bulgaria - 2.7 milioane / 393. Titlul corect ar fi fost: "Romania, in fruntea tarilor (cu aceeasi populatie sau mai mare!) cu cele mai multe victime ale accidentelor rutiere."
    • +5 (7 voturi)    
      Graficul... (Vineri, 5 iunie 2020, 10:55)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Krausser

      Graficul e explicit. Stam cel mai prost la accidente la mia de locuitori. Despre ce vorbesti?
  • +4 (6 voturi)    
    observ ca nu exista (Vineri, 5 iunie 2020, 12:37)

    maferescdeciuma [utilizator]

    vreo modalitate de a discuta depsre situatia traficului din Romania, fara sa apara expertii frustrati, a caror argumente se bazeaza doar pe raportarea la marca BMW. Chiar nu va inteleg, de simtiti nevoia sa va bazati argumentele pe anumite stereotipuri. Zicea mai sus un individ de BMW X5 pe motorina, ca si cum vezi Doamne alea polueaza si ala care isi cumpara asa ceva e "ceafa lata", pentru ca putea de aceiasi bani sa-si ia Logan nou. Pai bine, bai, prietene, dar e plina Romania de Golf 4 fara DPF, in numar mai mare decat BMW-urile astea asa blamate. Ce sa mai inteleg din arugmentarea ta? E ok sa poluezi cu o masina modesta, dar fereasca Sfantu sa ai o masina din categoria premium ca atunci te-a luat naiba? Doare mai tare poluarea de BMW? Faci mai rapid cancer de la BMW? Suntem atatea care avem BMW-uri Euro 6 si nu ne incadram in tiparul cocalarului, care nu are bani de intretinere, si isi ia masina doar sa impresioneze. Mai usor cu pianul pe scari. Din articolul asta extrag ideea ca indiferent de marca condusa, Romania e pe primul loc la accidente in Europa. Crezi tu ca unul care e retardat la volan, e retardat doar la volanul unul BMW si in rest e ingeras?
  • +5 (7 voturi)    
    doua motive mari si late (Vineri, 5 iunie 2020, 12:45)

    John_Re [utilizator]

    calitatea execrabila a drumurilor / semnalizarii si faptul ca nu este legata asigurarea de amenzi si accidente.
  • +1 (1 vot)    
    deci faci buba (Vineri, 5 iunie 2020, 15:46)

    ..13 [utilizator]

    statistic vorbind daca mergi cu masina sau pe bicicleta si mai abitir vara, in special in Bucuresti.

    Sincer nu ma asteptam ca tocmai vara cand strazile bucurestiului sunt mai mult libere decat calarite de masini sau de biciclete sa fie verf de accidente.

    cauza cea mai probabila: neatentia pieton/biciclist si/sau graba/mania vitezii la volanul masinii.
    scriu asta pentru ca mai apare un oarece varf in decembrie cand tot omul alearga, unii cam ca disperatii, dupa cumparaturi...

    Tiii, o lume nebuna, nebiuna.
    vad ca altii sunt mai asezati, mai temperati - oare de ce???

    sa lasam chestiile alea cu autostrazile, semafoarele, marcajele care sunt importante dar cred ca mai importante sunt cele legate de stilul de a conduce si de respectul pe care ni-l acordam unii altora - adicalea de aia 7 ani de acasa. Tristutz conase, tristutza rau de tot...

    Ceva mai vesel nu aveti?
    De exemplu cata bere/apa minerala sau plata se bea vara in raport cu pretenii din jur???
    Cate manele ascultam noi si ei nu sau mai deloc??? Acolo locul intai cu coronitza ptr RO!!!!
    • 0 (0 voturi)    
      iarna nu-i ca vara.. (Vineri, 5 iunie 2020, 23:32)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      daca facem o corelatie cu numarul de calatorii si/sau de km parcursi, cred ca vei intelege imediat de ce sunt mai multe accidente vara. dar pentru asta e nevoie de un demers jurnalistic profesionist. nu e cazul aici.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by