Guvernul a aprobat Ordonanța "trenuleț" / Florin Cîțu: Economia la buget va fi de 17,6 miliarde de lei în 2021

de C.P.     HotNews.ro
Miercuri, 30 decembrie 2020, 18:00 Economie | Finanţe & Bănci


Florin Citu
Foto: Captura
Ordonanța de Urgență care vizează mai multe domenii și care prevede plafonarea salariilor pentru bugetari a fost aprobată miercuri în ședința de Guvern. Premierul Florin Cîțu a spus, la finalul ședinței, că "Ordonanța aceasta trenuleț este o ordonanță care garantează că în 2021 vom avea creșterea economică pe care o estimăm". Printre altele, ordonanța prevede acordarea în continuare a voucherelor de vacanță și menținerea punctului de amendă.

Este vorba despre Ordonanța de Urgență privind unele măsuri fiscal-bugetare, modificarea şi completarea unor acte normative şi prorogarea unor termene.

"Era nevoie de această ordonanță în acest moment, de acest respiro pentru a putea construi de aici bugetul. Vom începe discuțiile pe buget de saptămâna viitoare", a spus Cîțu.

Florin Cîțu a precizat că aplicarea actului normativ va duce la o economie la buget de 17,6 miliarde de lei pentru 2021. Primul articol prevede menținerea salariilor de care beneficiază bugetarii la nivelul lunii decembrie 2020. Doar această prevedere ar avea un impact bugetar de 12 miliarde de lei.

O altă prevedere este acordarea și în 2021 a voucherelor de vacanță în valoare de 1.450 lei fiecare.

Altă măsură este menținerea punctului de amendă la 145 lei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





49459 vizualizari

  • -7 (45 voturi)    
    da (Miercuri, 30 decembrie 2020, 18:03)

    cucuveauamov [utilizator]

    cu trenuletul i-ati dus de nas pe prostutii care v-au votat
    • -6 (32 voturi)    
      E o diferență (Miercuri, 30 decembrie 2020, 18:50)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Într-adevăr, cei care l-au votat sunt prostuți.
      Asta e un uriaș pas înainte față de cei care au votat-o pe Dăncilă (de exemplu) și care sunt imbecili de-a dreptul ...
      • -6 (10 voturi)    
        O fi chestie de destepaciune, mai #rezistule (Joi, 31 decembrie 2020, 1:33)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui fdaniel

        O fi chestie de destepaciune, mai #rezistule, sa votezi caderea economica in locul cresterii economice si saracia in locul bunastarii. Asa o fi la voi.
        Stiu ca in bula ta de facebuci scrie ca albu-i negru, da' neuronasul tau mititel...
        Pe bune, tu ai citit/comparat vreo statistica Dancila vs Organ? Gen PIB, PIB/Locuitor, nivel de trai, etc?
        • +4 (6 voturi)    
          Masuri prociclice (Joi, 31 decembrie 2020, 10:58)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Guvernarea Dragnea a fost pe datorie, iar când a venit în mod inevitabil criza, iar ne-a prins doar cu foc de paie. Creșterea economica bazata doar pe creșteri de venituri de la buget se oprește în secunda când ai probleme.
          Ți se pare ca e vreun stat care a ieșit bine anul asta? în afara de China
          • -4 (6 voturi)    
            Am mai explicat (Joi, 31 decembrie 2020, 17:01)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

            Daca nu esti in stare sa intelegi ca PROGRAMATIC, astia de acum NU vor sa faca nimic in interesul oamenilor, inseamna ca vorbim vorbe. Au promis clar "caluse si catuse", nu bunastare oamenilor; aia a fost Apocalipsa pentru ei.

            In 2012 a fost criza in toata lumea, dar in Romania a fost cel mai rau.
            Cu Basescu-Boc Romania a avut SI cadere economica ca in vreme de razboi, SI inflatie masiva, SI somaj triplat, SI datorii externe cat facusera celelalte guverne la un loc timp de 22 de ani.

            Asa ca las-o mai moale cu "ciclicitati" d'astea, cu "stanga/dreapta, etc. Distinctia e intre aia care mai fac ceva pentru oameni, AZI, nu candva si aia care pentru cativa euro si ce mai primesc ei au devenit kappo in lagarul Romania.

            PS: Oamenii vor avea ceea ce au votat: saracie, catuse, caluse. Mai mult, cu mult mai mult ca prin alte parti, criza sau nu.
            • +2 (2 voturi)    
              Tot Programatic (Joi, 31 decembrie 2020, 23:12)

              jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui newlook

              PSD a dat toate pomenile.
              Pensii și salarii nu poți da nefăcând nicio investiție.
  • -18 (46 voturi)    
    PNL/USR aceeasi mizerie ca PSD (Miercuri, 30 decembrie 2020, 18:42)

    floriniulian [utilizator]

    Cea mai mare teapa care ne-am luat-o votand PNL/USR.

    REFORMA ZERO

    Scopul acestor alegeri a fost ''confiscarea'' banilor de la UE ceea ce s-a intamplat la marea ciolaniada.

    In rest,TOTUL ramane la fel.

    Votul nostru a fost aruncat la GUNOI.

    Mai duceti-va la vot PROSTILOR.

    PS

    Apropo,stiati ca Dragnea a fost singurul care a vrut sa desfiinteze pensiile speciale/serviciu si sa refaca legea salarizarii institutiilor mafiote de stat?

    Uitati-va pe site-ul Rise Project.

    De aia a ajuns la puscarie.Insa,macar a incercat ...ceea ce nu vedem la slugile din PNL/USR.
    • +13 (13 voturi)    
      Ce ai fumat bre? (Miercuri, 30 decembrie 2020, 21:24)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      Dracnea a fost singurul care a vrut sa desfiinteze oensiile speciale??? What???? Pai Ponta le-a reinfiintat dupa ce Boc le-a desfiintat , dracnea n-a avut nicio treaba cu ele.Dracnea a vrut sa refaca legea salarizarii bugetare???? Mai poti minti mult??/Pai dracnea si cu volguta au facut legea asa cum e acum si asa cum au vrut, O aberatie si o manipulare mai mare ca a ta n-am mai auzit:dracnea a ajuns la puscarie pentru ca a vrut sa taie pensiile speciale si salariile bugetare!!! HA!HA! Vezi ca pe aici nu suntem toti votantii psd , adica prosti gramada sapunem botul la prostiile tale.
      • -8 (12 voturi)    
        Omul zice bine. (Joi, 31 decembrie 2020, 1:41)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Intr-adevar, iti place sau nu, Dragnea a fost singurul care a incercat ceva impotriva Statului Paralel, cu tot ceea ce inseamna el, inclusiv pensii speciale pentru membrii acestu organism mafiot.

        Intr-adevar, d-aia a ajuns in puscarie Dragnea. D-aia, inclusiv acum, dupa atata timp in care astia il tin in puscarie, n-au dovedit nici macar ca a furat 5 lei, nu milioane cum spune propaganda statului paralel.

        Dar fii zen, e bine. Politicienii s-au vaccinat. D'aia se pisa pe tine cu atata sarg Citu (mai putin, totusi, decat Johannis). Au vazut ca ceea ce a facut Dragnea, un pic mai bine pentru oameni, azi, nu candva...ii duce la puscarie. Ca asa voteaza poporanu.
        Deci nu, fii fara grija, nici PSD, nici altcineva nu o sa se mai ia vreodata serios de privilegiile si sinecurile statului paralel.

        https://periscop360.blogspot.com/
      • -4 (12 voturi)    
        Nu ai citit pe Rise Project,nu? (Joi, 31 decembrie 2020, 5:47)

        floriniulian [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Comentezi din inertie cu sloganuri anti PSD.

        Faptele nu te intereseaza,nu?

        De aia tara asta este plina de analfabeti institutionali si prosti de dau in gropi.

        Electoratul ideal a statului securisto mafiot.
        • +5 (7 voturi)    
          Nu mai dezinformati .... (Joi, 31 decembrie 2020, 11:30)

          ABBV [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

          Citat de pe situl riseproject: "7 dintre principalele 8 tipuri de pensii speciale pe care statul român le plătește în momentul de față au fost eliminate în urmă cu zece ani de Guvernul Boc și reintroduse, în 2015 și în 2016, de PSD-ul condus de Ponta și Dragnea. "
          Intelegeti cuvantul "reintroduse" ?
          • +2 (2 voturi)    
            Nu stie din astea , (Joi, 31 decembrie 2020, 19:13)

            kokos [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

            e prea grele pentru el , el stie numai sa manipuleze si sa dezinformeze.
        • +4 (4 voturi)    
          Am citit pe rise project , (Joi, 31 decembrie 2020, 19:23)

          kokos [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

          Unde scrie bazaconiile pe care le debitezi tu , ca dracnea e la puscarie pentru ca a vrut sa taie pensiile speciale si ca el a vrut sa schimbe legea salarizarii bugetare???? Minti cu nerusinare , la fel ca stapan-t-o din puscarie!
    • +8 (18 voturi)    
      ??? (Miercuri, 30 decembrie 2020, 21:46)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      Tu esti constient ca nu a trecut nicio saptamana de cand a fost bagat noul guvern, nu? Adica ce evaluezi mai exact? Ce a facut/nu a facut guvernul intr-o saptamana?

      Esti tare. Sper sa nu ajungi sef de proiect vreodata. Te si vad:

      Tu: "AOLEOOOOO, proiectul e un esec"
      Angajat: Domn' sef de proiect, dar abia am inceput !!!
      Tu: Nu conteaza... sunteti la fel ca altii !!! Mi-am luat teapa cu proeictul asta

      Exact asa sa faci! O sa fii foarte apreciat...
      • +1 (7 voturi)    
        ! (Joi, 31 decembrie 2020, 9:53)

        fdan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Anul care a trecut nu se pune?
        • -2 (4 voturi)    
          Nu a fost decât cea mai mare criza globala (Joi, 31 decembrie 2020, 11:10)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui fdan

          Comparabila cu mare criza din 1929-1933 și cu cea din 2008.
        • 0 (0 voturi)    
          E adevarat ca au mai fost guverne PNL (Joi, 31 decembrie 2020, 11:15)

          1anonim [utilizator] i-a raspuns lui fdan

          si anul trecut, si in 2016 si in 1929 si 1921 da nu prea seamana intre ele. Aaa, daca cineva nu vede diferentele e traba lui.
      • +3 (3 voturi)    
        O saptamana (Joi, 31 decembrie 2020, 10:24)

        123qwe [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        In care mesajul este "rabdati toti pentru prostiile PSD, mai putin magiastratii, ca de ei ma tem".
        Sa-l ia dracu de guvern fricos si santajabil.
    • +3 (5 voturi)    
      Pensiile speciale pentru baronii locali? (Joi, 31 decembrie 2020, 11:07)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

      Foști primari, șefi CJ, vici. La nivelul salariilor în plată, pe spatele UAT pe care au spoliat-o, deci nesimțire maximă.
      Introduse în codul administrativ de guvernul Dăncilă și prorogate deja de 2 ori de Orban și de Citu?
      Pensionarii obișnuiți au primit din creșterea pragului de impozitare și apoi a cotei de impunere câțiva lei, pensionarii speciali au primit și peste 1000 de lei. Mno, magistraților li s-a și dublat sau triplat pensia că era legată de salariile în plată.
  • +11 (27 voturi)    
    Cand incepeti sa dati afara bugetari? (Miercuri, 30 decembrie 2020, 18:43)

    Klaus_ [utilizator]

    Daca dai afara toti bugetarii ajunsi pe pile, toti bugetarii incompetenti si toti bugetarii care iau spaga... nu mai ramane niciunul in sistem. Asa ca macar dati-i afara pe cei incompetenti, bagati in puscarie cativa spagari notorii iar cei ramasi (pilosii si micii spagari, care insa au ceva materie cenusie) o sa se conformeze imediat si vor deveni angajati model. Apoi faceti angajari pe bune, prin concurs, comisie din alt judet, camere video (se pot folosi salile de Bac), comisie de verificare a comisiei, pedepse cu puscarie pt cei ce incearca sa pacaleasca. O sa vedeti ce economie va fi la buget peste 2 ani. Jumatate din angajatii din administratie sunt inutili, plimba hartii aiurea pentru ca nu sunt capabili sau nu au niciun interes sa-si optimizeze activitatea.
    • +3 (23 voturi)    
      comentati sa va aflati in treaba (Miercuri, 30 decembrie 2020, 19:30)

      Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      cand o sa intelegeti unii din ce comentati aici ca oamenii nu pot fi dati afara de guvern, nici bagati in puscarii de tot felul de postaci, care detin ei adevarul absolut si solutiile salvatoare. Cand vorbiti de bugetari vorbiti de 300000 de oameni din invatamant, alte cateva sute de mii din sanatate si doar cateva zeci de mii de functionari publici. Cam cum functioneaza statul daca azi dai afara toti oamenii din sistemul bugetar? Cam cum ar fi o zi fara politie, armata, sanatate? Si cine o sa faca angajarile? Cinstitii din mediul privat? Oare de ce e tara corupta? Intotdeauna infractiunile de coruptie au doua subiecte, unul activ si unul pasiv. Oare cel care da spaga pt permis nu are partea lui de vinovatie? Cel care nu plateste tva si face evaziune nu are nicio vina?
      • 0 (14 voturi)    
        Ce ai descris tu este statul mafiot (Miercuri, 30 decembrie 2020, 19:59)

        floriniulian [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

        Bugetarii in cauza care au paraginit aceasta tara prin coruptie,smenuri,incompetenta sau care au patronat devalizarea acestei tari prin complicitate si incompetenta crasa sunt SRI/IPJ/DIICOT/PARCHET/ANI/TRIBUNALE adica statul mafiot bugetar.
        Adica chiar institutiile platite cu salarii colosale si pensii halucinante la 40 de ani sa faca ce ai descris tu ca nu se face.

        Nu e vorba de invatamant sau sistemul sanitar.

        Nu mai comenta aiurea ca nu toti sunt prosti.
        • -5 (9 voturi)    
          nu toti sunt prosti dar unii da (Miercuri, 30 decembrie 2020, 21:11)

          Mihalav [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

          nu poti vorbi de institutii fundamentale intr-un stat la general, vrei sa ne judecam unii pe altii si sa ne facem dreptate singuri? Dar cred ca n-am cu cine... Frustrarile sunt imense iar ruptura din societatea noastra nu o mai poate umple decat o mare nenorocire ori venirea extraterestrilor.
          • -1 (7 voturi)    
            Ai mare dreptate (Miercuri, 30 decembrie 2020, 22:55)

            marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

            Postacii s-au invatat sa repete ca un papagal ceea ce aud la altii. Ei nu pot si nu vor sa gandeasca, pentru ca i-ar scoate din confortul opiniilor personale pe care le confunda cu realitatea.
        • +8 (10 voturi)    
          puteai sa-ti dai seama.... (Miercuri, 30 decembrie 2020, 22:28)

          Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui floriniulian

          ca atunci cand a spus sa dea afara bugetarii se referea la aia care toaca frunzele la caini prin miile de primarii si alte institutii ale statului. Sunt sute de articole si reportaje ca genul "Statul la stat" de la Digi24 care iti arata cum sta treaba intr-un aparat care a pus Romania pe butuci. Din aparatul bugetar isi trag partidele si politicienii pita.
          • -1 (3 voturi)    
            ! (Joi, 31 decembrie 2020, 9:57)

            fdan [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

            "cand a spus sa dea afara bugetarii se referea la aia care toaca frunzele la caini prin miile de primarii si alte institutii ale statului". Punem pariu ca o sa inceapa cu femeile de serviciu de prin scoli?
      • +5 (9 voturi)    
        Statul roman e dusmanul nostru (Miercuri, 30 decembrie 2020, 20:32)

        emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

        De zeci de ani ne stoarce de bani si nu ne ofera nimic in schimb.

        Unde sunt autostrazile? In 1996 ne promiteau autostrada Comarnic Brasov, gata in 1997. Unde e?

        De ce pleaca atat de multi romani din tara? Nu de coruptie? Nu de saracia provocata de coruptie?
        • -4 (6 voturi)    
          Confunzi statul cu bugetarii (Miercuri, 30 decembrie 2020, 22:56)

          marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

          Realitatea e alta. Bugetarii sunt captivii statului, ca noi toti.
      • +3 (5 voturi)    
        Sunt 1.2-1.3 milioane de bugetari (Miercuri, 30 decembrie 2020, 23:46)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Mihalav

        Mai baga:
        - 300 mii in invatamant
        - 200 mii cadre medicale
        - 100 mii armata, servicii de informații
        - 100 mii poliție
        - 300 mii administrație locală (angajații primăriei, dar și a firmelor din subordine - apa, canal, gunoi, deszăpezire, politie locală ). Aici clar se pot comasa comune (exista și de 100 de locuitori - cu primar, vice, casier, măcar 9 consilieri)
        - 300 mii în administrația centrală (ministere și deconcentrate, Fisc, Ancom, Anre, Anpc, Consiliul concurentei, Avocatul poporului, CCR și alte structuri care trăiesc pe spinarea cetățeanului)
        - alte companii de stat: companii energetice cu capital majoritar sau integral de stat
    • +9 (9 voturi)    
      Da (Miercuri, 30 decembrie 2020, 21:50)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Dar primul pas rational e sa schimbi conducerea. Trebuie depolitizate institutiile la greu, luat post pe baza de concurs, apoi eliminat din sub-sefi. Nu cred ca e normal sa fie directii/echipe cu 2-3-4 sefi. A fost un audit facut la RATB (cand se chema RATB) si concluzia lor a fost ca multi bani se ard pe multitudinea de sefi si ca prima recomandare e eliminarea atator posturi de sefie. Evident ca nu s-a intamplat, dar ca orice "bun" facut de PSD, s-a facut rebranding ca sa se arate ca o iau de la 0. In rest la fel.

      Apoi, pentru spagari, tre' facute flagrante. Cam greu acum cu DIICOT si DNA legate la maini si picioare.

      Cat despre incompetenti, daca sefii sunt inlocuiti cu profesionisti, inseamna ca si evaluarile vor fi facute corect si deci cine nu are ce cauta acolo e zburat.

      Eu te inteleg si sunt de acord si mi-ar placea sa se intample. Dar ce ai scris tu e utopie. In lumea reala sunt o groaza de pasi si dureaza o perioada lunga de timp.

      De ce? 30 de ani de birocratizare si proceduri complexe special facute ca sa renunti sau sa ti se ingreuneze treaba.

      Imi pare rau, dar asta e realitatea. Se va ajunge si la ce scrii tu, dar mai e. Si nu stiu daca 4 ani ajung.
      • +1 (1 vot)    
        ! (Joi, 31 decembrie 2020, 11:37)

        fdan [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        "Trebuie depolitizate institutiile la greu, luat post pe baza de concurs, apoi eliminat din sub-sefi. Nu cred ca e normal sa fie directii/echipe cu 2-3-4 sefi." . Se incepe cu politizarea prefectilor (sunt facuti demnitari) si se mai infinteaza un post de functionar public. Adica se reduc bugetarii: din 1 se faC 2 sau 3.
  • -1 (9 voturi)    
    amenda (Miercuri, 30 decembrie 2020, 19:51)

    Andrei57 [utilizator]

    Și dacă nu sunt bani, de ce nu se aduce valoare punctului de amendă la zi și se tot menține la nivelul de acum mulți ani?
    • +1 (3 voturi)    
      Au rămas la nivelul lui 2017 (Joi, 31 decembrie 2020, 0:09)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

      Când au fost transferate contribuțiile. Deci salariile mărite artifical cu 20% pe hârtie.
      Din 1450 atunci rămâneai în mână cu 1065, acum din 2230 ramai cu 1346.
      Jumătate din populație are salariul sub 2500 net, cel puțin asa e în acte. Bașca COVID.
      Amenzi de circulație mari dar nu mai au ce pune copiilor pe masă. Chiar și o contravenție ușoar te poate duce la sapa de lemn - permis expirat 6 puncte (435 lei in 15 zile), itp expirat (600), trecerea pe linie continuă sau ignorare semn obligare chiar fără a periclita pe cineva
      • +1 (1 vot)    
        și? (Joi, 31 decembrie 2020, 18:18)

        Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

        E cineva obligat să încalce legea? Deocamdată la noi amenzile nu prea se dau și când se dau sunt nesemnificative. Nu e vorba să poată cineva să îți ia viața pentru că ai traversat neregulamentar sau ai aruncat un chiștoc pe jos, dar trebuie să primești o amendă suficient de consistentă cât să nu mai vrei să faci încă o dată. Dar suntem ipocriți și vrem ca totul să fie bine și frumos, dar nu cumva noi să fim ăia care se comportă în așa fel încât să fie bine și frumos.
    • -2 (2 voturi)    
      Amenzi originale in Romania Originala (Joi, 31 decembrie 2020, 2:07)

      Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui Andrei57

      N-am auzit sa mai fie o alta tara cu asemenea sistem de amenzi functie de salariu.
      Aici, unde traiesc de peste 25 de ani, de exemplu, daca ai depasit viteza cu 50 de km/h fata de viteza admisa amenda este de 10 mii de dolari, masina confiscata pentru o sapatamana (cu plata tractarii si parcarii intr-un loc anume), 6 puncte demerit, si examinare psihologica.
      Infractiunea se pedepseste conform legii si nu exista nici o legatura cu salariu (minim sau mediu). Punct.
      • +1 (1 vot)    
        In Canada nu e 10mii obligatoriu (Joi, 31 decembrie 2020, 11:20)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Dinu-I

        Începe de la 2000
        In Finlanda sau în Elveția, amenda e legata de venitul tău anual.
        Dar la noi sunt disparități prea mari.
        • 0 (0 voturi)    
          Locuiesti in Canada ? (Sâmbătă, 2 ianuarie 2021, 20:06)

          Dinu-I [utilizator] i-a raspuns lui jorj_bv

          Valoarea aceea de 10 mii de dolari am vazut-o pe Highway 401 in Ontario in mai multe locuri.
          Unde ai vazut aceasta suma de 2000 ?
  • +7 (7 voturi)    
    Precizati va rugam: (Miercuri, 30 decembrie 2020, 20:15)

    dincannes [utilizator]

    ...bugetari sau toti bugetarii?
    Parca vad ca iar vor fi exceptii !
  • +7 (9 voturi)    
    vouchere de vacanta??? (Miercuri, 30 decembrie 2020, 22:25)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    asta e cea mai mare imbecilitate. Primesc toti sau doar bugetarii?
    • -3 (5 voturi)    
      De ce se dau vouchere de vacanta? (Miercuri, 30 decembrie 2020, 22:58)

      marc.andre [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      Pentru a stimula horeca, altfel ar fi deja in faliment. Horeca e un sector important care aduce multi bani la buget. Calculele sunt clare.
      • +1 (1 vot)    
        Stimularea lui pește (Joi, 31 decembrie 2020, 23:29)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Dacă statul cheltuie 1.5 miliarde și recupereaza te miri ce din taxe.
        Pe de altă parte turismul sponsorizat de stat creste artificial cererea și prețurile pentru clienți plătitori din banii lor.
      • 0 (0 voturi)    
        Hotelurile vad partea leului (Joi, 31 decembrie 2020, 23:37)

        jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui marc.andre

        Și restaurantele in cazul în care mai cheltui ceva pe lângă
  • +1 (13 voturi)    
    Auzi braul la netotul asta, cica el nu taie (Joi, 31 decembrie 2020, 8:13)

    xrogo [utilizator]

    nimic din veniturile romanilor dar spune cu gurita personala ca trenuletul asta de Revelion va aduce o economie de 17 miliarde de lei, adica mai pe intelesul tuturor romanii vor avea numai dintr-un foc mai putini bani cu 17 miliarde, promise dar neonorate!
    • +1 (5 voturi)    
      Pai cine a facut promisiuni (Joi, 31 decembrie 2020, 19:26)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      aberante pe hartie , fara sa se bazeze pe nimic?
    • -1 (3 voturi)    
      Aveau toți 17 miliarde datorie (Joi, 31 decembrie 2020, 23:31)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Dacă se dădeau.
      Ca de dat se dădea doar la unii.
  • 0 (8 voturi)    
    Deci: (Joi, 31 decembrie 2020, 11:07)

    consumator2 [utilizator]

    Romani, strangeti cureaua (in continuare)! Tara nu are nimic de dat (pentru voi)! Ca de obicei, taiem si inghetam acum, vom mai da cate ceva inainte de alegeri. Am zis!
  • 0 (0 voturi)    
    economie (Duminică, 3 ianuarie 2021, 11:24)

    anion [utilizator]

    Nu vad cum pomana cu voucherele si mentinerea amenzii la 145 lei constituie economii la buget! Economie ar fi daca indexarea pensiilor s-ar face in procente numai pentru un punct de pensie si nu pentru toate. Ai iesit la pensie cu un punctaj din contributivitate, bravo, acum esti pensionar si statul iti indexeaza pensia pentru un singur punct, la fel pentru toti, cu o suma fixa. Unul care are acum 8-10 puncte de pensie, la o indexare de 8-10% a punctului de pensie castiga inca o pensie echivalenta unui punct de pensie de 1442 lei sau 1560 lei.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by