ING: Băncile, în temeiul abordării bazate pe risc, au dreptul de a stabili condiții în plus, pe lângă minimul prevăzut în legislație, prin propriile norme interne de cunoaștere a clientelei

de DP     HotNews.ro
Joi, 1 aprilie 2021, 13:39 Economie | Finanţe & Bănci


ING Bank
Foto: Wikimedia
”Potrivit Regulamentului BNR nr. 2/2019 privind prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului (articolul 8, aliniatul 3) băncile trebuie să solicite și să verifice un set minim de informații despre beneficiarul real al clientului, printre care și țara în care acesta locuiește. În cadrul aceluiași Regulament (articolul 5, aliniatul 2, litera f) se specifică faptul că băncile, în temeiul abordării bazate pe risc, au dreptul de a stabili condiții în plus, pe lângă minimul prevăzut în legislație, prin propriile norme interne de cunoaștere a clientelei. Astfel, informația solicitată privind domiciliului beneficiarului real al clientului persoană juridică se află în setul de informații și documente solicitate de către ING pentru actualizarea datelor tuturor clienților persoane juridice (indiferent de sumele pe care acesta le transferă/încasează), listă care poate fi consultată public, pe site-ul ing.ro.”, a transmis joi banca.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1985 vizualizari

  • +19 (19 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 1 aprilie 2021, 13:46)

    [anonim]

  • +17 (17 voturi)    
    Clientela (Joi, 1 aprilie 2021, 13:50)

    Alfabetix [utilizator]

    Este pur si simplu satula de birocratie si de
    angajatii habarnisti de la relatii cu publicul.
  • +16 (16 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 1 aprilie 2021, 13:50)

    [anonim]

  • -3 (9 voturi)    
    sanchi, aveau toate motivele sa-l suspecteze... (Joi, 1 aprilie 2021, 14:05)

    demaGOGU [utilizator]

    ...pe acel "thailandez" care se ocupa cu radio internet (sic) ca in realitate spala bani dintr-o activitate extrem de lucrativa in Thailanda.

    non-stire.
  • +3 (3 voturi)    
    sigur... (Joi, 1 aprilie 2021, 14:12)

    ..13 [utilizator]

    ca unde nu este cap vai de clientii acelor banci.

    A reactionat in sfarsit dar nu a avut reactia asteptata si ceruta - ce pacat.
  • +3 (5 voturi)    
    aha (Joi, 1 aprilie 2021, 14:12)

    Nevermind [utilizator]

    Deci niste imbecili interni au facut reguli gen caciulitza roz?

    Vina este a BNR ca v-a lasat "dreptul" de a adauga orice trece prin cap unui corporatist de acvariu, fara treaba cu lumea reala.
  • -3 (7 voturi)    
    Bancile sunt sub lupa BNR (Joi, 1 aprilie 2021, 14:14)

    denis_en [utilizator]

    E usor sa judeci daca nu stii cum este in interior.
    In realitate, daca nu respecti intocmai directivele BNR risti amenzi mari si suspendarea activitatii.
    Iar BNR la controalele periodice vine si judeca fiecare caz prin prisma regulamentului. Nu prea poti sa o dai la intors.
    Daca ei decid (fara sa die prea multe din viata reala!) ca trebuie sa faci intr-un fel, atunci asa faci. De multe ori esti de acord cu clientul, dar nu ai e ales, ca dinozaurii care te verifica sunt inflexibili.
    Asta e valabil la toate bancile, nu doar in ING. Si nu, nu lucrez la ING. Insa lucrez in domeniul bancar si ma lovesc de multe reguli exagerat de restrictive impuse de BNR.
  • +8 (8 voturi)    
    Si aici trebuie sa intervina BNR (Joi, 1 aprilie 2021, 14:17)

    Milka Man [utilizator]

    si sa elimine "dreptul de a stabili conditii in plus", dar si la BNR sunt niste panarame care nu inteleg deloc engleza din legislatia UE si nici nu au competentele necesare sau calificarea pentru stabili si recomanda norme de aplicare.
  • +7 (9 voturi)    
    100% Retard (Joi, 1 aprilie 2021, 14:18)

    LiviuV [utilizator]

    Pai prin comunicatul asta confirma ca ei au cerut explicit mai multe detalii decat era necesar pe criteriul de risc.

    Dar care sunt datele care au declansat un risc? Valoarea platilor?

    Si de ce nu exista override la mecanismul suplimentar?

    Adica intri in bucla infinita si ING-ul nu stie sa iasa de acolo

    100% retard.
    • -1 (3 voturi)    
      N-ai auzit ca (Joi, 1 aprilie 2021, 16:14)

      John_Re [utilizator] i-a raspuns lui LiviuV

      Romanul n-a reusit sa-i convinga ca locuieste in Tailanda.

      Vrei desene acum?!
  • +10 (10 voturi)    
    Corect (Joi, 1 aprilie 2021, 14:21)

    Gojifruit [utilizator]

    Este dreptul vostru sa va aduceti clientii la exasperare si este dreptul lor sa schimbe banca. Ceea ce eu am facut si ma simt foarte bine ��
  • +4 (4 voturi)    
    Asa ! (Joi, 1 aprilie 2021, 16:32)

    Andra99 [utilizator]

    Atunci nu va mai motivati abuzurile dand vina pe BNR !!!
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Vineri, 2 aprilie 2021, 18:37)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui Andra99

      Mai dau vina și pe FATCA 2 :)
  • +3 (3 voturi)    
    ING (Joi, 1 aprilie 2021, 16:49)

    msc999 [utilizator]

    Acum 6 luni mi s-au actualizat datele firmei de catre ING ca in final sa fiu hartuit de cateva ori si amenintat cu emailuri trimise in weekend (!) ca mi se inchid conturile daca tot ei nu sunt in stare sa imi "reactualizeze" datele, ca eu le-am dat absolut toate actele cerute. Ca urmare am schimbat banca. ING isi bate joc de clienti. O cautare pe google dupa "ing blocheaza conturile" demonstreaza cati au probleme asemanatoare.
  • +1 (1 vot)    
    :) (Vineri, 2 aprilie 2021, 18:36)

    Xorciser [utilizator]

    Ce tare... Trebuie să completăm formulare ca să împrumutăm banca cu banii noștri? :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by