Sud-coreenii au format coadă la începtul săptămânii la magazinele Chanel, în urma unor zvonuri că luna viitoare vor fi majorate prețurile, scrie The Korea Times. Brandurile de lux, inclusiv Chanel, au ridicat de obicei prețurile puternic după astfel de zvonuri – iar mulți suspectează că ar fi una dintre tacticile lor de afaceri.

HotNews.roFoto: Hotnews

Numărul de persoane aliniate în fata magazinului Chanel de la Lotte Department Store din centrul Seulului părea luni dimineață de două ori mai mare decât de obicei, conform Yonhap. Un angajat a spus că era o coadă suficient de mare care ar fi putut încercui clădirea.

Zvonul a fost că prețurile produselor vor fi majorate cu până la 12% în iulie. Chanel nu a confirmat oficial că vor fi majorări, dar pe forumurile privind brandurile de lux erau numeroase postări despre asta. O persoană spunea, online, că asistentul ei de cumpărături din SUA i-a spus despre planul de creștere a prețurilor. Alții au răspuns prin comentarii că și ei au auzit de zvonurile astea.

Nu este prima dată când Chanel a crescut prețurile în ultimele luni. A crescut prețurile câtorva produse la începutul anului, iar anterior au mai fost majorări în mai și noiembrie 2020. În ciuda pandemiei și creșterilor de prețuri, Chanel Korea și-a văzut profitul operațional urcând cu 34%, anul trecut.

Experții spun că pandemia a creat acest fenomen prin faptul că persoanele încearcă să-și satisfacă sub diverse forme dorința de consum. De exemplu, călătoriile fiind blocate, oamenii s-au orientat către bunurile de lux, care par să simbolizeze identitatea lor. Acest companii știu că oamenii vor cumpăra produsele chiar dacă prețurile sunt crescute.

Coreea de Sud era a șaptea cea mai mare piață a bunurilor de lux în 2020.