Ministrul Economiei: Deşi muncesc mult, românii rămân săraci doar ca să acopere cheltuielile cu salariile tot mai mari ale sinecurilor și pensiilor speciale / Din fiecare 100 lei câştigaţi de un român, statul ia aproape jumătate

de Redactia     HotNews.ro
Vineri, 23 iulie 2021, 10:47 Economie | Finanţe & Bănci


Claudiu Nasui
Foto: Hotnews
Ministrul Economiei, Claudiu Năsui, afirmă că, în fiecare an, un român munceşte 170 de zile doar ca să îşi plătească dările la stat, astfel că, practic, jumătate din ziua de muncă a românilor este petrecută doar în slujba statului. "Deşi muncesc mult, românii rămân săraci doar ca să acopere cheltuielile cu salariile tot mai mari ale sinecurilor, pensiilor speciale, schemelor de mers la târguri sau altor robinete de bani publici instalate în ultimii 30 de ani", a declarat ministrul, pe Facebook.

"Din fiecare 100 lei câştigaţi de un român, statul ia aproape jumătate. Povara fiscală pentru un salariat român obişnuit este şi anul acesta sufocantă. 46.32% din salariu, adică aproape jumătate din veniturile noastre, se duc în taxe şi impozite. Dacă punem la socoteală restul taxelor şi accizelor plătite de români, trecem clar peste jumătate. În fiecare an, românul obişnuit munceşte 170 de zile doar ca să îşi plătească dările la stat. Practic, jumătate din ziua de muncă a românilor este petrecută doar în slujba statului, şi abia apoi pentru propriile familii", afirmă Claudiu Năsui, vineri, într-o postare pe Facebook.

Mai grav, spune el, cheltuielile publice susţinute din taxele astea cresc neîncetat an de an.

"Deşi muncesc mult, românii rămân săraci doar ca să acopere cheltuielile cu salariile tot mai mari ale sinecurilor, pensiilor speciale, schemelor de mers la târguri sau altor robinete de bani publici instalate în ultimii 30 de ani. La ministerul economiei am început deja să închidem aceste robinete. Dar închiderea acestor robinete nu înseamnă că România nu rămâne campioană la taxele mari pe salarii, şi mai ales pe salariile mici. România taxează cel mai mult sărăcia şi îi ţine tocmai pe cei care au cea mai mare nevoie de susţinere într-o situaţie precară prin politica sa fiscală", adaugă ministrul Economiei.

Potrivit lui Năsui, programul actualului guvern cuprinde şi "soluţia liberală la rezolvarea sărăciei în muncă cauzată de această povară fiscală: Zero Taxe pe salariul minim, adică scutirea echivalentului salariului minim – primii 2.300 de lei – de taxe". "Este o politică aplicată şi în ţările pe care România le ia drept reper de dezvoltare", arată el.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





8806 vizualizari

  • +42 (48 voturi)    
    Această stare de fapt (Vineri, 23 iulie 2021, 10:54)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    se numește sclavie modernă sau neoiobăgie.
    • +14 (44 voturi)    
      Romanii vor sa fie condusi de hoti! (Vineri, 23 iulie 2021, 11:02)

      emil bobu [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      In ciuda faptului ca exista USR pe buletinul de vot, numai 15% din voturi s-au dus la USR.

      In timp ce PSD, PNL si AUR au cumulat 64% din voturi.

      V-o faceti voi cu mana voastra! Inteligentilor! Voi sunteti cei care-i alegeti pe hoti!
      • -7 (19 voturi)    
        manupulezi AUR nu e PSD. AUR nu a fost (Vineri, 23 iulie 2021, 11:37)

        hopsinoi [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        la guvernare si in parlament pana acum.
      • +13 (15 voturi)    
        Sunt perfect de acord! (Vineri, 23 iulie 2021, 11:50)

        TrueBlue [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        PNL=PSD
      • +4 (18 voturi)    
        mda (Vineri, 23 iulie 2021, 11:55)

        qwertyasd [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

        In paranteza, nemtii platesc taxe 47% fata de 45% la noi, deci taxele in sine nu sunt un argument valabil, din contra, taxele mari implica protectie sociala mai mare si invers. Sinecurile si pensiile speciale ...sigur, dar daca vreodata romania va rezolva aceasta problema (ma indoiesc ca cineva si vrea sau poate sa faca ce spune) acei bani vor merge cel mai probabil in directia investitiilor si nu la romanii saraci direct. Iar solutia liberala de impozit zero la salariul minim este de fapt socialista, dar cui ii pasa, important este sa se descurce guvernul fara acei bani (multi) pe care acum ii ia de la saraci, ca nu stiu de unde altundeva ii pot lua in loc si daca se descurca sa controleze deficitul fara ei.
        USR din pacate vorbeste mult si bine, dar nu prea face mare lucru. Teama mi-e ca la urmatoarele alegeri va reveni PSD la guvernare.
    • +10 (28 voturi)    
      Nu neaparat (Vineri, 23 iulie 2021, 11:08)

      Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      Se poate numi si ineficienta. Iar radacina sa este in educatie. Daca eu trebuie sa fac un petere si incepn prin a-l masura, imagina, si il ridic frumos din prima iar Dorel incepe sa aseze caramizile si vede apoi ca e stramb si incepe din nou, se numeste ca Dorel munceste mult. Fereste-te de oamenii prosti si harnici cat poti! (nu am spus-o eu ci un general acum vreo 200 de ani)
      • +4 (6 voturi)    
        Iar de proști și leneși (Vineri, 23 iulie 2021, 12:58)

        doar_un_mesaj [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Balsam

        să fugi!
        • +4 (4 voturi)    
          Nu e nevoie (Vineri, 23 iulie 2021, 13:57)

          Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

          Cei prosti si lenesi lasati intr-un colt nu fac nimic (nimic bun dar nici nimic rau).
        • +1 (5 voturi)    
          Lenesii sint ...eficienti! SIC! (Vineri, 23 iulie 2021, 13:58)

          mike123 [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

          Niciodata un lenes nu-ti va face un propiect prost, pe motiv ca fiind lenesi, prefera sa-l faca bine prima data!
          • +6 (6 voturi)    
            Oamenii destepti si lenesi (Vineri, 23 iulie 2021, 14:26)

            Gelu Balsam [utilizator] i-a raspuns lui mike123

            Vor face proiectul la nivelul cerut cu minimul de material, energie si timp.
    • +4 (18 voturi)    
      Într-un (Vineri, 23 iulie 2021, 11:12)

      naftuliv [utilizator] i-a raspuns lui doar_un_mesaj

      cuvânt, „DEMOCRAȚIE”.
  • +3 (29 voturi)    
    Si in afara de constatari? (Vineri, 23 iulie 2021, 11:04)

    AES [utilizator]

    Cu ce plusvaloare vine "domnul" ministru?
    • +2 (6 voturi)    
      A zis: scutirea de impozit pe salariul MINIM (Vineri, 23 iulie 2021, 11:56)

      Gryphus [utilizator] i-a raspuns lui AES

      "soluţia liberală la rezolvarea sărăciei în muncă cauzată de această povară fiscală: Zero Taxe pe salariul minim, adică scutirea echivalentului salariului minim – primii 2.300 de lei – de taxe".
    • +7 (9 voturi)    
      exact! (Vineri, 23 iulie 2021, 11:59)

      wweesstt [utilizator] i-a raspuns lui AES

      ce initativa in acest moment in parlament, din partea usr sau a altui partid pt eliminarea pensiilor speciale?!
      pensiile speciale se vor elimina doar prin proteste masive in strada! nu se vrea ! suntem dusi cu zaharelul si indaorati si noi si copiii si nepotii! iata o scrisoare a celor de la 'Declic' catre presedinte, scrisoare care nu a aparut in presa niciodata!:https://www.declic.ro/scrisoare-deschisa-catre-presedintele-klaus-iohannis/
    • +2 (4 voturi)    
      Probabil că numitul Năsui are dreptate (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:38)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui AES

      în această chestiune.Dar venind de la el constatarea,
      sună ca dracu.Beizadeaua provine dintr-o familie foarte bogată(120 milioane dolari) și mulți bani a făcut
      țepuind Statul Român cu sume mari.Numai în
      afacerea Motorola prejudiciul a fost de 8 milioane de
      dolari(gaura a fost în bugetul M.Ap.N.).Așa că este
      cazul să facă ciocul mic!
  • +8 (18 voturi)    
    asa e.. (Vineri, 23 iulie 2021, 11:08)

    bancheru83 [utilizator]

    bine spus si corect!wake up middle class!!!
  • +20 (24 voturi)    
    Stim asta. (Vineri, 23 iulie 2021, 11:09)

    Jolly Roger [utilizator]

    O vedem zi de zi, luna de luna pe pielea noastra. Si de asta iesim la vot. Cei care iesim...
    Ca de la un set de alegeri la altul ramanem doar cu speranta, asta e alta problema...
    Sunt un popor al naibii de optimist, tot speram ca prin minune cereasca va fi mai bine - daca eram mai pesimisti, treceam de mult la trasul in teapa!!!
  • -4 (28 voturi)    
    bine ca recunoaste.... (Vineri, 23 iulie 2021, 11:12)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    .. d'aia lucrez la negru. statul s-o ia la mure.
    • +6 (10 voturi)    
      Restul cetatenilor iau "mure" de la tine (Vineri, 23 iulie 2021, 11:46)

      Genialul [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      Pentru ca ei platesc taxele care sustin sistemul sanitar pensiile, politia, pompierii sistemul judiciar etc.
      Tu in schimb beneficiezi de ele fara sa platesti, iar la pensie desi nu ai contribuit, o sa ceri pensie de la stat si o sa ai din nou aroganta sa spui ca statu nu iti da nimic sau prea putin.

      Pensionarii speciali - la munca
      Politicienii corupti - la puscarie
      Evazionistii - la puscarie
      • -1 (5 voturi)    
        asa si? (Vineri, 23 iulie 2021, 13:07)

        Ismail Paine de circ [utilizator] i-a raspuns lui Genialul

        ... ce sa va fac daca sunteti inteligenti si acceptati sa fiti calcati in picioare?
      • 0 (0 voturi)    
        Toate serviciile enumerate de tine sunt la limita (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:22)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Genialul

        de jos a eficientei
        Am platit taxe toata viata si in plus
        M-am dus la doctori in privat cand am avut nevoie fiindca nu aveam de gand sa ies cu vreo boala din sistemul de stat
        Am platit meditatii de m-a rupt pentru copil
        Politia e inexistenta cand chiar ai nevoie de ea
        ANAF-ul ma trateaza ca pe un potential infractor
        Sistemul judiciar elibereaza infractori din puscarie pe banda rulanta
        pensiile sunt vai de mama lor
        Mai exact peste jumatate din ceea ce a m cotizat la stat a fost aruncat pe geam
    • +1 (1 vot)    
      adica te lucreaza negrul pe tine! (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:11)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Ismail Paine de circ

      .
  • +24 (26 voturi)    
    ... (Vineri, 23 iulie 2021, 11:12)

    ursu_rebegea [utilizator]

    Statul e cel mai mare hot, nimeni nu-l intrece.
  • +30 (34 voturi)    
    Dintr-o suta de lei, statul ia 60,5% taxe (Vineri, 23 iulie 2021, 11:15)

    produsulinternbrut [utilizator]

    Statul Ia 41,5% la salariu, apoi din ce ramane mai ia 19% TVA.
    Dintr-o suta de lei, statul ia 60,5% taxe.
    • +13 (13 voturi)    
      mai pune (Vineri, 23 iulie 2021, 11:24)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      impozitul pe casa , mașina teren , accizele la benzina , alcool tutun , taxe notariale timbru avize , pașaport , buletin carnet. cred ca valoarea se apropie de 70% .
    • +1 (11 voturi)    
      corect (Vineri, 23 iulie 2021, 11:38)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      Si doar toate taxele astea se strang de la ~4 milioane de salarati din mediul privat.
      Apoi majoritatea taxelor se duc la cele 10 milioane de adulti care nu produc nimic, dar vor ajutoare sociale, "pensii decente", transport in comun gratuit, spitale, medicamente compensate, educatie gratuita, eventual un loc de munca absolut inutil pe la o primarie locala.. sa frece menta cateva ore pe zi.

      Pensiile speciale nu sunt nici macar 0.5% din bugetul de stat. Mai multi bani se duc la "culte", desi BOR are afaceri neimpozitabile de miliarde.
      Daca maine se elimina pensiile speciale, nu se schimba nimic in fiscalitate.
      • +3 (7 voturi)    
        pensiile speciale reprezinta 5% din buget! (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:18)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        si au o evolutie exponentiala, pe masura ce randurile specialilor de 40-50 de ani se ingroasa!
        pensiile necontributive au costa 2 miliarde de euro anul trecut si vor costa 3 miliarde anul viitor.
        este mai mult de 0,5% din buget, asa-i?
        • +1 (1 vot)    
          Cum calculezi? (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 16:56)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Antenistontel

          1. Pensiile de serviciu nu sunt "speciale". S-a agreat o dublare a anilor de munca pentru anumite categorii de salariati. Se practica si la mineri. Nimic nou sub soare. Nici o lege nu va schimbat asta.
          2. Chiar daca ii bagi pe toti la gramada la "necontributive", o reforma nu va elimina complet aceste pensii. Tot vor primi pensii, dar mai mici. In practica, majoritatea pensiilor din MApN si MAI sunt mici si au stagiu de cotizatie complet. Tertipurile astea cu pensionat la 45 si angajat a doua zi se practica de cativa ani si doar la aia cu pile pe la diverse partide.

          Deci 0.5%. Cu indulgenta.
    • -3 (7 voturi)    
      Nu chiar (Vineri, 23 iulie 2021, 12:04)

      parola12 [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      TVA se ia pe facturi la firma. Aici vorbeste de castigul unui om. Indirect ai dreptate, omul se duce ulterior si cumpara unde plateste TVA (daca firma taie bon) daca nu face o afacere.
    • +6 (8 voturi)    
      Capusa bugetara (Vineri, 23 iulie 2021, 12:07)

      mireb [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      Statul este cel mai mare hot! Dar cine e statul? Toti bugetarii, milionul de functionari, ei sunt Statul. Incompetenta este incurajata, astfel se creaza mai multe posturi si e mai bine pt "noi". Un loc caldut la stat, asta se vaneaza. De ce sa munceasca ei la privat ca fraierii.

      Afara cu bugetarimea! HOTII ! Ne iau 60% din bani!
    • +4 (8 voturi)    
      mai mult (Vineri, 23 iulie 2021, 12:09)

      NinjaCHE [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      Daca te gandesti ca unele bunuri au taxe in pret cum ar fi carburantii, tigari, etc, mai adaugam si taxele directe pe care le platim in cursul anului ajungem mai sus, poate la un 65% care se duc direct la stat direct la salariu sau la prima cheltuiala.

      Mai mult, exista diferenta mare de abordare pentru fraierii care muncesc si cei care care cumpara bunuri pe firma. De exemplu pentru un logan de 10k euro fraierul care munceste trebuie sa plateasca 9k euro impozit pe langa cei 10k. Statul ia 11k euro din 19k, restul vanzatorul. Pentru desteptul care ia masina pe firma nu plateste nici impozite si, eventual, isi mai deduce si tva-ul.

      Deci fraierul care munceste cinstit plateste 19k euro pentru o masina si desteptul care o ia pe firma 8k. Aceiasi abordare e si cu alte bunuri, nu exista o limitare la ce se poate cumpara pe firma si folosi in interes personal.
      • +2 (2 voturi)    
        Masina pe firma (Vineri, 23 iulie 2021, 12:54)

        ionescu.pop2222 [utilizator] i-a raspuns lui NinjaCHE

        Asa am crezut si eu ca daca iau masina pe firma fac o mare afacere, insa e o prostie:
        * daca masina e utilizata in regim mixt nu poti deduce decat jumatate TVA adica doar 9%.
        * nu poti sa scoti banii direct din firma cand o cumperi ci trebuie sa tot amortizezi vreo 5 ani, tocmai ca sa nu scapi de prea multe taxe cand o iei.
        * nu poti sa cumperi o masina scumpa, aia se poate doar in leasing financiar (care are costurile lui suplimentare)
        * taxa pe dividende e doar 5% adica nu te costa mult sa iti scoti banii si sa cumperi masina pe numele tau.
        * nu ai o multime de drepturi cand e masina firmei, nu poti de ex cere loc de parcare in prasul in care locuiesti, precum ai putea daca ar fi masina ta.
        Deci pot sa spun ca in situatia legata de masini, fraierul este cel care o ia pe firma :) adica eu :)
      • +1 (1 vot)    
        au avut grija bugetivorii de masinile ”pe firma”! (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:24)

        Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui NinjaCHE

        deductibilitatile sunt limitate si conditionate de o gramada de hartoage.
        in plus, duma ca doar salariatul ”munceste cinstit”, este chiar la ”pacatul originar” al sistemului romanesc, inclusiv al celui fiscal.
      • +1 (1 vot)    
        Gandesti simplist (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 10:38)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui NinjaCHE

        Fiindca nu iei in considerare sursa banilor.
        Cand am cumparat prima masina pe firma, firma fiind noua, banii au fost ai mei personali, deci impozitati full la vremea lor.
        Daca banii sunt deja in firma se presupune ca sunt din profitul trecut sau viitor. Ca sa obtii 10% profitabilitate te las pe tine sa calculezi cat platesti la stat sau angajatilor.
        Deci e simplu, iti faci o firma si iti iei masina la jumate de pret, cine te opreste?
    • -6 (6 voturi)    
      mai bine taci (Vineri, 23 iulie 2021, 12:16)

      A123 [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      tva e 5% la alimente, locuinte <450.000 lei

      Intai la scoala si apoi la dat cu pietre.
    • +8 (8 voturi)    
      Problema cea mai mare (Vineri, 23 iulie 2021, 12:33)

      Rdu [utilizator] i-a raspuns lui produsulinternbrut

      este ca ii ia ca sa-i fure! Si in alte tari sunt taxe mari dar banii sunt utilizati in interesel cetatenilor! Dar in Romana ne si spune din start ca nu sunt pt sanatate, nici pt educatie ci pentru ...ghici!
  • -9 (9 voturi)    
    povesti... (Vineri, 23 iulie 2021, 11:32)

    codrean [utilizator]

    Banii -cca 46% - nu se duc toti la stat, ei cuprind si asigurarea de sanatate, si contributia la fondul de pensii si la ajutorul de somaj; se impoziteaza doar ce ramane dupa aceste "contributii" Si din banii astia, de la buget, se finanteaza invatamantul, (o parte din) sanatate, politia, armata, pompierii , etc, asemenea cu alte state civilizate. Ce-a vrut sa ne spuna (asa zis) ministrul Nasui ? Oare el si ministerul lui din ce sunt platiti ?
    Si se stie, in alte state impozitele sunt si mai mari si, datorita sistemului "progresiv" pot ajunge si la 80% din venit; verzi Tarile Scandinave !
    Mi-aduc aminte : comunistii spuneau ca Statul va dispare, candva, in comunism ...
    Poate ca Nasui asta acolo se viseaza ?!
  • +8 (12 voturi)    
    Statul ar trebui sa publice facturile (Vineri, 23 iulie 2021, 11:34)

    Gigel cu elefantii [utilizator]

    pentru toate cheltuielile facute pe banii contribuabilului. Adica sa dea socoteala contabila: ce s-a luat, pe cat... Ca sa stie omul punctual ce face statul cu banii lui. Cheltuielile facute publice, la toate autoritatile publice.

    Cand niste politicieni urlau ca maresc pensii si salarii, cei vizati poate se bucurau; rezultatul a fost ca au crescut si preturile (nu-s comerciantii fraieri sa vanda tot atata marfa daca lumea vine cu mai multi bani), nivelul de trai e cam tot pe acolo pt. multi din cei cu veniturile marite, in schimb pt. ceilalti s-a prabusit. Pai treaba e asta? De ce nu strigau politicienii ca vor mari nivelul de trai? Pentru ca aia e mai greu de facut, trebuie umblat la economie, nu dai cu semnatura si gata, creste nivelul de trai.
  • +7 (7 voturi)    
    AZL Sulina trebuie desfiintata (Vineri, 23 iulie 2021, 11:36)

    xcristi [utilizator]

    Dupa cum i-am scris ministrului in privat, orașul Sulina este ținut captiv de ambiția Consiliului Județean de a păstra Zona Liberă Sulina, regie de stat, sinecură politică, gaură neagră, blocând cele mai valoroase 190 de hectare din intravilanul orașului nostru, ba chiar fentând legea pentru ele și neplătind impozitul aferent. Aceste zone libere au rolul de a stoca marfa în afara jurisdicției naționale, până când este direcționată pe diferite rute maritime, dar la Sulina de 30 de ani nu a mai descărcat nicio navă. S-a găsit totuși o macara a cărei închiriere sporadică, justifică longevitatea regiei. Zona Libera Sulina este sinecura lui Horia Teodorescu presedintele Consililui Judetean Tulcea. Il stiti. Tot el a prapadit fondurile ITI Delta Dunarii. Acolo la AZL Sulina isi gasesc functii de conducere slugile PSD care i-au adus servicii.
    • 0 (0 voturi)    
      daca ala e presedinte cj, inseamna ca (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:26)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui xcristi

      tulcenii il pretuiesc, ca ca el, altul nu gasesc!
  • -2 (10 voturi)    
    Cîțu a mai deschis un robinet (Vineri, 23 iulie 2021, 11:45)

    di livio [utilizator]

    OUG pt decontat bani publici la spitalele private, se știe că la spitalele private merg românii săraci...era superurgent, de aia OUG, deci sînt bani, numa pt alocațiile copiilor nu sînt bani
    • 0 (4 voturi)    
      la spitalele private merg exact contribuabilii (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 8:29)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui di livio

      care alimenteaza bugetul!
      in plus, finantarea doar a spitalelor de stat reprezinta o concurenta neloiala intre prestatori si o distorsiune de piata.
  • 0 (8 voturi)    
    Populism ieftin (Vineri, 23 iulie 2021, 11:50)

    Radu I [utilizator]

    Ministrul C.Nasui se lanseaza in idei superficiale pentru a amagi oamenii.Vrea sa formeze o noua categorie de sustinuti de la bugetul statului. Sa ia masuri ca romanii sa nu mai fie platiti cu salariul minim pe economie, pe o lunga perioada a activitatii, in avantajul corporatiilor. Ministerul pe care il conduce sa gandeasca modalitati
    de munca pe salarii decente,formarea de structuri public - private cu capitalul romanesc, tinut sub perna de romani, pentru ca nu au nicio perspectiva de dezvoltare
  • -1 (7 voturi)    
    colegu (Vineri, 23 iulie 2021, 11:57)

    bancheru83 [utilizator]

    da usr ,,gen" sunt ok....
  • +1 (7 voturi)    
    jumate? (Vineri, 23 iulie 2021, 12:06)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Statul ia jumate din cat produci prin taxe pe munca, apoi ia inca 25% din TVA. Din restul de 25% o parte se duc in buzunarul lui CIolacu, de unde credeti ca ii curg aluia banii doldora din sacou?
  • -2 (4 voturi)    
    masura 3 (Vineri, 23 iulie 2021, 12:29)

    mos_teaca [utilizator]

    Mai bine va ocupati de masura 3 care sunt bani de investitii pt imm.uri.Asa ''geniu'' mai rar....
  • +4 (4 voturi)    
    Cercul vicios pleaca de la noi (Vineri, 23 iulie 2021, 12:45)

    Gicone [utilizator]

    Cand prostii voteaza prost niste prosti/hoti/imbecili/impostori/infractori, care apoi voteaza si fac lucruri proaste, care se repercuteaza apoi pe prostii de voteaza, cine e de vina? Poporul... Votati "raul cel mai mic", si ne va fi probabil mai bine. Daca noi continuam sa votam PSD, PNL, UDMR, etc, de 30 de ani, de ce ne miram ca ne merge prost? Trebuie altii, pur si simplu.
    • -2 (2 voturi)    
      ??? (Vineri, 23 iulie 2021, 15:13)

      falcoind [utilizator] i-a raspuns lui Gicone

      Am votat USR+ de data aceasta, chiar i-am ajutat in campanie , sincer momentan am un gust amar in gura.
  • +3 (7 voturi)    
    despre Nasui (Vineri, 23 iulie 2021, 12:53)

    Gerota [utilizator]

    Mie mi se pare ca Nasui cauta ceva simpatizanti. Gaseste el niste subiecte fierbinti si se da de partea celor multi si indignati. Si lumea zice: bun baiat Nasui, hai sa-l votam! Cand au avut nevoie de voturi, la alegeri, toate partidele au dat-o in pensiile speciale. S-au prins ca asta le aduce capital electoral. Dupa vot, e altceva, au treaba. Se mai trezeste unu' ca Nasui, lupul singuratic, care e putin pe margine acum si incearca sa revina pe scena politica sau mai bine intr-un post ceva. Ii e cam foame.
  • +4 (8 voturi)    
    Nasui (Vineri, 23 iulie 2021, 13:22)

    autan [utilizator]

    E inca in opozitie, face constatari.
  • -2 (2 voturi)    
    taxe zero ? (Vineri, 23 iulie 2021, 20:14)

    vionescu1961@yahoo.com [utilizator]

    Taxe zero ? Greu sa te bati cu populismul si cu ideile fixe. Propunerea asta este anti-liberala si o mare ineptie economica. Separat de faotul ca un occidental munceste mai mult decat un cetatean roman pentru stat, inegalitatea in materie fiscala este inacceptabila. Nu se poate ca unii sa plateasca impozite si taxe si altii nu. Este anti-liberal. Pe de alta parte, daca se elimina "taxele" (de fapt impozit pe venit si contributii, ca sa ne exprimam corect) pentru cei platiti la nivelul salariului minim cine va plati contributia de asigurari sociale si asigurari sociale de sanatate ? Cu certitudine restul populatiei. In nici un caz, dl. Nasui. La ce nivel vor plati ceilalti pentru cei napastuiti care sunt platiti la salariul minim ? Nu se stie. Se cunoaste impactul eliminarii impozitelr pe venit asupra bugetelor locale. Sunt sigur ca nu. Dar, ca sa se acopere deficitul din bugetele locale (dat fiind faptul ca impozitul pe venit este sursa pentru echilibrare bugetara) atunci nu ne mai ramane decat ca tampenia asta sa se aplice si sa platim diferente noi ceilalti. Asta ca sa arat cat de inechitabila este o asemenea propunere.
  • -1 (3 voturi)    
    venit (Sâmbătă, 24 iulie 2021, 1:26)

    Toni_Romania [utilizator]

    Pe Romania cam 70% din romani au venit sub 2400 lei, la preturi de UE.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by