Ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse de țările europene, Blue Air este nevoită să reducă programul de zbor în lunile ianuarie și februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, a transmis miercuri compania într-un comunicat. Blue Air observă un comportament prudent din partea pasagerilor în această perioada.“Observăm că, din cauza restricțiilor de calatorie, foarte mulți pasagerii își reprogramează călătoriile din lunile ianuarie și februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanțelor de preajma sărbătorilor de Paște și din vară.” spune Oana Petrescu, Director General Blue Air.

Oana PetrescuFoto: Hotnews

Pasagerii pentru care este esențial să zboare în perioada afectată de restricții care urmează, se pot baza în continuare pe orarul de zbor Blue Air ajustat pentru a menține cursele pentru care există cerere.

Blue Air își va calibra programul de zbor, reducându-și serviciile la un minim de operațiuni până la sfarsitul lunii februarie 2022 și concentrându-se pe Programul de Vară 22 cu o capacitate crescută, cu rețea extinsă și flota reînnoită.

Începând cu aprilie 2022, Blue Air se așteaptă la un mediu de călătorie mai sigur, o creștere puternică a cererii și un apetit puternic pentru călătoriile de Paște și de vară.

Blue Air este pregătită să răspundă cererii semnificative a pasagerilor săi cu peste 50 de destinații noi adăugate la programul de vară, capacitate sporită, o flotă reînnoită de Boeing 737-8 MAX de ultimă generație și o infrastructură digitală îmbunătățită, care va oferi clienților săi experiența The Better Way to Fly.

Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air: Înțelegem impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienților noștri și asupra planurilor lor pe termen scurt, așa că am pregătit o listă de inițiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor. Am renunțat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicatia mobila Blue Air pana la sfarsitul anului și, totodata, oferim o rambursare complet automată de 120% in portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârșitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienți și ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri așteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului.