Infrastructura feroviară, rutieră, maritimă reprezintă o problemă pentru companiile de curierat, susține Adrian Mihai, CEO cofondator Fan Courier.

Conferinta EY Entrepreneur of the year 2022Foto: Hotnews

“Vă dau un exemplu. Am investit într-un nou depozit undeva la 15 milioane euro la Cluj. Am făcut această investiție pentru a câștiga o oră – o oră și jumătate la plecarea mașinilor. Ce înseamnă o oră și jumătate?”, a spus el, în cadrul unui eveniment organizat de EY România.

  • Pentru Iași unde am peste 100 de curieri, înseamnă aproape 200 de ore, unde ajunge mașina cu o oră și jumătate mai devreme și 20-30 de oameni fără să mai angajezi niciun om, de fapt.
  • Eu am făcut investiția, am pregătit-o pentru 12 mai, în această lună avem inaugurarea, dar când mă uit pe rapoarte în fiecare dimineață și văd: Drum blocat, accident, întârziere 15 camioane 2-3 ore. De fapt, nu ajung mai devreme, ci mai târziu.

Chiar dacă nu e un accident, spune el, din cauza aglomerației mașinile circulă foarte greu.

„Oamenii noștri pleacă din țară și ne spun: Voi, antreprenorii români, nu ne dați aceleași salarii pe care le primim în afară și mergem acolo”, a precizat el.

  • Noi nu putem să dăm aceleași salarii pentru că noi nu avem aceeași productivitate. Nu putem să o avem nu pentru că nu suntem în stare să ne tehnologizăm, ci pentru că avem nevoie de o infrastructură care să ne ajute.
  • Noi ne-am făcut partea noastră. Așteptăm ca și autoritățile să facă partea lor.