Pe 30 noiembrie și 1 decembrie băncile comerciale vor fi închise, excepție făcând unitățile din centrele comerciale. Sucursalele se vor deschide din data de 2 decembrie.

Vista Bank Romania, sediul centralFoto: Vista Bank

Evident, bancomatele, serviciile de online banking și POS-urile băncilor vor funcționa pe perioada mini-vacanței, iar cei care vor întâmpina probleme legate de serviciile bancare sau carduri vor apela la serviciile operatorilor din call center.

BT

În 30 Noiembrie si 1 Decembrie unitățile BT vor fi închise, excepție făcând agențiile BT din centrele comerciale, în intervalul 12:00-18:00.

Call-centerul BT funcționeaza non-stop, ca și soluțiile de banking online:

BCR

Banca Comercială Română (BCR) anunță că, în zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială.

Unitățile BCR şi centrele de afaceri corporate nu vor fi deschise, cu excepția celor din centrele comerciale și mall-uri, care vor funcționa după programul acestora, în general între 10:00 și 20:00. Serviciile bancare online prin George rămân disponibile permanent, iar clienții vor putea efectua majoritatea tranzacțiilor curente.

BCR este disponibilă non-stop și prin telefon, la *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS sau +4.021.407.42.00 pentru apeluri internaționale.

ATM-urile și mașinile multifuncționale BCR din zonele de Easy 24 Banking vor fi alimentate și sunt operaționale permanent.

E bine de știut că BCR oferă non-stop și Zonele Easy 24 Banking, amenajate în cadrul anumitor unităţi BCR. Disponibile 24 de ore din 24, acestea sunt 100% automatizate, fiind dotate cu echipamente ce permit efectuarea de operaţiuni bancare cu şi fără numerar pentru orice posesor de card bancar.

În această perioadă, deţinătorii de carduri BCR vor putea face plăţi la oricare dintre comercianţii care acceptă carduri, iar serviciul de Asistenţă de urgenţă pentru deţinătorii de carduri va fi, ca de obicei, disponibil 24 de ore din 24.

Raiffeisen Bank

Zilele de 30 noiembrie (Sf. Andrei) și 1 Decembrie 2022 , Ziua Națională a României, sunt zile nelucrătoare în unitățile Raiffeisen Bank, inclusiv pentru Departamentul Servicii Clienți (Call Center), cu excepția unitatilor din cadrul hypermarket-urilor, Selgros Timișoara și a mall-urilor. Care sunt agențiile băncii care au in aceste zile un program special.

Programul agențiilor deschise miercuri 30 noiembrie și joi 1 decembrie:

Ag. Iulius Mall Cluj-Napoca, Cluj-Napoca: 10.00-18.00;

Ag. Maris, Târgu Mure: 11.00-19.30;

Ag. Sagului, Timișoara: 10.00-20.00;

Ag. Iulius Mall Timișoara: 10.00-20.00;

Ag. Promenada (mall), București:10.00-22.00;

Ag. Colentina 1 (Carrefour), București: 10.00-14.00;

Ag. Vergului (Cora), București: 09.00-15.00;

Ag. Cora Lujerului, București: 10.00-17.00;

Ag. Cotroceni (mall), București: 10.00-22.00;

Ag. Feeria, București: 10.00-19.00;

Ag. Titan Mall, București: 09.00-20.00;

Ag. Sun Plaza, București: 10.00-19.00;

Ag. Palas Mall, Iași: 10.00-20.00;

Ag. Bucov (AFI Mall), Ploiești:10.00-22.00;

Ag. Cora Bacău: 09.00-17.00;

Departamentul Servicii Clienți (Call Center) vă asigură permanența pentru urgențe Carduri, Smart Mobile, Raiffeisen Online, Clienți de Top.

Banca Românească (deținută de EximBank)

In zilele de 30 noiembrie și 1 decembrie 2022 sucursalele Băncii Românești nu lucrează cu publicul.

Vă recomandăm ca, în această perioadă, să folosiți mijloacele digitale de tranzacționare: Internet Banking - serviciul "e-bancamea" și bancomatele băncii.

CEC Bank

În data de 30 noiembrie și 1 decembrie 2022, toate unitățile vor fi închise.

În zilele nebancare, aveți acces la disponibilități și la servicii bancare oricând, folosind platformele de Internet Banking și de Mobile Banking. De asemenea, rețeaua de ATM-uri și aparatele multifuncționale (MFM-uri) pentru plăți vor funcționa 24 de ore din 24.

În cazul în care aveți nevoie de sprijinul BCR în zilele cu program special de lucru, puteți apela la serviciul call center (TelVerde: 0 800 800 848) care este disponibil non-stop.