Casele de economii din Germania au elaborat un plan de consolidare a bancilor regionale
“Cei 12 presedinti regionali ai caselor de economii s-au inteles asupra unui plan formal de consolidare a bancilor regionale", a declarat un purtator de cuvant al DSGV. Potrivit planului, intr-o prima faza “Landesbanken”-urile isi vor separa activele riscante si isi vor inchide liniile de business nerentabile.
In faza a doua, cele 7 banci regionale independente vor fuziona, urmand sa isi reduca oferta de produse. "Nu are rost sa propunem de 7 ori acelasi produs clientilor, cand putem sa dezvoltam produse neconcurentiale performante si complementare", a mai spus sursa citata.
Planul de fuziune a fost bine primit de guvernul german, care era de mai multa vreme adeptul unei asemenea idei.
Citeste si comenteaza pe Dan Popa's Weblog.

ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
Cum se circulă pe liniile principale de cale ferată și cât au scăzut vitezele față de anii 80' și 90'
VIDEO Watchkeeper X - Drona militară din Armata Britanică ce ar putea ajunge să fie produsă în România pentru Armata Română
Moldovean, culegător de crabi în Marea Barents: Anul trecut, din cauza pandemiei în loc de 4-5 săptămâni am stat 7 luni pe mare / În martie 2020 au fost -40 de grade. Normalul e de -20 sau -30 de grade
Se pare ca in noua economie oferta consta in existenta pe piata a unui produs unic, deoarece coexistenta pe piata a mai multor produse similare reprezinta in fapt 'produse care se canibalizeaza' intre ele.
Solutia: un nou summit al celor 8 sau 20 cu o urmatoarea ordine de zi: stabilirea produsului 'optim' de vandut pe o piata globala, reglementarea acestuia pana in cel mai mic amanunt, incredintarea directa a dreptului de comercializare doar unei companii, si infiintarea unor comisii suprastatale de supraveghere a comercializarii produselor astfel standardizate.