800 de reclamatii la ANPC privind serviciile bancare
Potrivit datelor centralizate ale ANPC, anul trecut, au fost primite peste 4000 de plangeri legate de serviciile bancare. "Trebuie sa analizam fiecare plangere in parte, pentru a vedea unde a fost incalcata legislatia si unde este vorba despre vina consumatorului, in caz ca acesta nu a citit cu atentie ce semneaza. Sunt situatii in care este vina bancii, atunci cand introduce, ulterior incheierii creditului, comisioane noi si majorari nejustificate, si situatii in care omul a acceptat de buna voie o dobanda variabila", a precizat seful Directiei de Integrare Europeana din ANPC, Mihail Meiu.
La inceputul anului, ANPC a demarat o campanie de informare a populatiei sub deviza "Nu semna cu ochii inchisi!", pentru a reduce numarul de cazuri in care romanii se angajeaza la un credit bancar fara a cunoaste toate conditiile contractului.

FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă
Primăria Capitalei a plătit circa 40 milioane lei pentru Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară înființate de administrația Firea pentru ”îmbunătățirea” serviciilor publice în București-Ilfov și delegarea lor către companiile municipale
În ce situații ar trebui ministrul să-și delege atribuțiile / Cîțu: Când nu poți să ajungi la ședința de Guvern / Orban: Nu e corect ca un ministru chiar să nu mai semneze
ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
Sunt sigur ca orice banca poate sa-si echivaleze oferta cu o dobanda + 1,2 comisioane standard...dar intentionat baga clientul in ceatza cu complicitatea BNR.
Sa faca BNR-ul un format standard si sa-l bage bancilor pe gat.
Am reusit sa scap de el trecandu-ma imputernicit pe contractul de imprumut. Se poate face asta cu un drum la filiala la care s-a facut imprumutul, sau si mai simplu cu un telefon la respectiva filiala. NU merita acesti bani!
si cinci luni creditul meu a scazut doar cu 2129.03 lei.
iar eu am platit pana in luna februarie 2009 suma
de 9956.24 lei.Deci daca scadem aceasta suma
ve-ti vedea ca dobanda,comisionul de administrare,
comisionul de risc este de este in valoare de 7827.21. Revizuirea contractului de imprumut se facea doar in aprilie si septembrie dar dumnealor l-au mai revizuit inca de doua .AJUTATI-AM.
Si eu am un credit la Bancpost din aug 2007,am platit pana in iulie 2009 suma de 7170CHF si mi-a scazut di datorie doar 640 de CHF.
Am tot intrebat la bancpost sa imi explice modaliatea de calcul, dar de fiecare data primesc faimosul raspuns: " noi nu stim, asa calculeaza sistemul". Am cerut o simulare daca dau palta anticipata acelasi raspuns tipic de bancpost: sistemul calculeaza"
Nu stiu ce e de facut dar necompetenta angajatilor si strategiile de hotie ale bancilor devin insuportabile.