Stimate client Raiffeisen, stimata banca, sinteti victimele tentativelor de phishing
Stimate Utilizator
Pentru securitatea dumneavoastra si evitarea pierderii de date activarea contului tau Raiffeisen Online se va face din formularul atasat email-ului.
Raiffeisen Online reaminteste clientilor sai: Banca nu solicita in nici o situatie divulgarea codului PIN.
Va multumim pentru intelegere
© Raiffeisen Online Reusim Impreuna
Inainte de a reusi impreuna, imi place ca baietii anunta ca nu ii intereseaza codul PIN. Nu-i nimic, pentru plati online nu conteaza PIN-ul, conteaza celelalte detalii.
Altfel, rog stimata banca sa puna biciul pe PR-isti si sa ii puna sa dea vreo 20 de comunicate de presa, prin care sa se scuze clientilor ca sint victimele unor tentative de phishing, si prin care sa anunte ca politia se ocupa de acest caz. Eventual, inainte de a aduce politia in discutie, sa mai depuna si niste reclamatii, multe. Eventual, sa ceara si detaliile desteptilor care se ocupa de phishing, de logare pe serverul din Brazilia, acolo unde redirecteaza html-ul atasat in mail, eventual sa verifice si IP-urile de pe care se trimit mailuri in numele online@rzb.ro.
Nu in ultimul rind, poate ar trebui sa printeze si citeva afise, pe care sa le lipeasca in toate unitatile, prin care sa precizeze, eventual cu font de 48, ca banca nu le va solicita niciodata nici un detaliu legat de carduri, dar sa le si recomande sa ignore astfel de mailuri. Un pic de educatie nu strica niciodata, plus ca e in interesul bancii.
Citeste si comenteaza pe Subiectiv.

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri
sa inteleg ca BRD le-a dat mailul meu alora care mi-au trimis mesaje ca fiind din parte lor?
Desi eu n-am cont la BRD.
Acest lucru nu este posibil pentru ca:
- la crearea contului meu nu am furnizat nici un mail
- nu mai sunt client reiffeisen de ceva timp
Nu fa comparatii intre Romania si Austria:in ambele tari exista nesimtiti.
In plus,taxele din Austria pentru serviciile bancare sunt vizibil mult mai mari...asa ca abtine-te pe viitor de la comentarii.
Banca nu are cum sa controleze servere de mail si trafic de internet pentru orice masina in partea ca sa opreasca aceste mesaje de a mai ajunge la tine.
Vorbiti cu administratorul de retea si poate va pune niste filtre care o sa mai reduca 1 mesaj sau 2 ...
Am antispam, am activat tot ce puteam activa dar primesc mereu de la alte adrese mesaje cu Raiffeisen Bank. Si vorba ta, nici nu folosesc serviciile lor!
Bafta!
nu pot sa ma contectez de pe mobil pentru ca trebuie sa ai IP fix domne'
nu mai zic cate mailuri din astea primesc de la paypal, bank of america :D si alte banci de care nici n-am auzit.
de vreo luna-2 primesc si in rusa, cine stie ce scrie pe acolo
si nu ii intereseaza desi am sunat de cateva ori la ei
Romania
cineva s-a suparat rau de tot pe ei:)) dar merita
BRAVOOOO .. bine ca nu luasi vreo teapa ...
Incep sa ma intreb daca nu cumva este o noua politica publicitara... Mi se pare cel putin suspect faptul ca nu am vazut astfel de tentative in cazul altor banci (cred ca una singura ref. bancpost).
Asa ca: daca sunteti client Raiffeisen si primiti mailuri din acestea, inchideti conturi- carduri-credite ce mai aveti la ei, sa vedeti ce repede reactioneaza.
Asemeni si responsabilitatea bancii pentru securitatea conturilor clientilor sai si a tranzactiilor.
La fel de justificate mi se par si reactiile celor nemultumiti de starea de lucruri.
Ceea ce mi se pare NEfiresc este ca nimeni nu ridica problema sub aspectul atacului asupra ACESTEI banci.
Din motive de talharie primitiva sau elevat-concurentiala.
Iaca proba de rationament : "..ma gandeam sa renunt la un card de la ei, acum o voi face......dincauza ca sunteti tinta preamultor tentative dephishing..
...inchideti conturi- carduri-credite ce mai aveti la ei,.."
Pot spune ca daca trimiterea unor spamuri tembele, pe care acum o poate face cu succes si un elev de gimnaziu, duce la asemenea "concluzii", nu vad de ce concurenta ar fi straina de ele.
Si mai lasati-o balta cu atentia pe care o vreti cand dati forward la un phishing mail…pe langa voi, o mai fac vreo 30.000 de oameni pe zi. Si banca nu o sa angajeze mail-eri profesionisti sa va linga voua ranile si orgoliile, pentru ca asta ar insemna sa creasca costurile pentru clientii ei, e evident pentru cine a facut macar economia de-a 11-a.
Imi inchipui ca banca e perfect constienta de problema asta, mai ales de problema de imagine, si ca face ceva in privinta asta, insa nu peste noapte. Niste lucruri dureaza sa le faci bine, chiar daca prima data le-ai facut mai prost. Raiffeisen este tinta atacurilor pentru sistemul ei de autentificare, care este mai usor de fraudat…daca esti prost desigur. Daca ai minte in dovleacul de pe umeri, nu o sa patesti nimic.
SI NU, BANCA NU ARE RAH***RILE VOASTRE DE EMAIL-URI DE YAHOO, GOOGLE, s.a.m.d…. NU MAI INTRATI PE SITE-URI PORNO, NU VA MAI INSCRIETI LA CONCURSURI LA HYPERMARKETURI, NU VA FACETI CONT PE HI5, SI ATUNCI NIMENI NU O SA OBTINA ADRESA VOASTRA JALNICA SA VA TRIMITA EMAIL DE PHISHING.
Renuntati fratilor la carduri ca nu meritati o asemenea banca.
Eu folosesc sistemul lor online de cel putin 4 ani si n-am avut nici cea mai mica pb cu el si nici nu primesc vreun email de genul asta.
E greu sa gandesti putin, dar mai usor e sa arunci cu piatra....
La noi fenomenul e ink la inceput deci ceea ce e acum e mic copil pe langa ce e in alte tari unde lumea e chiar obisnuita sa puna cardul de credit pe orice site de unde poate cumpara ceva...
Eu, si multi altii pb de la noi, ne uitam de 17 ori la pagina respectiva inainte de a cumpara ceva online.
Deci...ura si la gara cu afirmatii de genul ca banca e responsabila.