Radiografia socanta a subdezvoltarii Romaniei
Cea mai mare parte din aceasta suma ar merge spre infrastructura de transport - 13 miliarde de euro pentru circa 1.500 de kilometri de autostrada, aproape 30 de miliarde de euro pentru modernizarea si reabilitarea tuturor drumurilor publice si peste 30 de miliarde de euro pentru reabilitarea caii ferate si constructia unei linii de mare viteza intre Constanta si frontiera cu Ungaria.
Citeste articolul complet in revista Capital.

Dan Amariei, la 20 de ani de la lansarea albumului Omul cu Șobolani – „Ne punem în cap”: „Existau niște locuri cu un farmec mișto, cum ar fi Lăptăria sau Motoarele, genul de locuri care nu cred că vor mai exista vreodată”
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
dar de unde vor castiga romani macar de trei ori mai mult, pentru a trai cat de cat decent, ca ungurii sau polonezi de exemplu?