Am sa incep cu analiza, pe care o puteti citi pe HotNews.ro. Apoi, am s-o iau din celalalt capat, de la mystery caller-i. BCR a comandat in ultima parte a anului o cercetare de tip “Mystery Calling” in agentiile din Bucuresti. Rezultatele nu sunt de natura a ne mira. Exista agentii in care treburile merg ok si altele in care functionarii au fost, sa zicem, intr-o zi mai proasta, scrie Dan Popa pe blogul sau.

Pe scurt, agentii care au efectuat studiul, suna la becereuri si le spuneau ca vor sa trimita intr-un cont Citi niste bani urgent. (Textul era :”As vrea sa transmit 10.000 USD în America”) Mai mult, ii intrebau ce posibilitati au sa faca online tranzactia. Iar in final, cereau sa vorbeasca cu directorul.

Au fost cazuri in care functionarii invitau clientii la banca, pe motiv ca nu pot da detalii la telefon, ceea ce e oarecum de ras. Le indici un site, le spui unde gasesc detalii, ca suntem in era Internetului, nu ii pui pe drumuri. Cele mai des intalnite situatii erau cele in care angajatii nu se prezentau decat la insistentele clientilor. Au fost si cateva exceptii, numai bune sa confirme regula.

Citeste continuarea si comenteaza pe blogul lui Dan Popa.