VIDEO Traian Basescu, in vizita la sinistrati: Voi cere Guvernului diminuarea TVA, dar toate pensiile vor fi impozitate cu 16%

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:15 Economie | Finanţe & Bănci


Presedintele Traian Basescu le-a promis, sambata, sinistratilor din comuna nemteana Doljesti ca va cere Guvernului diminuarea TVA, dupa ce localnicii s-au plans ca majorarea taxei i-a impovarat. Traian Basescu i-a avertizat, insa, ca toate pensiile vor fi impozitate cu 16%, in cazul reducerii taxei pe valoare adaugata, potrivit Agerpres.

"Voi cere Guvernului diminuarea TVA-ului, dar sa stiti ca toate pensiile vor fi impozitate cu 16%", a declarat Traian Basescu. Seful statului nu a precizat insa care este data de la care TVA-ul ar putea scadea si nici daca aceasta taxa va reveni la valoarea initiala de 19 procente.



  • Basescu: Legea asigurarii obligatorii a locuintelor, in vigoare, dar nu se aplica

Referindu-se la miile de locuinte din tara afectate de inundatiile din ultimele saptamani, seful statului a afirmat ca, desi legea privind asigurarea obligatorie a locuintelor este in vigoare, aceasta nu se aplica.

"Din păcate ne întâlnim cu aceeaşi situaţie. Companiile de asigurări au văzut că nu s-a construit dig de protecţie nici după inundaţiile din 2005, nici după inundaţiile din 2008, iar acum iar sunt inundaţii. Este ca şi cum le-ai spune dinainte: fraţilor asiguraţi casa că o să o plătiţi", a declarat şeful statului.

Traian Băsescu a adăugat că, începând de anul viitor, statul nu va mai oferi niciun fel de sprijin locuinţelor construite fără autorizaţie: Nici nu trebuie să-i obişnuim pe români: măi frate, nu respecţi legea, guvernul tot îţi face locuinţa".

Şeful statului a subliniat însă că nu face referire la satele construite în urmă cu zeci de ani, ci la locuinţele apărute în anii trecuţi: "Discutăm de sate vechi pe care nimeni nu-şi pune problema să le strămute. Nu asta este soluţia. Soluţia este să facem dig. Iar la Doljeşti guvernul va aproba miercuri alocarea de fonduri pentru construirea digului. Nu spun doar aşa, ci în cunoştinţă de cauză pentru că înainte să vin aici m-am informat la Guvern".


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






4419 vizualizari

  • +1 (15 voturi)    
    Shmekerii made in Romania (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:22)

    x [anonim]

    Ce se intimpla "sus"?
    Nici-un cuvint dat si respectat.
    Decizii fara fundamentare si simulare.
    (Prea) Mult teatru.
    • 0 (16 voturi)    
      Teatru de amatori.... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:02)

      lili [anonim] i-a raspuns lui x

      Cam asa arata deciziile pe care guvernantii nostri le iau pompieristic, fie ca e vorba de Dl Basescu, fie de Guvernul Dlui Boc.... Pai, cum sa avem o dezvoltare sustinuta, durabila si sa ajungem la nivelul la care erau alde Germania, Franta etc macar prin anii 1960 !!???? Vreo 50 de ani ne despart si distanta se mareste zi de zi, saracia cuprinde tot mai mult Romnaia.....
      • +9 (21 voturi)    
        bilete ieftine > teatru ieftin... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:58)

        pehash [anonim] i-a raspuns lui lili

        Pai daca se poate sa nu platim tva, impozit, taxe locale sau asigurari, dar sa statul sa vina sa ne dea casa, masa si bani de bautura, nu?
        1. oamenii aia oricum nu plateau tva pentru necesitatile zilnice.. mancare, apa, lemne de foc etc...
        2. avem probabil cele mai mici impozite pe terenuri/locuinte din Europa
        3. majoritatea practica o agricultura de subzistenta. nu sunt impozitati in nici un fel.

        CINE credeti ca ar trebui sa munceasca pt ei? are 12 copii si moare de foame? pai ce face, le da de mancare la toti 12 din pensia ei?
        Doljesti are primar psd, deputat psd si senator.. Vosganian.. este explicabil intr-un fel de ce se asteapta sa traisca pe munca altora.

        Daca ei au casele intr-o zona inundabila, nu pun umarul sa faca un dig si nu-si fac asigurari.. merita sa-i ajute cineva? Muieti's posmagii?
      • +1 (1 vot)    
        DEZICEREA DE TVA 24% ; Eu cred ca UDMR a fost (Duminică, 11 iulie 2010, 8:40)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui lili

        De 3 - 4 zile am aflat ca presedintele nu e de
        acord cu TVA ul de 24% anuntat acum mai mult de doua saptamani.
        *
        Oare de ce nu s-a delimitat atunci - pe loc ?
        Probabil ca era afundat in citirea Codurilor penale...... uuuuf presimitirile astea rele !
        Iar daca baietii aceia grasuti de la FMI au fost
        pacaliti de aceasta tacere prezidentiala si au dat banul ...e numai vina lor.
        *
        ”Un partid a amenintat ca se retrage de la guvernare daca se ating pensiile”....”PPR ? (saiu cum naiba ii zice) a intrebat moderatoarea ...ce bine ca TVR a revenit la momentul 1990 Corneliu Rosianu, Soloc si ăilalti care puneau la fileu intrebarile convenite cu Iliescu care era un abuziv...
        - Nu as vrea sa nominalizez ! veni raspunsul,
        iar daca noi , baietii mai grasuti sau mai slabuti credem ca a fost PPR e numai vina noastr - Don Prezident nu a mintit
        *
        In plus printre baietii cu mopuri de a Cotroceni a fost mare excitatiune ... iote bre ce mare combinagiu e Sefu ....cum deverseaza spre ”independenti” voturile pensionarilor scurse la moment din bazinul PDL.
        Ca sa vezi - Gabriel Oprea a pus piciorul in prag...lol
        *
        E clar ca UDMR ul a refuzat sa intre in jocul
        inlocuirii lui 15% cu 16%.
        UDMR se intampla sa fie un partid onorabil - care a votat impotriva motiunii si
        i-a fost loial lui Basescu si in manevra prin care 3 PDLei au fost dusi la Curtea Constitutionala.
        Batjocorirea - veninoasa - a pensionarilor care sa fie trecuti in cateva zile de la Agonie la Extaz si inapoi la Agonie era prea mult
        *
        Democratul domn Presedinte si-a adus aminte ca in sedintele de Guvern Boc are ultimul cuvant. Si crede ca demonstrata loialitate a UDMR putea fi ”rasplatita” cu o Ordonanta de Urgenta a lui Boc nu a Guvernului care sa nu tina seama de opunerea UDMR.
        *
        Ieri Frunda si Marco Bela au venit cu declaratii mai temperste - dupa ce alateieri se radicalizasera.
        Probabil ca li s-a facut O PROMISIUNE.
        - una pe care nici un roman nu o poate tine....asa incat caruta e 90% rupta
    • +8 (12 voturi)    
      eu cred ca suntem in plin science fiction (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:30)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui x

      chiar sa fim atat de contradictorii,una sa spunem,alta sa fumam e prea mult!cresterea taxei pe valoarea adaugata nici nu ar trebui sa se simta in preturi ,avand in vedere ca orie adaus comercial nu e mai mic de 50% din valoarea reala aprodusului !daca prin lege s-ar limita adausul comercial la dublul dobanzii bancare maxime , ar fi raiul preturilor in Romania ! dar cand hotii se intilnesc cu smecherii ,iese politica frate !
  • +3 (25 voturi)    
    Și eu pot să promit orice (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:28)

    ioeujemoi [utilizator]

    Băsescu a promis ceva ce nu poate oferi, dar deh...asta nu costă nimic.
    Și eu pot spune că o să cer Parlamentului European să ofere cadou României 10000 miliarde de euro.
    Și ce?
    Teoretic nu are ce să facă.
    Statul de drept nu există în conștiința oamenilor.
    NU există separația puterilor în stat:executivă, legislativă, judecătorească.
    Aici la noi Guvernul face abuz de OG și Curtea Constituțională acționează la comadă politică, președintele se poartă de parcă poate face ce vrea asemeni unui dictator( mai acum câteva zile zicea că dă afară un ministru, noroc că și-a dat seama de ce a scos pe gură și s-a corectat, dar ce a spus inițial divulgă modul său real și nefardat de gândire).

    Multe prostii scoase de acest om.De unde are atâția susținători?
    Eu nu simpatizez cu niciun partid, dar când văd cum milioane de oameni îți pun speranțele în el pentru a doua oară nu pot decât să rămân întristat de gradul de îndoctrinare și lipsă de orizont a poporului român. [Editat de HotNews.ro]
    • +4 (18 voturi)    
      Sustin.... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:04)

      lili [anonim] i-a raspuns lui ioeujemoi

      Nici eu nu am nici o culoare si nici o simpatie politica, dar nu pot sa nu vad INCOMPETENTA si DEMAGOGIA cu care guvernantii astia ne prostesc de cativa ani.....
      • -2 (6 voturi)    
        pe tine intr-adevar (Duminică, 11 iulie 2010, 1:24)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui lili

        te-au prostit asa de tare, ca nu-ti mai poti reveni...
    • -2 (4 voturi)    
      esti sigur ??! (Duminică, 11 iulie 2010, 0:59)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui ioeujemoi

      da de ce isi pun milioane de oameni sperantele intr-un om ?! cum ca ce ? ...ca le va da si le va umple si va face vreo magie. ....

      frateeeee, oamenii sa-si puna speranta in munca lor si intelepciune, nu in alti oameni, lideri politici sau zei !!

      la tara speranta tutror e in birtul satului !!! acolo sunt toate ajutoarele sociale si pensiile !!! ..si cand le cade casa, tot la birt asteapta sa le dea guvernul case !
    • +1 (3 voturi)    
      asta e (Duminică, 11 iulie 2010, 2:01)

      un fost roman [utilizator] i-a raspuns lui ioeujemoi

      are sustinatori ca romanii se regasesc in personalitatea lui...isi da cu parerea despre toate alea de-aiurea, nu respecta ce a declarat, se infurie usor si jigneste si injura...you name it
  • -3 (27 voturi)    
    Basescu vs pensionari (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:33)

    Observer [anonim]

    Se pare ca i s-a pus pata pe pensionari.
    • -5 (25 voturi)    
      Pai daca (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:41)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Observer

      au tot protestat la Cotroceni si i-au scandat urari "de bine"...Iar lui ii tzatzaiau nadragii in spatele sepepistilor...Asta nu uita si nu iarta...
    • 0 (14 voturi)    
      Este o altfel de pata, una medicala (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 20:50)

      radu [anonim] i-a raspuns lui Observer

      Domnule, eu am avut sansa sa-l cunosc personal pe domnul Presedinte Basescu. Am fost deosebit de increzator in PDL si doctrina partidului. Am ajuns sa ma cert cu prietenii si am votat cu toata bucuria la prima candidatura.
      Este momentul cind Domnia sa trebuie sa se opreasca . Mesajul Domniei sale nu mai are indeminarea dialogului convingator si forta necesara . Acum este sabotat din cei de linga el facind-l sa nu mai tina cont de ce a spus eri si de doctrina partidului pe care-l reprezinta
      In acest moment ne surprinde cu declaratii soc care nu sunt si nu fac parte din treaba lui. Faptul ca nu mai consulta Guvernul, Parlamentul nu mai tine cont de deciziile majoritatii , ne da senzatia ca aceasta tara este condusa in stil medieval.
      Cel defineste in acest moment, este ambitia oarba de a ingenuchia pensionarii si a-si face ambitia impotrica Curti Constitutionale .
      In cadrul partidului sunt disensiuni de amploare si multi sunt disperati de disparitai PDL. Perspectiva este sumbra , se parcurge o etapa cind 90% din membrii din teritoriu sunt agitati de lipsa de reconciliere cu poporul / electoratul .
      Este sfatuit total gresit pentru ai grabi sfarsitul politic si de presedinte.
      Este pacalit de cineva care-i doreste raul, tintele sale sunt eronate , nu este normal ca intr-o democratie ca tinta sa ai presa, societatea civila , partenerii de dialog social , daca te lupti cu opozitia politica este cu totul altceva.
      Sa fie atit de influentat incat sa scaoata in afara Legii - Legi democrate.
      Cheia procesului de supravietuire politica a PDL-lui nu este forta dictatoriala ci dialogul flexibil cu totii actorii implicati. Promisiunile mincinoase ale unor porta voci din rindul privilegiatilor din grupul de putere asigurat nu sunt uitate de oameni acestei tari . declaratile lui Videanu, Boc, Elena, Berceanu, Blaga si ce s-a petrecut ii va aduce in viitor in instanta
      Pensile, salariile profesorilor, sanate, politie... Dialogul democrat cu poporul este decedat definitiv
  • +12 (16 voturi)    
    Asigurarea locuintzelor (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:37)

    Observer [anonim]

    Locuesc la bloc si mi-am asigurat apartamentul. Una din primele rubrici in fisa asiguratorului a fost daca zona e inundabila. Nu cred ca asigura cineva o casa de chirpici in zona inundabila.
    • +12 (16 voturi)    
      Pai daca tot le reconstruiesc, (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:17)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Observer

      cu ajutorul statului, cum se vede, ce-ar fi sa nu le mai faca din chirpici si sa fie in zone ne-inundabile! Altfel, e ca in balada cu mesterul Manole
      • +3 (3 voturi)    
        Pai hai sa-ti explic eu... (Duminică, 11 iulie 2010, 6:08)

        iosiP [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        1. Le-au facut din chirpici din cauza ca nu si-au permis caramizi Porotherm si tigla Lindab (au facut economii pentru jacuzzi).

        2. Le-au facut in zone inundabile pentru ca acolo au primit teren (vrei sa-ti explic cum e cu mafia retrocedarilor, indiferent de culoarea politica a primarului?).

        Teoria e frumoasa, din pacate practica ne omoara!

        Hai da-mi repejor un minus, sa ramai cu argumentul valid...
      • +2 (2 voturi)    
        PE VECHILE AMPLASAMENTE (Duminică, 11 iulie 2010, 8:06)

        MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Dianora

        1990 - PNL & PNTCD:
        SA SE DEA PAMANTUL INAPOI TARANILOR

        1996 - 1997 - PNL & PNTCD
        RESTITUTIO IN INTEGRUM si dreptul SFANT de proprietate

        2005-2006 PD Aripa (de) FLUTUR
        MUSAi PE VECHILE AMPLASAMENTE

        *
        Pamantul s-a restituit - unde te duci vezi mandrele recolte de buruieni

        Iar daca vechiul amplasament al casei lu bunicu era fix pe malu apei
        (...vezi dar de la cine am mostenit inteligenta...)
        e cam greu de reconstruit o leaca mai in deal - ca acolo e proprietatea sfanta a altuia....

        Formidabil cum se trece peste acest aspect juridic de catre priceputii (incepand cu ăl mai priceput) care se tot mira ca de ce nu se stramuta inundatii din zona bailor de nămol !
        • 0 (2 voturi)    
          Lui MIHAI 2 (Duminică, 11 iulie 2010, 11:47)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui MIHAI 2

          Casa lui bunicu fi sigur ca nu era pe malul apei. In acele vremuri oamenii erau mai intelepti si nu-si construiau casele aiurea. Aceasta *moda* a venit o data cu comunistii care au confiscat tot, au *indiguit* Delta, Lunca Dunarii si orice fel de lunca a vre-unei ape, transformand aceste locuri in terenuri agricole si facand sate noi pentru a se avea cu cine muncii in noile CAP-uri. Dupa 89 au venit noii ciocoi, au reimproprietarit taranii cand au vrut si cum au vrut muschii lor, le-au dat oamenilor cele mai proaste terenuri ( cele bune erau rezervate pt. ei ) iar constructiile ce s-au facut de zeci de ani pana astazi inclusiv, au fost facute fara nici un proiect, fara nici un aviz si amplasate unde l-a taiat capul pe fiecare.
    • +7 (9 voturi)    
      Asigurare de casa ... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:24)

      rogesteb [utilizator] i-a raspuns lui Observer

      Si eu locuiesc in Bucuresti, dar intr-o casa veche (de prin anii '30, si am incercat s-o asigur in anul 2008. Casa nu are etaj, este destul de solida si e situata in zona semicentrala a Bucurestiului. Am vizitat mai multe companii de asigurare dar niciuna nu a vrut sa incheie polita de asigurare a casei. Nu mi-au zis ca nu vor. Unele companii au trimis pe cineva s-o evalueze si nu am mai auzit nimic de la acestea iar altele nici macar nu s-au mai deranjat. Am tras concluzia ca si companiile de asigurari ca si bancile cand dau credite merg doar pe castig cu risc 0. Acum am renuntat la idee si am ramas doar sa ma rog la Cel de sus sa nu se intample ceva si in zona unde locuiesc.
  • +2 (2 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:44)

    Gigi Maybachistu' Politic [anonim]

    1. E foarte uşor să ceri, mai greu să faci ceva.

    2. A te răzgândi după luni de scandaluri care au pus ţara pe jar te face la fel de dobitoc pe cât a fost Tăriceanu :)
  • +8 (22 voturi)    
    Aplicam doar legea care ne covine? (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:47)

    Rhadoo [utilizator]

    Basescu: "Legea asigurarii obligatorii a locuintelor, in vigoare, dar nu se aplica."
    E parca si o lege de marire a salariilor profesorilor cu 50% care, vai, surpriza, nu se aplica! Basescu are memorie scurta? Ba chiar acum profesorii au salarii diminuate cu 25%, nu-i asa ca suna tot mai bine?
    Pe de alta parte, degeaba e lege de asigurare obligatorie a locuintei, daca compania de asigurari refuza sa asigure o casa la tara?
    Si oricum, in tara asta multe legi nu sunt respectate. Multi fura cu semnaturile pe cateva hartii si umbla liberi si au ajuns chiar foarte bogati, o parte fiind chiar polticieni influenti, unii la putere, altii in opozitie. Cine nu crede asa ceva, ori traieste in alta tara ori s-a lovit la cap.
    • -1 (15 voturi)    
      Vorbe, vorbe goale.... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:25)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      Specialitate PDLista.... Si la Dl Basescu si la Dl Boc si la Dna Udrea si la Dl Berceanu si la Dl Videanu..... Fara exceptie... VORBE.....
    • 0 (6 voturi)    
      Da (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:57)

      Gino [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      De fapt profesori din legea cu marirea de 50% trebuie sa scada 25% si sa li se maresca salariul cu 25 %....Ce tot cauta in zonele inundate prefecti unde sunt,cei de la situatii de urgenta pe ce iau bani..primari la fel..Basescu cere schimbari in guvern in septembrie pentru ca stie ca atunci vor incepe de fapt protestele si trage de timp...cei din conducere... nu stiu si nu sunt unitari uin masurile care trebuiesc luate sa rezove cu bani la buget. Basescu-le mergi in concediu lasa sa-si faca treaba cei care sunt platiti pentru asta...incurci...esti depasit nu mai minti ......
      ajunge ne-am saturat nu ai tras pe nimeni in tepa..De ce nu doresti sa faci 10% tva....
    • -3 (3 voturi)    
      hm (Duminică, 11 iulie 2010, 0:09)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      tu esti nistore ? sau tu hadare ? voi cu tot neamul vostru care munceste 16 ore pe saptamana si castiga 2000 ron pe luna ? voi incompetentilor si coruptilor ? voi sindicatelor pesediste ale lui abramburica ?
  • -5 (19 voturi)    
    (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 16:56)

    Bogdan C [anonim]

    Curtea Constitutionala a stabilit ca nu se pot atinge de pensii, dar el continua cu aceeasi poveste.
  • +12 (12 voturi)    
    suntem tara nimanui (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:05)

    ion [anonim]

    As vrea sal intreb pe dl presedinte cum va incasa statul bani de la hoti, de la mafioti,de la banditi? Ca exemplu cum ii va impozita pe hotii de lemne din ARGES DIN ZONA PRIBOIENI, BELETI, CALINESTI,, BOTESTI, DAVIDESTI, NEGRESTI, VULTURESTI, FURESTI, unde de 20 de ani se defriseaza ilegal si se fura iar hotii au case de sute de mii de euro si masini de zeci de mii de euro.Cum ii va impozita statul pe acestia? Ca sa vedeti ca e adevarat urmariti zilnic AUTOSTRADA PITESTI -BUCURESTI si veti vedea sute de camioane si camionete cu lemne iar cei care ar trebui sai prinda cand ii vad se pitesc pe sub poduri, fug pe campm. oare de ce?
  • +3 (7 voturi)    
    minciunica (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:17)

    Alex [anonim]

    Pensiile peste 1000 de lei sunt deja impozitate cu 16%. Practic "impozitarea tuturor pensiilor cu 16%" se refera la impozitarea pensiilor sub 1000 de ron si a pensiilor speciale. Parerea mea ca pensiile speciale nu vor putea fi impozitate pentru ca se va face lobby foarte puternic. Dar hai sa zicem ca se poate. Chiar este suficienta economia care se face pentru a echivala cu scaderea TVA? Masura initiala a guvernului era de a scadea TOATE pensiile cu 15%. Este chiar suficient sa scazi numai o parte din ele, nu stiu cate, probabil cam o treime, cu 16%? Pai atunci inseamna ca masura initiala era supradimensionata si ar fi fost suficient chiar si 5%.... Stiu ca sunt cam multe cifre dar ne minte in fata bizuindu-se pe lenea noastra de a gandi si socoti. Nu pretind ca ar fi mai buni ceilalti doi mickey mousi - Antonescu si Ponta - tocmai asta e, speranta nu se vede nicaieri...
    • +4 (8 voturi)    
      Calcule elementare (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:31)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Inainte de a da "verdict minciuna", fa o socoteala. Sa zicem ca exista circa 3.000.000. de pensii intre 600 si 1000 de lei, cu o valoare medie de 800 de lei. Lunar, prin impozitarea lor cu 16%, s-ar obtine peste 90 de milioane de euro, adica 540.000.000 euro pana la sfarsitul anului. Salariile bugetarilor oricum au scazut cu 25%. Deci socoteala lui Basescu pare bun, la fel de buna ca si aia cu debitul Dunarii !
    • -1 (1 vot)    
      precizare (Duminică, 11 iulie 2010, 8:16)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Alex

      TOATE pensiile de peste 1000 lei se impoziteaza. De asemenea, se retine si 7% cas, tot din ce depaseste 1000 lei. Asadar, minciunica, NU STII si te afli in treaba .....
      • +2 (2 voturi)    
        DEZINFORMEZI (Duminică, 11 iulie 2010, 12:09)

        carat [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        La pensiile de peste 1000 lei se impoziteaza cu 16% numai ce depaseste 1000 si dupa ce se scade 1% CASS.
        EXEMPLU : la o pensie de 1100 lei se scade CASS 1% = 11 lei 1100 -11= 1089 lei. Impozitul de 16% se ia la 89 lei ce depasesc 1000. 16% din 89 = 14 lei. Ce primeste ASTAZI in mana pensionarul este 1100 - 11 - 14 =1075 lei. Daca se vor impozita toate pensiile nu va mai exista scutirea de sub 1000 lei, iar pensionarul va primi in mana 1100 - 11 - 176 (16% din 1100) = 913 lei.
        Nu este mai avantajoasa expunerea mea, dar este CORECTA
  • 0 (10 voturi)    
    (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 17:35)

    gigi [anonim]

    adinc...gindeste primul economist al tarii..e tare
  • 0 (2 voturi)    
    o idee fixa (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:01)

    mitica [anonim]

    Omul asta are o idee fixa:pensiile. Nu poate accepta sa fie contrazis. Si Curtea Constitutionala asta a facut. Nu stie cum sa mai ia o piele de pe cei saraci: pensii impozitate, asigurari si cine stie ce mai inventa mintea lui bolnava. Ce hotoman: 16 % impozit e cam la fel cu 15% reducere.
    Sper sa-i dea Dumnezeu sanatate sa poata fi judecat. E mai rau ca Ceausescu. Ala macar a facut ceva pentru Romania. Asta face numai boacane. Chiar nu se vede ca avem un presedinte care-si uraste poporul, bolnav de putere si pus pe capatuiala?
  • +3 (5 voturi)    
    Da,sunt de acord (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:39)

    Rammy [utilizator]

    Sa scada TVA.Daca toate veniturile trebuie impozitate,inclusiv pensiile,eu sunt de acord.Dar impozitarea sa se faca diferentiat.Daca pensia e mare si impozitul sa fie mare.
    Cum s-a marit TVA taranii din piete au crescut si ei pretul la rosii,verdeata,castraveti,varza si nu inteleg de ce.I-am intrebat daca au acte pe legumele care le vand,raspunsul....au inceput sa balacareasca.Garda financiara ar trebui sa vuna in piete sa le confiste toate marfa daca nu au acte,ca sunt prea nesimtit taranii astia.
    • 0 (0 voturi)    
      Cu tot regretul... (Duminică, 11 iulie 2010, 0:39)

      Catz Kitty [utilizator] i-a raspuns lui Rammy

      Îmi pare rău, nu e corect și constituțional ca pentru o categorie de venituri impozitarea să fie diferită de cea generală. Chiar dacă veniturile respective sunt ”trase de păr”. Cât privește impozitarea progresivă a TUTUROR veniturilor mi se pare că ar fi o idee proastă. Mai întâi pentru că ar duce la o evaziune fiscală și mai mare, iar în al doilea rând pentru că ar mări din nou birocrația.
  • -2 (18 voturi)    
    Nu-l mai suport (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:43)

    Kubistu' [anonim]

    Asta e bolnav....si noaptea printre pahare se gandeste cum sa reduca pensiile. Nu poate dormi la gandul ca nu i-a iesit chestia cu reducerea lor. Omul asta nu-i normal. Dar pana cand ?
    • 0 (14 voturi)    
      Pai nu (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 18:57)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Kubistu'

      va fi normal niciodata,nu te-ai obisnuit deja cu ideea?!
    • +3 (9 voturi)    
      Asta este problema acestui guvern.... (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 19:28)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Kubistu'

      Ei nu sunt in stare as gaseasca acele solutii care sa aduca bani la buget, sa creeze locuri de munca, sa faca Romania atractiva pentru investitori, salariile sa creasca, asta sa fie mandria lor, bunastarea romanilor sa creasca ,asta sa fie obiectivul lor, asta era obiectivul Dlui Basescu atunci cand a fost ales: Romani, sa traiti bine !!! ORi, din toate prostiile pe care acest guvern le-a facut, Romania a saracit, salariile au scazut, somajul a crescut exponentiial, firmele s-au inchis pe capete, scaderea in sondaje a PDL arata ca politica dusa este departe de promisiunile goale ale Dlui Basescu. De aceea alta solutie decat sa scada , sa taie nu au. INCOMPETENTA strigatoare la cer si VORBE, VORBE GOALE.....
      • 0 (2 voturi)    
        problema e a noastra, nu doar a guvernului (Duminică, 11 iulie 2010, 9:12)

        alex [anonim] i-a raspuns lui lili

        E criza.
        Si inca ceva: Daca un om, innotator mediocru,e aruncat intr-un lac cu o greutate mare legata de picior ce incerca mai intai, sa se elibereze de greutatea care il trage la fund, sau sa innoate ? Ce sa faca bietul om ?
        Unii ar zice poate ca sa se chinuie sa innoate cu greutatea. Daca ajunge la mal, poate sa si uite de ea, pana cade iar in apa....Si nu e sigur ca ajunge la mal ...

        Altii ar zice sa ia lectii de innot. Pentru asta ar trebui sa apara ca prin minune un instructor de innot si ca omul nostru sa poata lua lectii de innot cu gutatea care il trage la fund!

        Ar mai fi varianta sa incerce sa se elibereze de greutate. Nu e garantat ca ar putea dar daca ar reusi s-ar salva. Si daca vrea greutatea respectiva poate sa vina mai tarziu cu un scafandru, cu o macara sa o scoata.

        Statul roman e innotatorul, pensile sunt greutatea, masurile de relansare economica reprezinta innotul pana la mal, iar lacul criza.

        Ce am vrut sa zic sa e o chestiune de prioritati, intai te eliberezi de greutati, dupa aia incepi sa innoti.
        Cam asa ma gandesc eu. Sper sa citeasca cineva, daca tot am scris-o....
        • +2 (2 voturi)    
          rad de ma sparg !!! (Duminică, 11 iulie 2010, 11:57)

          adam [anonim] i-a raspuns lui alex

          Ba ce tare sunt unii la filozofie frate.... :-))))
          Ce imaginatie pe capul lor...
          Cred ca tot asa a simulat-o si guverul, altfel nu se explica colapsul in care am intrat.....

          Crilogenia salveaza Romania !!!
        • +2 (2 voturi)    
          Despre cine vorbiti??!! (Duminică, 11 iulie 2010, 12:48)

          lili [anonim] i-a raspuns lui alex

          Mentionati cuvantul "prioritati", despre ale cui prioritati vorbiti??!! Guvernul Boc din noiembrie 2008 de cand e la guvernare n-a avut nici 1 strategie, nici 1 prioritate, a mers in stil pompieristic prin criza si pe langa criza(vedeti, nu pot sa spun nici macar ca A CONDUS), iar acum se zbate in propria neputinata aproape de inec, cum bine ati pus cuvantul. V-am raspuns numai pentru ca am ras, exact cum a ras si ADAM, cel care a postat comentariul inaintea mea !! Am ras bine la comentariul Dvs, parea SF !!!!
  • -3 (15 voturi)    
    opere alese (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 19:18)

    anonim [anonim]

    M-am saturat de directivele tov. Basescu Traian.
    M-am saturat de vizitele de lucru ale tov Basescu
    M-am saturat de Boc, Udrea, Videanu, Funeriu si de toti cei care aduc la indeplinire toate ineptiile lui Basescu.
    M-am saturat si de romanii care suporta toata austeritatea impusa de Basescu.

    M-am saturat de tara tuturor posibilitatilor.
    • +3 (11 voturi)    
      si (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 20:30)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui anonim

      eu m-am saturat de cozile de topor ! mars la moscova !
      • +1 (1 vot)    
        asa e (Duminică, 11 iulie 2010, 11:59)

        maria [anonim] i-a raspuns lui gabriel

        e greu sa traiesti cu tine insuti, excursie placuta gabriel!
  • +4 (10 voturi)    
    economia la pamant (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 20:24)

    ghita82 [anonim]

    dati drumu la economie sa se poata contribui la fondul de pensii si nu creati someri in plus ca si acolo trebuie bani !!! lasati sa se creeze firme si locuri de munca, hotilor !!!
  • +1 (3 voturi)    
    Pentru oameni (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 20:29)

    Adrian [anonim]

    Ar face bine oamenii sa nu mai spuna cainilor javre, ii jignesc fara rost.
    Javre sunt altii.
  • 0 (8 voturi)    
    impozitare pensii (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 21:29)

    Madalin [anonim]

    eu am contribuit cateva zeci de ani, luna de luna, pentru a avea o pensie. statul s-a folosit de banii mei, fara sa-mi dea nici un fel de dobanda.
    acum, cand in sfarsit ar trebui sa primesc ceva inapoi, statul mi-a crescut varsta de pensionare, pana cu 2-3 luni inainte de cimitir, si-mi si impoziteaza pensia.

    iar se incurajeaza munca la negru + punerea de bani la ciorap, sau intr-o banca din afara. contributiile catre stat sunt paguboase
    • +1 (3 voturi)    
      impozitare (Duminică, 11 iulie 2010, 2:48)

      Alecu [anonim] i-a raspuns lui Madalin

      Banii aia pe care i-ai dat zeci de ani, nu au fost impozitati, normal sa platim impozit pe niste bani cistigati, nu? Daca spui ca sint banii dumitale, atunci cand ii calcula si ii lua din salariu, nu plateai impozit, pe ei, nu? Cred ca oriunde in lume se plateste impozit pe pensie.
      • 0 (2 voturi)    
        alo, mucea (Duminică, 11 iulie 2010, 12:02)

        gigela [anonim] i-a raspuns lui Alecu

        banii aia te-au crescut pe tine!
        sterge-te la nas si nu mai da lectii parintilor tai!
        • 0 (0 voturi)    
          alo, da aici mucea (Duminică, 11 iulie 2010, 14:45)

          Alecu [anonim] i-a raspuns lui gigela

          Dumneata crezi ca orice mesaj pe aici e scris de cite un pusti de 15-20 de ani? Am aproape 50 de ani si pentru ca dumneata sa ma faci mucos (sau mucea) atunci trebuie sa fii de 80, nu?
          Mai ganditi si voi putin inainte de a trimite mesaje pe net fara rost.
          Ziceam ca orice cistig se impoziteaza, daca nu au fost impozitati pe timpul muncii normal sa fie impozitati cand ii primesti. Eu locuiesc in America si aici se plateste impozit, si aici nu mai face nimeni galagie ca de ce se impoziteaza.
    • 0 (2 voturi)    
      LUI MADALIN (Duminică, 11 iulie 2010, 12:23)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Madalin

      Sunt exact in aceeasi situatie cu dv., dar daca pe vremea comunistilor (inclusiv perioada Iliescu) nu existau posibilitati de infiintare a pensiilor private pe cine sa dau vina ? pe Basescu sau pe mine ca n-am facut nimic sa scap de aceste 2 hidre: comunismul si ilici ?
  • +1 (1 vot)    
    nu este corect (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 22:18)

    xaxxx [anonim]

    Echitabil ar fi sa impoziteze progresiv pensiile,cele mici cu un procent de 5-6% si cele speciale care ajung chiar la cateva zeci de mii de lei si care oricum nu sunt stabilite in functie de contributie,cu 10%-50%,in functie de cuantum.
  • 0 (2 voturi)    
    casa locco (Sâmbătă, 10 iulie 2010, 23:46)

    stdhgkj [anonim]

    bai portocaliilor,voi inca aveti impresia ca ati votat un individ intreg la cap???!!!!!miine asta o sa aduca in discutie ceva nationalizari sau luare la oaste cu arcanu' si poimiine o sa zica ca-ti avut un cosmar ca guvernu o fost de vina ...mi-as face cruce da' nu se vede pe monitor
  • +1 (1 vot)    
    TVA (Duminică, 11 iulie 2010, 1:23)

    Lars [anonim]

    Decat sa continui sa lupt pentru firma mai bine imi trag un glont in cap....
    Bre Base, de ce drac' nu le-ai cerut sa nu creasca TVA imediat dupa ce au anuntat "planul B" ?. Aveai bre zile suficiente sa-i opresti... De ce drac' nu le-ai spus ca nicaieri in lume nu se anunta marire de TVA si se aplica luna imediat urmatoare (la doar 10 zile dupa anunt...).
    Iar dupa ce au marit TVA tu vii sa o dea inapoi ? Luna viitoare vine altul si vrea iar sa o mareasca... Bre, daca vreti ca sa aveti bani la buget trebuie sa sprijiniti firmele doar nemaimodificand codul ala fiscal la fiecare 2 saptamani !!!! Nu e nevoie de nici un alt stimulent, doar drac' sa nu mai schimbati mereu regulamentul la mijlocul jocului. Atat. Puteti ????
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 11 iulie 2010, 12:13)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Lars

      Guvernantii sunt niste idioti. Nu au cunostinte elementare de economie si nici nu asculta de cei care au. Pun in posturi cheie niste economisti care vad problema la modul contabil si care se uita patrat la cei care incearca sa le explice ca o crestere a pretului painii cu 1% va duce la o crestere cu 4% a pretului sapunului si a uleiului de motor. Nu inteleg ca economia este o stiinta care depaseste cu mult cele 4 operatii aritmetice si nu degeaba se acorda in fiecare an cate un premiu Nobel pentru acest domeniu. Din acest motiv si aceste modificari ale modificarii codului fiscal in fiecare saptamana. Baga o taxa, isi freaca mainile fericiti ca o sa castige statul inca 100 mil EUR si cand trag linie descopera ca au "castigat" 100 si au perdut 300. Dupa aia mai baga 10 taxe ca sa compenseze ce au pierdu. si tot asa. Pierd si ei pierdem si noi. Si asa se duce dracului economia.
  • -1 (3 voturi)    
    Impozitarea pensiilor (Duminică, 11 iulie 2010, 8:06)

    Vuvuzela [anonim]

    Asa se manifesta dementa alcoolica. L-am votat pe Basescu dar ii dau dreptate lui Vadim privind sanatatea psihica a presedintelui. Dumnezeu cand vrea sa te piarda mai intai iti ia mintile. Asa sa-i ajute Cel de Sus!
    • -1 (1 vot)    
      VUvuzela! (Duminică, 11 iulie 2010, 11:32)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Vuvuzela

      Nici pe departe nu esti cea ce vrei sa pari ! Ai votat cu Basescu nu pentru ca asa ti-a cerut constiinta ci pentru simplu fapt ca majoritatea au votat cu Basescu . Iar acum constiinta sau cea ce nu ai adica materie cenusie iti sugereaza sa vi sa postezi un articol in care aduci jigniri nefondate unui om care incearca sa mai salveze ceva.
      • 0 (0 voturi)    
        Ei,parca tu (Duminică, 11 iulie 2010, 11:45)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        de ce ai votat cu Basescu...Daca spui ca din constiinta,atunci sa stii ca asta nu e acelasi lucru cu naivitatea sau interesul...Sa nu confundam termenii.
  • 0 (0 voturi)    
    De obicei (Duminică, 11 iulie 2010, 9:39)

    Pantera Roz [utilizator]

    un articol nu e mentinut atata timp "cap de serie"...Pe asta cum de-l tineti asa de mult,HN?!Sa se obisnuiasca pensionarii cu ideea impozitarii ?
  • 0 (2 voturi)    
    e un caz pierdut (Duminică, 11 iulie 2010, 9:59)

    nu conteaza [anonim]

    Omul asta nu mai tine cont de nimic, pur si simplu are ce are cu pensiile sub 10 milioane, pt ca numai alea sunt neimpozitate. Dupa ce au pus pe jar toate institutiile comerciale cu cresterea TVA, acum vor sa revina la 19%? Voua chiar nu va e rusine? Schimbati codul fiscal peste noapte, cand aveti chef?
    In ce tara traim. Si traim pe imprumut, Sa vedeti cum vom trai cand vom incepe sa returnam acel imprumut.
  • 0 (2 voturi)    
    Scaderea TVA este o frectie (Duminică, 11 iulie 2010, 11:25)

    ionescu [anonim]

    Alo, domnu' pezident. Amu te-ai trezit sa descoperi ca ridicarea TVA-ului nu este asa de grozava. Ati facut calcule si v-ati dat seama ca o sa incasati mai putini bani la buget fata de momentul cand tva-ul era 19% ? Deja ati produs o inflatie de aprox 10% si v-a explicat musiu Isarescu ca o sa urce pana la 20%. Si daca il scadeti din nou credeti ca preturile or sa revina ? Dar devalorizarea leului fata de euro ? Cat va costa BNR-ul sa restabileasca cursul de acum doua saptamani ? Crezi ca BNR-ul isi permite sa arunce pe piata valuta din rezervele nationale ca sa restabileasca cursul ?
    • 0 (0 voturi)    
      Jos palaria! (Duminică, 11 iulie 2010, 12:11)

      gigela [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      Primul comentariu adavarat!
      Clar si la obiect!
  • 0 (2 voturi)    
    Tot ce se intampla acum (Duminică, 11 iulie 2010, 12:02)

    nici nu mai conteaza [anonim]

    incepe sa semene foarte mult a "experiment in laborator".
    O gramada de nechemati si nepriceputi fac tot felul de experimente si ca material folosesc vreo 20 de milioane de cobai.
    Se vede ca nu stiu nimic, nu se pricep la nimic dar le mai vine cate o idee: hai sa taiem pensii, hai sa taiem salarii, hai sa marim TVA sa vedem ce se intampla?
    Fiind vorba de oameni pe post de cobai propun ca guvernul sa nu se mai numeasca BOC ci sa se numeasca MENGELE ca ar fi mai potrivit.
    Pentru ca la asta am ajuns: guvernul nu are o strategie, guvernul isi da cu parerea.
    La fel si dl presedinte care a mintit la greu in campania electorala si acum se dezice total de promisiunile facute atunci.
    Cred ca ii place postura de "ucenic vrajitor" numai ca mai are putin si o sa dea foc la laborator.
    Dar vorba lui Caragiale: ori toti sa muriti, ori toti sa scapam!
  • 0 (2 voturi)    
    Scrisoare dechisa, (Duminică, 11 iulie 2010, 12:41)

    Grigorie [anonim]

    Stimata doamna Maria Basescu,

    Sunt sigur ca priviti si dvs cu tristete si ingrijorare iesirile nervoase ale Presedintelui Traian Basescu in discutiile cu sinistratii. Este evindent faptul ca evenimentele din ultimele luni au fost de natura sa ii creeze dlui Presedinte o stare de neliniste si chiar de panica. Deja acest lucru genereaza multe nemultumiri si probleme pentru economie si chiar pentru situatia Romaniei pe plan intern si extern. Cunoscand spiritul dvs de familie va rog, in numele multor romani, sa incercati, impreuna cu Ioana, Elena, Mircea si alti membri ai familiei sa intreprindeti masurile care se impun pentru a evita deteriorarea starii de sanatate a Presedintelui. Daca se impune o internare a acestuia intr-o clinica de specialitate, sunt sigur ca natiunea romana va sti sa trateze cu maxima responsabilitate acest moment delicat.

    Cu deosebita consideratie,

    Un roman foarte ingrijorat
  • +2 (2 voturi)    
    Plec pe Marte (Duminică, 11 iulie 2010, 21:01)

    vik [anonim]

    Nu sunt un otv-ist ,dar in ultimele zile am urmarit emisiunile cu sinistratii nostrii si cu "salvatorul natiunii" dan diaconescu.
    Incep sa ma gandesc foarte serios la o plecare din aceasta tara .Nu vreau ca peste doi ,trei ani sa-l astept pe domn' Dan sa vina cu tirul sa-mi dea si mie un bax de biscuiti ca ajutor.Nu se poate face si nu se poate schimba nimic in aceasta tara .Cred, ca "sinistratii " isi doresc sa fie inundati .Daca se vor construi diguri vor incerca sa le darame.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by