Sebastian Vladescu: Romania a iesit din recesiune si se afla pe drumul cel bun

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 27 august 2010, 10:55 Economie | Finanţe & Bănci


Ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu, afirma, intr-un interviu acordat Bloomberg, ca Romania a iesit din recesiune si se afla "pe drumul cel bun".  

"Sentimentul meu astazi este ca suntem pe drumul cel bun. Toate masurile dificile pe care le-am implementat - taierile de salarii in sectorul bugetar de 25% pentru ultimele cinci luni ale acestui an, cresterea TVA de la 19 la 24% - au echilibrat veniturile bugetare si deficitul bugetar va ramane sub 7% in acest an", a declarat ministrul de Finante.

Intrebat cand va iesi Romania din recesiune, Sebastian Vladescu a raspuns: "Ei bine, am iesit deja. In trimestrul doi al acestui an am avut o crestere foarte, foarte mica, prima dupa sase trimestre, de de 0,03%".

"Sunt optimist ca suntem pe drumul cel bun", a continuat ministrul, avertizand insa ca temerea sa cea mai mare este "riscul de a considera ca timpurile dificile au trecut si sa fii mai optimist decat este necesar".








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





6152 vizualizari

  • +13 (27 voturi)    
    ... (Vineri, 27 august 2010, 10:57)

    sictireanu [utilizator]

    Parca mai era unu', acum un an si ceva, care declara ca am iesit din criza :))))
    • -4 (10 voturi)    
      Nu stie ca nu stie (Vineri, 27 august 2010, 12:09)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

      Vladescu nu stie ca nu stie !(sau minte) :(((
      • -3 (9 voturi)    
        Mi-e rusine mie (Vineri, 27 august 2010, 16:15)

        flavian [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

        Mi-e rusine mie de rusinea lui cand vine cu asa abureli.

        Si a ziaristilor care inca mai publica astfel de aberatii...
        • 0 (0 voturi)    
          Mai rusinos este.. (Duminică, 29 august 2010, 10:31)

          nemesis [anonim] i-a raspuns lui flavian

          ...ca vine cu declatatii false.
          Basescu nu de mult ne anunta ca Romania a iesit din recesiune pri decembrie,si putin mai inainte ne spunea ca romania nu este in criza si ca motoarele economiei merg la maxim.Asa ministru care isi contrazice seful ar trebui dat afara.
      • 0 (0 voturi)    
        criza pe sosele (Sâmbătă, 28 august 2010, 11:11)

        Serje [utilizator] i-a raspuns lui niculita30

        Anunta politia : Circulatie bara la bara pe DN 1, in zona Sinaia - Busteni. Autostrada soarelui este supraaglomerata.
        Bugetarii si profesorii se duc sa-si racoreasca creierii la munte sau sa se prajeasca la soare.
        Cica e criza in Romania !? In timpul lui Ceasca si a legii 18 nu era asa un dezmat.
        Cine fura azi un ou maine fura un bou. Capra sare masa, iada sare casa.
        Pe timpul lui Vacaroiu PSD-istii luau cate un ou. Urmasii lor de acum iau cate un bou. E o lege a firii ca sa-ti intreci predecesorii, sa fii mai destept, sa fii mai puternic, mai bogat (mai hapsan, mai ticalos, mai mafiot).
        Si totul se datoreaza prin eludarea justitiei de catre mafia retrogada, prin anularea proceselor marilor talhari ai celor doua decenii, Paturiciu-Kazah, Felix Voiculescu, Nus FNI, Tamara Nastase, Copos loterie, etc. Datorita actiunilor lor infame politicienii nu mai au nici o rusine, nici o constiinta, nici o mila.
        Noi ne consumam si ei rad, si rad. si rad, la Monaco, la Washington, la Moscow, in Baleare.
    • 0 (8 voturi)    
      La o adica! (Vineri, 27 august 2010, 13:04)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui sictireanu

      Romania nici nu a fost in recesiune :)
      • +1 (1 vot)    
        dupa gratare si manele (Sâmbătă, 28 august 2010, 21:27)

        panfil flecaru [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

        s'ar parea ca ai dreptate.
        cineva mai punea la socoteala si aglomeratzia spre munte si spre mare, la soare si racoare !

        totusi base a urat de bine.
        sa traitzi bine, mai draga !

        ps. chireac va vorbi de criza in triplu v.
        ramanetzi pe zvonalitatea teve sau pe latrina3
        prabusirea bursei din ny, falimentul bancii barcklay, luptele de strada din gretzia si arhentina....foametea din ro...si multe alte zvonuri vantoase.
  • +2 (20 voturi)    
    - (Vineri, 27 august 2010, 11:01)

    aurel [anonim]

    multumim domnule Vladescu, ne-ati scos din foame, va votam cu drag si data viitoare
    • +1 (23 voturi)    
      Stilul milogului la pomana statului. (Vineri, 27 august 2010, 12:15)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui aurel

      Din foame o sa incepi sa iesi cand excroci ca Patriciu,Vantu,Voiculescu vor plati datoriile care le au fata de statul roman.Pana atunci,rabda si taci.
      • 0 (22 voturi)    
        Excrocii lui base nu? (Vineri, 27 august 2010, 12:38)

        G [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Poate ajuta si daca isi platesc datoriile excrocii lui Base, nu?
      • -2 (12 voturi)    
        Da rabda tu ! (Vineri, 27 august 2010, 12:43)

        un retardat pnl [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Da rabda tu ! Faptul ca n-ai nimic in cap iti da acest drept.
      • +1 (5 voturi)    
        Foamea romanilor (Vineri, 27 august 2010, 12:45)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui mircea

        nu sta in bogatia unora dintre noi. Saracia, ca si bogatia de altfel, depinde in primul rand de persoana fiecaruia. Asa ca in loc sa-i blamam pe susnumitii mai bine le-am urma exemplul daca vrem sa traim mai bine.
      • -1 (9 voturi)    
        urla foamea? (Vineri, 27 august 2010, 13:38)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Esti foarte agresiv... dar te inteleg, probabil ti-e foarte foame. Ti-ai luat teapa cu SuperBase si MiniBoc, dar nu trebuie sa sa le spui oamenilor chestii de genul "taci" sau ciocul mic, ca devii un pesedist de trista amintire (desi replica si-a insusit-o si PDL-ul)
        P.S.
        Ministrul Finantelor zice ca suntem pe drumul cel bun. Bucura-te !!! :))
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate. (Duminică, 29 august 2010, 10:34)

        nemo [anonim] i-a raspuns lui mircea

        Si ai uitat sa adaugi pe videanu,udrea,berceanu si seful lor cand ne va reda flota)))))))))).
      • 0 (0 voturi)    
        De acord.. (Duminică, 29 august 2010, 21:19)

        frankestain [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        ..dar cei din pdl nu trebuie sa faca la fel?
    • +7 (7 voturi)    
      daca mistoul ieftin ar valora ceva (Vineri, 27 august 2010, 17:18)

      suca [anonim] i-a raspuns lui aurel

      sigur multi de pe aici ar fi mai bogati.
      dar din pacate asa cum prostia nu doare, nici mistoul nu valoreaza ceva.

      in schim asteptam ca altii sa ne scoata din foame... "pica para maliata in gura lui natafleata", nu?

      dupa 15 ani de psd doar asta stim. sa cerem bani de la stat, in rest facem misto la capatul ulitei...
  • 0 (16 voturi)    
    drumul cel bun = ultimul drum (Vineri, 27 august 2010, 11:05)

    gechi [utilizator]

    de fapt se afla pe drumul cel drept, adica drumul celor "drepti".
  • +9 (23 voturi)    
    valadescule, trezeste-te ca e dimineata (Vineri, 27 august 2010, 11:07)

    nenea [anonim]

    ai intarziat la servici si vorbesti prin somn....
  • +7 (25 voturi)    
    da, suntem pe drumul cel bun (Vineri, 27 august 2010, 11:08)

    lungu bogdan [anonim]

    doar ca mergem in sens invers.
    • -4 (8 voturi)    
      pe contrasens :)) (Vineri, 27 august 2010, 13:32)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui lungu bogdan

      Drumul e bun, directia nu e buna :P
  • +3 (17 voturi)    
    Iar a iesit? Am mai auzit de vreo 4 ori asta. (Vineri, 27 august 2010, 11:11)

    Creator [utilizator]

    Si chiar de la unu care considera consumul de energie indicator economic.
    Pana nu vad cifrele oficiale de la Institutul de Statistica nu mai cred nimic!
    • +1 (9 voturi)    
      corect (Vineri, 27 august 2010, 11:40)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      numai ca eu nu ma-ncred prea mult nici in datele oficiale ale IS. Eu zic ca o sa iesim din criza atunci cand n-o sa mai avem nevoie de perfuzii.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai iesit din..... (Sâmbătă, 28 august 2010, 10:02)

      NUMI (e )RELE [anonim] i-a raspuns lui Creator

      Le masluieste si p'alea si ... na.. c-ai iesit din criza (poate de nervi
  • 0 (16 voturi)    
    Sa mori tu, Vladescule ??!! (Vineri, 27 august 2010, 11:13)

    Gaetano [anonim]

    Pe cuvantul tau ??!!
    Cine dracxu va mai crede !!!
  • +2 (10 voturi)    
    Parlamen-tari de cap (Vineri, 27 august 2010, 11:15)

    iancu jianu [anonim]

    Cea mai tare poanta pe anul asta desi mai sint inca 4 luni pina la vanghelion. Guvernantii sigur au iesit (daca au fost cumva intrati) din criza, dar amarasteanul de rind mai are de tras citiva ani buni. Oricum criza nu-i o usa sa iesi pur si simplu. Mai ramine cite ceva de redresat pe ici pe colo, pe la capitolul servicii, ca economia romaneasca (productia) deja nu mai exista. Un fleac, nu-i asa?
  • +2 (14 voturi)    
    da, crestem crestem... (Vineri, 27 august 2010, 11:16)

    don't smoke da herb man!! [anonim]

    mai usor cu "iarba" la minister ca incepem sa crestem puternic
  • -1 (11 voturi)    
    recesiune (Vineri, 27 august 2010, 11:18)

    AsmVax [anonim]

    Daca mai scad salariile cu inca 50% sigur iese Romania din recesiune.
    Eventual inca 2,3 taxe ca sa fim mai siguri.
    • -3 (7 voturi)    
      Dibaci, domne' dibaci ministru! (Vineri, 27 august 2010, 11:41)

      Petre [anonim] i-a raspuns lui AsmVax

      Recesiune= fază de declin a activității economice mai puțin gravă decât depresiunea sau criza, constând în diminuarea producției, reducerea investițiilor, scăderea cursului acțiunilor la bursă etc.
      Ne baga in ceata domn ministru!
      Deci NU este criza dupa mintea finantistului, doar recesiune din care, ura, am iesit!
      Bravo!
  • -2 (10 voturi)    
    Extraordinar (Vineri, 27 august 2010, 11:19)

    ghhjjkl [anonim]

    Nu pot sa ma detasez de absurditatea stirei, nu ilinteleg deloc pe Vladescu, pare un om inteligent, putin alunecos.
    Declaratia e naucitoare, noi simtim convulsiile unei tragedii, care pare a se extinde, iar dl ministru ne indeamna sa gandim pozitiv, ca Romania a iesit din recesiune!
    E in nota declaratiilor dnei Udrea, care da verdicte la fel de lejer.
    S-o fi apropiind termenul lui Basescu si incear a fiecare sa surprinda prin atitudini luptatoare?
    Dl ministru, vrem argumente solide, o analiza pentru urmatoarele sase luni, situatia cu FMI, datele de rambursare a doatoriilor, situatia fondului de pensii.........
    • -2 (8 voturi)    
      raspuns pentru ghhjjkl (Vineri, 27 august 2010, 12:16)

      ioj [anonim] i-a raspuns lui ghhjjkl

      Domnule, iti inteleg nedumerirea in ceea ce priveste inteligenta ministrului de finante dar te rog, crede-ma, nu-i cere mai mult ca n-are de un' sa-ti dea. Vorba lui Ilie Moromete: Daca n-am, de un' sa-ti dau"
    • 0 (0 voturi)    
      om inteligent (Vineri, 27 august 2010, 22:15)

      gheo [anonim] i-a raspuns lui ghhjjkl

      daca Vladescu ti se pare om inteligent, ar trebui sa-ti faci un examen de dioptrii. daca ochii sunt in regula, e momentul sa-ti dai doua palme.
      nu confunda smecheria cu inteligenta. nu confunda slinosenia cu calitatea. ar fi baiat remarcabil intr-un cartier rau famat, ar fi un peste de succes.
      ca ministru insa da cam rau...
      sunt cativa de-i duce mintea in guvern si inca nu au facut prostii. dar vladescu asta e o povara pentru natiune si chiar pentru propriul partid pe care il ingroapa incet si sigur.
      mie unul incepe sa mi se para deranjant ca alternativa la niste bolsevici este data de o adunatura de ratutiti.
      chiar nu avem de unde sa scoate unii cu carte multa si bun simt?
  • -2 (10 voturi)    
    cresterea (Vineri, 27 august 2010, 11:24)

    calin [anonim]

    Cred ca aceasta crestere e doar in capul lui Vladescu, si nu vorbesc de o crestere economica ci de o crestere a prostiei si incompetentei.
  • -2 (8 voturi)    
    Ziua si jignirea poporului! (Vineri, 27 august 2010, 11:29)

    omfarapartid [anonim]

    "Sentimentul meu astazi este ca suntem pe drumul cel bun" zice omul!
    Cred ca omul asta e putin cinic.
    Stie oare cum traiesc romanii? Ma indoiesc. N-am auzit un cuvintel care sa dea sparanta unui trai decent.
    Badie, iar o ducem bine oficial?
    • +2 (2 voturi)    
      Fereasca Dumnezeu de mai rau ! (Vineri, 27 august 2010, 19:35)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui omfarapartid

      Se vede (citeste) ca esti copil. Habar n-ai de ce inseamna sa traiesti cu adevarat rau. Bucura-te ca te-ai nascut intr-o tara de putina vreme libera. Ar fi de preferat sa vezi partea plina a paharului si sa pui umarul la umplerea lui mai tare. De varsat e foarte usor sa-l versi si abia atunci ai vedea ca se poate si mai rau, MULT mai rau decat iti-e acuma.
      • 0 (0 voturi)    
        "Ai vedea ca se poate si mai rau", asta doriti? (Sâmbătă, 28 august 2010, 9:10)

        omfarapartid [anonim] i-a raspuns lui carat

        "Ar fi de preferat sa vezi partea plina a paharului "
        din pacate nu pot fi decat realist, las pe alti sa se imbete cu apa rece.
        Multumesc ptr sfaturi. Vin de la cineva care e subiectiv, se pare.
        Va iert ptr lipsa de politete (habarn-ai).
        Indemnul e bine sa-l adresati celui din subiect, despre care se discuta, adica despre cel care ne minte putintel!!!
        Multumesc oricum ca m-aat luat in seama. Precizez ca pe aici copii nu prea se inghesuie, iar eu am pus umarul vreo 30 de ani. Multumit?
  • 0 (8 voturi)    
    si marmota invelea ciocolata in staniol (Vineri, 27 august 2010, 11:31)

    toteu [anonim]

    ....
  • 0 (10 voturi)    
    Ultima suta de metri (Vineri, 27 august 2010, 11:34)

    Vizitiul [utilizator]

    Suntem pe ultima suta de metri inaintea altei sute :)

    Hai Romania! :)))
    • +2 (2 voturi)    
      LUI 8V (Vineri, 27 august 2010, 19:40)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Vizitiul

      Absolut intotdeauna,ultima suta de metri este urmata de alta suta de matri. Omenirea nu sta nici macar o secunda pe loc si nu te va astepta pe tine pana te dezmeticesti. Vei ramane in urma si ca s-o ajungi va trebui sa alergi 200 metri in aceeasi unitate de timp. Daca nu, te vei lamenta la infinit INUTIL.
  • -1 (9 voturi)    
    Vladescu si cresterea (Vineri, 27 august 2010, 11:43)

    Geroge [anonim]

    Dom` Vladescu, diminuarea reala a veniturilor a fost de aprox. 50% nu 25 %. Nu esti bun nici de contabil la CAP !....
  • -4 (6 voturi)    
    iar ... (Vineri, 27 august 2010, 11:44)

    Reader [anonim]

    ... duduie economia?
  • -1 (7 voturi)    
    iesirea din recesiune (Vineri, 27 august 2010, 11:44)

    Blaga Vasile [anonim]

    Iesirea din recesiune inseaman sa fim pe plus. Adica sa producem mai mult si sa consumam mai putin. De produs nu am produs dar am redus consumul de la buget. E inselator. Citeva luni vor intra bani din TVA pentru ca populatia au mai avut rezerve dar din septembrie consumul va scade si mai mult si veniturile la buget vor scade. Daca economia nu produce nu vom iesi din recesiune.
  • -1 (5 voturi)    
    Ce nu stie Vladescu (Vineri, 27 august 2010, 11:49)

    Rhadoo [utilizator]

    Se considera ca s-a iesit din recesiune dupa 3 trimestre consecutive de crestere. Mai vorbim peste inca 6 luni....
  • -3 (9 voturi)    
    suntem... (Vineri, 27 august 2010, 11:54)

    cinicu paleru [anonim]

    suntem pe drumul cel bun, impozitam din ce in ce mai mult. Vom trece la impozitul pe cap de mort ingropat in cimitire deoarece am observat ca multi romani se sustrag de la plata impozitelor acunzandu-se la 2 metri pe aleile racoroase ale cimitirelor
  • -4 (10 voturi)    
    :( (Vineri, 27 august 2010, 12:08)

    nema [anonim]

    eu zic ca toti cei din Guvernul BUBA ( Base- Udrea- BOC - Altii) trebuie sa spuna adevarul. Cine-i mai crede : ( ?
    • -3 (9 voturi)    
      BUBA... (Vineri, 27 august 2010, 12:27)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui nema

      Buna:)))
  • +4 (6 voturi)    
    mdaa (Vineri, 27 august 2010, 12:10)

    Mihai [anonim]

    M-am mai linistit..
    Uraaaa, vine cresterea economicaaaa!
    Repede la banci fratilor sa facem creite!
  • -4 (8 voturi)    
    Hai,dom'le, (Vineri, 27 august 2010, 12:12)

    Pantera Roz [utilizator]

    glumeste si omul si sariti toti pe el...Stati ca vine Boc si-l corecteaza,ca de obicei...Astuia deja o sa-i iasa ca suntem in plin avant economic.Si atunci ce o sa mai ziceti?!Vedeti ce va sa zica reformele facute cu cap?!
  • -4 (8 voturi)    
    Asta iar a uitat sa-si ia pastilele.. (Vineri, 27 august 2010, 12:15)

    modream [utilizator]

    Tocmai cand ziceam se mai potolise cu declaratiile tampite. E clar, omul nu se poate abtine, are nevoie sa dea declaratii d-astea ca sa iasa in evidenta - prin prostie, desigur, din pacate...Tot astept sa-l remanieze odata...
  • -2 (4 voturi)    
    da Doamne sa doara prostia!!!!da asa cu draci (Vineri, 27 august 2010, 12:20)

    ihg [anonim]

    cred ca eu sint cel mai prost administrator....auzi la el :toata romanica merge bine,......numai eu merg spre faliment
  • -3 (5 voturi)    
    Abia astept (Vineri, 27 august 2010, 12:26)

    jean [anonim]

    sa" cada" guvernul....In scurt timp,o sa vi sa para Boc mai inalt ca brazii patriei,iar Vladescu-cel mai mare economist din toate timpurile.Adica,va trebui sa traim pe principiul "de atatia bani,atata peste".Sa va fie de bine,injuraturile!
  • 0 (4 voturi)    
    Uraaaaa! (Vineri, 27 august 2010, 12:33)

    cosmin [anonim]

    .....Ne-am alaturat si noi tarilor civilizate care au iesit din criza....
  • -3 (5 voturi)    
    mi-a schimbat ziua dl. ministru, deja ma simt bine (Vineri, 27 august 2010, 12:40)

    trubadurul [anonim]

    Sentimentul meu astazi este ca dl. Vladescu fie locuieste la Monaco si nu prea mai iese pe strada pe la noi, fie nu si-a luat medicamentele. Oricum e ceva mai ponderat cand zice ca "are un sentiment ca va fi bine". Boc stia sigur prin februarie ca Romania va avea crestere de 1,8%. Macar Vladescu va spune "sentimentele mele m-au inselat si realitatea e alta". Are cineva din dvs. (in afara de membrii guvernului care nu cred nici ei insisi ce declara) senzatia ca in 2011 nu va fi criza ?
  • +3 (7 voturi)    
    serios ? (Vineri, 27 august 2010, 13:01)

    Serje [utilizator]

    Am fost in concediu cateva zile. Soselele erau pline de romani si straini. Cazare n-am gasit decat pentru o noapte. Locurile erau retinute din Bucuresti, din toata tara. Erau chiar tineri care se simteau bine acolo, cu masini din cele mai luxoase. Vladescu are dreptate.
    Am o firma de termopane. Ne-am chinuit vreo 5 luni cam la 50 % dar acum sunt ful. Am luat noi angajati si muncim 12-16 ore pe zi. Vladescu are dreptate.
    N-am platit parcarea si m-a amendat. Nu stiu ce ticalos era ala, ceva dubios, am lipsit vreo 20 de minute si m-a si agatat. Mi-a facut o instiintare ca-mi da 500 roni amenda. De-abia am scapat cu 200 bagati pe dedesubt ca sa anuleze treaba. Daca mai ia vreo 5 persoane si face 1000 de roni pe zi, neimpozabili, romanul ala traieste ca un nabab. Vladescu are dreptate.
    In fiecare weekend merg la mare 200.000 turisti fara a-i mai socoti pe cei ce platesc la negru.
    Eu sper ca stirea lui Vladescu sa fie corecta si deocamdata cred in ea. Cel mai mult ma bucura ca vom avea deficit sub 7 % la sfarsitul anului.
    Cred ca s-a facut ce trebuia si daca nu erau interventiile tampite ale opozitiei si ale CC erau rezultate si mai bune. Situatia este confirmata de economisti romani din toate partidele si din UE care se exprima tehnic si nu politic.
    Politic, dupa capetele securistilor Felix si Nus de la antenele minciunii si realitatea pe dos, toate merg prost pana nu pun ei mana pe conducerea tarii si nu cred ca sufletul lor de mafioti meschini ne va face sa traim mai bine.
    • -3 (9 voturi)    
      ???? (Vineri, 27 august 2010, 13:24)

      ASE [anonim] i-a raspuns lui Serje

      Cat de spalat pe creier poti sa fii ? Sper macar ca iei ceva bani pentru munca depusa... Esti platit pe PFA sau pe drepturi de autor ?
      • +3 (3 voturi)    
        nu (Vineri, 27 august 2010, 19:50)

        Serje [utilizator] i-a raspuns lui ASE

        Nu ma uit nici pe antene si nici pe irealitatea asa ca nu fac parte din trupa celor cu creierele spalate.
    • -2 (6 voturi)    
      datorita.. (Vineri, 27 august 2010, 16:02)

      nemo [anonim] i-a raspuns lui Serje

      ...unor specimene ca tine tara asta se afla in gaura asta negra,si a multor postaci si nepostaci care daca ei nu au probleme nici alti nu au.
      Tot dati vina pe Felix;Nus;nimeni nu va obliga sa va uitati la programele lor,de ce tatucu vostru care acum este autotputernic nu-i pune cu botul pe labe,oare aceste posturi au putere de decizie in romanica.
      De ce pomeniti numai de felix,nus,patriciu,nastase si toti cei care intradevar au furat.
      Iar cand e vorba de flota,borduraru,turista,berceanu si ceilalti din pdl care au furat si fura la fel, toti evitati sau atacati.
      Oare legea daca ar exista in romania ar fii numai pentru uni?
      • +2 (2 voturi)    
        unde o fi criza ? (Vineri, 27 august 2010, 22:54)

        Serje [utilizator] i-a raspuns lui nemo

        Se lauda un profesor ca a luat 52.000 euro numai la o singura sesiune de examene. Muncea mult. Raspundea studentul de 3 si el ii dadea de 9. Ii cadea rau la suflet si la sanatatea lui pentru marsavia pe care o facea si trebuiau galbeni multi ca sa-i curete sangele de atatea murdarii.
        Un pretin profesor are vreo 5 elevi la meditatie. Ce primeste de la Stat e o bagatela. Nici nu stiu de ce se mai deranjeaza Vladescu sa le mai dea si leafa !! Numai incurca treburile la buget de-l pune pe minus.
        Pentru proiectele pe care le fac ma duc cu cereri de avize la diferite institutii bugetare. N-avem timp sa ne incurcam in discutii. Bagam o suta de roni si iese treaba. La o lucrare sunt vreo 10 avize de obtinut. Iar avizele sunt cateva zeci pe luna care ies de la o institutie. Fara sutele de roni atasate la documentatie nu faci nimic. Nici nu stiu de ce le mai da Vladescu salarii la bugetarii astia care-si petrec apoi concediile prin Egipt, Brazilia, Spania iar la intoarcere mai pun si de-o greva. Curata bataie de joc. Noi, astia care muncim, nu ne putem permite asa ceva, nici de excursii si nici de greve.
    • -3 (5 voturi)    
      Doar un lucru.. (Vineri, 27 august 2010, 16:07)

      nemesis [anonim] i-a raspuns lui Serje

      .... vreau sa spun daca erai singurul idiot te injuram,dar cum sun cam peste cinci milioane ma abtin.Stiti ce va doresc sa aveti parte de o dictatura exact ca aia pe care am trait-o uni dintre noi,primi pasi au fast facuti deja ,dezbinare,saracia tari sa simtiti pe propria piele vreo 25 de ani .
      • +3 (3 voturi)    
        idiotii (Vineri, 27 august 2010, 22:35)

        Serje [utilizator] i-a raspuns lui nemesis

        Intr-adevar, au fost cca 5 milioane de idioti care l-au votat pe Geoana prostanacul, proaspat sosit de la Moscow si pripasit pe la maestrul Nus - FNI. Vorba lui Ponta, aveam un presedinte vandut mafiei oligarhice.
        Daca n-ar fi fost atatia idioti adunati cu zahar si ulei se intrunea o majoritate mai confortabila in parlament si nu mai era atata tiganie ipocrita pentru orice decizie buna sortita Romaniei. Vezi legea ANI, taierea pensiilor si salariilor nesimtite, nejudecarea cazurilor flagrante de talharii comise de mafiotii Felix, Nus, Tamara Nastase, Miki Spaga, Copos loterie, etc.
        • 0 (0 voturi)    
          Rectificare (Duminică, 29 august 2010, 12:55)

          nemesis [anonim] i-a raspuns lui Serje

          Imi cer scuze ca am zis doar de cei cinci milioane care au votat cu idolul tau,si cei cinci milioane care au votat cu psd tot idioti sunt.Dupa parerea mea alegerile trebuiau boicotate si nimeni sa nu iasa la vot.
          Dar inca o data vreau sa stiu, de ce legea daca vreodata va functiona...vor raspunde doar cei din psd,pnl. si sunt cu totul de acord,iar cei din pdl nu..?De ce toti vedeti numai o latura?
  • +3 (5 voturi)    
    iar? (Vineri, 27 august 2010, 13:01)

    Nela [anonim]

    Vladescule, daca mai iesiti o data din recesiunea aia, inchideti naibii usa in urma voastra, sa nu mai intrati iar din greseala.
  • 0 (4 voturi)    
    vladescu (Vineri, 27 august 2010, 13:05)

    Arkan [utilizator]

    mai tare decat ilie dumitrescu!
    Amandoi ar trebuii sa-si faca un grup de umor la animal planet:))
  • -2 (6 voturi)    
    "astazi".... (Vineri, 27 august 2010, 13:13)

    lili [anonim]

    Dl Vladescu spune concret ca "astazi", adica ieri avu Dumnealui acel sentiment minunat.... Nu stiu daca azi il mai are si cu atat mai mult daca-l va mai avea peste nu stiu cate zile, ca pana la sfarsitul anului are timp sa se mai corecteze de cateva ori si sa ne spuna senin ca a fost optimist, in binecunoscuta-i sinceritate dezarmanta.... Mai e timp de suceli si-nvarteli ministeriale, mai ales ca Dumnealui a recunoscut ca nu-s prea tari la prognoze..... Aiureli ministeriale... se face mai rece si s-o mai trezi, i s-o fi incins creierul de caldura, dlui Boc cel putin ii fierbe deja de atat bine ce incepe sa se abata asupra Romaniei . Pana la sfarsitul anului o sa ne dam cu sania pe nu stiu cati Km de autostrada....in mintea Domniei sale.... e varza.....
  • +1 (1 vot)    
    Si daca ANAF descopera ceva la... (Vineri, 27 august 2010, 13:13)

    Casargoz [anonim]

    American European Marketing & Entreprises si PIB-ul romaniei scade cu 2.5%
  • +3 (5 voturi)    
    inca ceva (Vineri, 27 august 2010, 13:20)

    Arkan [utilizator]

    A fost criza??????
    Noi, astia din IT n-am simtit-o deloc. Masonii au nevoie de noi, asa ca ne lasa in pace. Doar biJnitarii au fost in criza. Lasa ca se intoarce creditul pe 800 de ani si prima rabla de casa. Halelujaaa
  • 0 (2 voturi)    
    Apreciez... (Vineri, 27 august 2010, 13:38)

    Xulescu [anonim]

    ... intentia domnului Vladescu de a ne face sa incepem week-end-ul bine dispusi. :)
  • -1 (5 voturi)    
    vladescu - dobi (Vineri, 27 august 2010, 13:41)

    or.SwenToh [utilizator]

    bai vladescule.. daca vroiam sa citesc bancuri intram pe site-uri specifice. Macar daca ziceai si tu o gluma buna.. insa asa.. plopul facea pere si rachita micsunele si noi iesisem din criza iar puricele se potcovea cu 99 potcoave de otel si se arunca din inaltul cerului...
  • -1 (1 vot)    
    Ce sentimental este el! (Vineri, 27 august 2010, 14:04)

    Inna [anonim]

    Ca traieste doar sentimentul... ca una, alta!! Si eu care credeam ca finantistii astia sunt mai precisi ..
  • 0 (2 voturi)    
    Da,asa este,Romania a iesit! (Vineri, 27 august 2010, 14:04)

    traian [anonim]

    Am vazut-o cum iesea dincolo de frontiera,pe la Bors....Era pe un drum bun!De fapt toate drumurile sunt bune cand lasi frontiera romaneasca in urma...
  • -1 (3 voturi)    
    Vladescule (Vineri, 27 august 2010, 14:24)

    HESS [anonim]

    Nici tu nu crezi ce spui.Daca si tu esti ca BOC care nu stia de coziile kilometrice la plata dariilor catre stat ,atuci ia-ti concediu pe vesnicie.Pensioneaza-te nu mai sta si debita prostii degeaba pe banii statului.
  • -2 (4 voturi)    
    subtil..... (Vineri, 27 august 2010, 14:55)

    nemu lui vladescu [anonim]

    Tipul e subtil...... iesirea din criza se face aproape de anul preelectoral 2011, ca sa aiba timp PDL sa dreaga busuiocul si sa mai castige cateva voturi.....
    ca doar nu era sa iesim din criza la anul prin septembrie.
    Trebuia sa spuna asta ptr. ca Ro e singura tara din UE care inca nu a iesit din recesiune adica la coada. Bulgarii au iesit de vre-o 3 luni.
    Mai mare rasul.
    Dar desigur guvernul actual si presh.-ul nu au nici o vina, sunt absolut inocenti si curati ca lacrima.
    • 0 (0 voturi)    
      nu mai mancati (Sâmbătă, 28 august 2010, 10:53)

      Serje [utilizator] i-a raspuns lui nemu lui vladescu

      Nu mai raspanditi tampenii pe situatia economica din lume. Declaratia lui Putin copiata mai jos este elocventa privind starea mondiala si precautiunile pe care trebuie sa le luam.

      Vladimir Putin: Rusia nu a iesit inca din criza si va continua programele de sustinere economica
      de R.M. HotNews.ro
      Vineri, 27 august 2010, 19:59 Economie | Finanţe & Bănci

      Rusia se afla inca in criza financiara si trebuie sa continue programele de sustinere a economiei, a declarat vineri premierul Vladimir Putin, citat de RIA Novosti.

      "La fel ca intreaga economie mondiala, economia ruseasca iese progresiv din criza", Dar acest proces nu este rapid", a afirmat el, intr-un interviu acordat agentiilor de stiri din Rusia.

      Putin a precizat ca este foarte important de inteles daca actuala criza s-a terminat sau nu.

      "Daca noi credem ca am depasit-o, trebuie sa abandonam programele anticriza, spre exemplu cel care sustine industria noastra de automobile (…) Dar daca noi consideram ca piata nu s-a restabilit si ca puterea de cumparare a populatiei nu si-a revenit la nivelul anterior, trebuie sa continuam acest sprijin", a subliniat primul ministru.

      "Estimam ca programele anticriza trebuie sa continue", a concluzionat el.
  • -2 (2 voturi)    
    el e! (Vineri, 27 august 2010, 15:00)

    deep [anonim]

    ce ministru avem, sentimental...
    Eu nu cred o iota. Mi-a dovedit ca-i prea incompetent pt a putea prevedea ceva.
  • -1 (3 voturi)    
    :| (Vineri, 27 august 2010, 16:40)

    m [anonim]

    La iarna va fi jale...
  • -1 (3 voturi)    
    Umpleti puscariile cu portocalii! (Vineri, 27 august 2010, 17:11)

    jos basescusi familia lui! [anonim]

    Acesta este inceputul! Intr-o zi doua, va aparea si basescu pe postul national, unde culcer ii v aface iar sluj, sa nunte ca gata, o ducem bine si asta datorita portocaliilor... Cetateni ai Romaniei, eu unul nu vreau sa mai fiu contemporan cu vegetale, cu oameni usor de manipulat si cu cei care nu judeca ci iau de-a gfata ce le spune basescu! Reactionati ca un adevart popor demn si fara complexe! NU credeti nicio iota dionj ce va spune basescu sau vreun acolit de-al lui!!Toti sunt niste hoti si niste nesimtiti! Iar cei care ii tot preamaresc, sunt mai hoti decat ei! Acesta e adevarul crud si dureros!
  • -1 (1 vot)    
    Eu zic... (Vineri, 27 august 2010, 17:55)

    avedaria [anonim]

    ....ca HN ar fi trebuit sa publice articolul asta in sectiunea "Bancul zilei!"
  • 0 (2 voturi)    
    Nesimtirea mea este astazi (Vineri, 27 august 2010, 18:40)

    Kiki [anonim]

    'Sentimentul meu este astazi..'. Omul asta care ar trebui sa gandeasca cu capul, gandeste in sentimente...poate ar trebui sa inceapa cu: 'Nesimtirea mea este astazi...'.

    Romania e afundata in comunism din care niciodata nu va iesi. Suntem un popor de sinucigasi, avem blestemul trecutului asupra noastra.

    Poate ca totusi la Dumnezeu, mai este dreptate...
    • +3 (5 voturi)    
      LUI KIKI (Vineri, 27 august 2010, 19:57)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui Kiki

      Si tu crezi cumva ca daca la conducerea Romaniei vor venii MAFIOTII iti va fi mai bine? Crezi ca macar unuia singur ii va pasa de tine? Te inseli amarnic, dar oricum nu vei intelege pana n-o sa traiesti pe pielea ta astfel de vremuri. Dar va fi prea tarziu sa mai poti face ceva. Habar nu ai ce inseamna DICTATURA. Cu ce te prostesc antenele nu se cheama dictatura. In dictatura nu se mai aude nici o voce. Atentie! se incearca deja interzicerea liberei exprimari si pe internet. Olguta Vasilescu strange semnaturi pentru asta. La cat de naiv esti, du-te si semneaza si tu.
  • 0 (4 voturi)    
    esti prea necopt pt cuvinte asa mari(karat) (Vineri, 27 august 2010, 20:35)

    bau [anonim]

    mai karat, fiule, tu habar nu ai ce-i aia dictatura...eu faceam foamea si frigu' pe timpu' impuscatului cind ai tai nici nu se vazusera d'apoi sa te mai faca....pe timpu ala mureai de foame din motive evidente iar pe timpu asta ca sint prea multi hoti...eu nu sesizez nici o diferenta...a ,poti alege sa fi sclav la tine-n tara sau aiurea-n europa...hai du-te si fa nani sau da niste minusuri pe 'aci daca esti portocaliu(a nu se-ntelege ca am o culoare politica...din partea mea as mai trai 10 ani ed dictatura numa' sa-i vad pe toti astia dupa '89 pusi cu spatele la zid..)
    • +3 (5 voturi)    
      LUI BAU (Vineri, 27 august 2010, 22:31)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui bau

      Tataie, sunt bunic pensionar, asa ca stiu prea bine cum era pe vremea impuscatului, si stiu din tabara celor care n-au fost niciodata membrii PCR, iar DICTATURA am trait-o si am simtit-o din plin ! Daca dumneata nu vezi nicio diferenta, hai sa-ti spun eu macar cateva: Puteai oare sa comentezi si sa critici politica si politicienii tarii in vazul intregii lumi asa cum faci acum? Nu, pentru ca infundai puscaria! Puteai oare sa deschizi gura si sa iei vre-o pozitie contrara celei de Stat? Nu, pentru ca erai condamnat la moarte ca sabotor si tradator de tara ! Cate ore aveai program de televiziune pe zi ? sa-ti amintesc: 2ore! si ce vedeai la televizor in alea 2 ore? Pe Ceausescu cu *academiciana*lui cu 2 clase primare. Cate ore pe zi aveai apa calda? raspuns NICIUNA pentru ca in cele 2 ore in care *ti se dadea* apa calda solicitarea era atat de mare incat apa calda disparea dupa primele 5 minute. Si cate grade aveai in casa iarna? sa-ti reamintesc: intre 7 si 12 grade. Cand gatea sotia ta mancarea iti mai amintesti? Noaptea pentru ca ziua presiunea la gaze era inexistenta. Si cate zeci de ore statea sotia ta la coada sa apuce 1 Kg de gheare si spate de pui? Cat zahar aveai voie sa mananci intr-o luna? 1,5 Kg *dat* pe cartela, dar ulei? 1Kg dat tot pe cartela.Vezi ca folosesc cuvantul *dat* asta era exprimarea epocii, de parca ti se dadea pe gratis ! Ai mancat 5 portocale, 3 banane si 2 ciocolate in toata viata dumitale pana dupa 89? Cum aratau drumurile iti mai amintesti? Dar la ce ora seara se oprea curentul ai uitat? Ca toata tara era in camumflaj (din lipsa curentului electric pe strazi) de parca eram in razboi nu-ti mai aduci aminte? De faptul ca nu aveai voie sa te muti de la un servicu la un altul si erai tratat ca sclavii pe plantatie cum e? Ca aveam autori interzisi sau filme interzise in Romania mai stii? Ca nu aveai voie sa pleci din tara nici nu mai pomenesc ! M-ai suparat asa de tare tataie ca nici nu mai are rost sa le insir.
      • 0 (0 voturi)    
        Careiiii diferenta? (Duminică, 29 august 2010, 13:37)

        bibiloi [anonim] i-a raspuns lui carat

        Comparatiile pe care le faci.
        1) Nu puteai face comentarii sau sa critici pe cei sus pusi.Acum poti sa urli cat vrei ca lupul la luna ca nimeni nu te baga in seama nici pe tine nici pe mine si nici presa.
        2)Aveai 2 ore de program,dar exista cultura ,de ce foarte simplu,singurul refugiu era invatatura sau lectura:Acum toti tampiti apar la televizor si emisiuni care nu au nimic cu ,cultura,nora pentru mama,fermier cau nevasta ,otevisme,anteniste,realitatea,b1 etc.
        3)Inainte aveai apa calda , caldura cateva ore corect.Acum din cauza lipsei banilor populatia se deconecteaza si nu mai au nici cele doua ore.
        4)Se statea la coada pentru a cumpara otice de la batul de chibrit la frati petrausi,ceea ce insemna ca lumea avea bani.Acum galantarele sunt pline cu toate bunatatile dar majoritatea nu au bani,pentru ca nu au unde MUNCI.
        5)Drumurile aratau cu mullt mai bine,de ce?..pentru ca au fost facute pe timpul dictaturi iar astia de atunci nu au facut nimic ,nici macar reparatii.In schimb avem regi ai asfaltului care ne calca pe trecerea de pietoni.Se lucreaza la centura bucurestiului din 1990.
        6)Am lucrat 10 ani la aceeasi intreprindere,niciodata nu am fost tratat ca sclav deoarece toti sefii aveau studii superioare.Acum marea majoritate de patroni nu au studii superioare nici educatie de aceea te trateaza ca un sclav.
        Ar mai fii multe comparatii care ne demonstreaza clar ca nu este nici o diferenta,ba din contra este chiar mai rau.
        P.S Sunt plecat inca din 1988,dar niciodata nu am intrerupt legatura cu tara si prieteni.care se plang multi dintre ei si traiesc in Bucuresti.
        • +1 (1 vot)    
          LUI BIBILOI (Luni, 30 august 2010, 11:33)

          carat [utilizator] i-a raspuns lui bibiloi

          Bibiloi draga, nu mai face afirmatii aiurea si in primul rand NU judeca cu mintea altora (ma refer la cei care se plang tie). In Romania pe care zici ca ai parasit-o, a devenit o *moda* ca toti se se vaicareasca, dar daca suntem chiar asa de oropsiti cum se face ca vezi pe drumurile patriei o multime de masini scumpe, foarte scumpe, pe care nu le vezi in tarile civilizate decat foarte rar. Cu ce bani cumparate? cum se face ca restaurantele, barurile si terasele sunt pline de la prima ora a diminetii si pana in zorii zilei urmatoare, de unde atatia bani pentru atata relaxare?,vezi strazile pline de oameni care misuna ca furnicile de la un magazin la altul si de la o carciuma la alta si stai sa te intrebi de unde au bani daca la serviciu nu-s? Pentru o tara in care nimeni nu munceste, nimeni nu produce, de unde atatia bani aruncati ? Multi se intind mai mult decat le este plapuma si apoi se vaieta ca nu mai au bani de platit intretinerea, ca la lux si carciumi nu renunta! Stiu ca generalizez, dar nu gresesc prea tare. Spui ca ai lucrat vreo 10 ani pe vremea impuscatului. Probabil ca si atunci faceai parte din acea categotrie de oameni *jmecherasi si descurcareti*care se faceau ca muncesc, dar isi periau si ungeau sefii, lasand ca munca lor sa o faca *dobitocii* care nu se injoseau sa pupe in fund pe nimeni. Salariile primilor si primele lor erau mult mai mari decat ale celor muncitori cu adevarat si din acest motiv, prea multi au ales nemunca in schimbul unor ploconeli sau a turnatoriei. Si astazi se vad reminiscentele acelor mentalitati. Vor bani fara munca iar daca nu-i mai primesc, nu-i nici o problema,SE LAMENTEAZA permanent, dar gasesc metode sa-si umple buzunarele cu bani iliciti prin tot felul de activitati ilegale si/sau implicatii in clanuri mafiote.
    • +2 (2 voturi)    
      PS- LUI BAU (Sâmbătă, 28 august 2010, 11:43)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui bau

      Dar unsingur lucru tin sa-ti mai spun: din pacate, ai dreptate cand spui ca tara asta e plina de hoti (si de canalii as mai adauga eu), dar cine-i de vina? nu carecumva NOI TOTI? Ne-am lasat creierele spalate 50 de ani de comunism, iar astazi, noi cei in varsta am ramas niste lasi, iar copii nostri au fost crescuti in aceeasi atmosfera viciata de noi, in casele noastre si la randul lor se lasa spalati pe creier de MAFIA comunista care a reusit, pe fondul fricii si al prostiei noastre sa puna mana in 89 pe Romania. Ori prin dictatura Mafiei, daca va ajunge iar la putere in tara asta, nepotii nostrii nu vor trai cu nimic mai bine decat am trait noi. Asta iti doresti?
  • -2 (2 voturi)    
    pt carat (Sâmbătă, 28 august 2010, 11:15)

    bau [anonim]

    da tataie(eu am doar 38) imi amintesc:piine pe cartele,apa numai intre 16 si 18,culcarea in costum de fis sa nu ingheti ...banuiesc ca sinteti din bucale unde era mult mai bine fata de vale asa ca hai s-o lasam moarta...ok acum poti sa vb,dar vb degeaba,poti sa mergi dincolo unde esti tratat ca un cersator(poate asta si sintem) si multe altele......in final scuze pt per tu cu dumneata,dar eu sint mai ''infierbintat''si m-am saturat s-o tot iau de la 0 tot timpu....nu mai vreau...nu mai accept...nu mai vreu sa fiu tratat ca un fraier....pt cine?pt smecherii care prada si se numesc ''stat''...daca nu v-ati prins notiunea asta-i pt fraieri....si pt asta o sa ma si ''pis contra vintului'..'...daca nu, ma voi trezi si eu ca d-ta la pensie cu bani de platit gunoiul si macinat de boala.....daca d-ta ai acceptat eu nu voi accepta...indiferent ca-i vb de base sau ilici...sau poate d-ta ai pensie de 30000 ron...in acest caz si mie mi-ar da mina sa vb de stat,democratie,drumuri bla bla bla( nu v-am citit post-ul in intregime ca mi se ''urca lacap'')...daca o sa am si eu om pensie de asta fi sigur ca si eu voi striga din gura de sarpe ca ce bine e in romania...fiecare traieste in romania lui..ca asa a vrut base
    • +1 (1 vot)    
      LUI BAU (Sâmbătă, 28 august 2010, 21:11)

      carat [utilizator] i-a raspuns lui bau

      1.Puiule, pensia mea este cu foarte putin peste o treime din 3000 si
      2. faci foarte bine cu nu vrei sa accepti sa fii tratat ca un fraier, si iti doresc succes in toate intreprinderile tale viitoare, numai ca, cu o singura floare nu se face primavara. Va trebui sa fiti multi, sa fiti uniti, perseverenti, sa fiti corecti si sa nu faceti niciodata pact cu lenea si hotia si poate cine stie, veti reusi sa schimbati ceva in bine si in aceasta tara. Inca odata, succes !
    • +1 (1 vot)    
      Mi-a palcut comentariul tau. (Duminică, 29 august 2010, 13:11)

      bibiloi [anonim] i-a raspuns lui bau

      Este plin de curaj numai ca ar trebui sa te trezesti la realitate,singur nu vei reusi,romanul este las stie doar sa latre pe la colturi,chiar daca ati pleca in masa te vei trezi..singur.
      Ti-o spun din propria experienta,asta se intampla cu mult inainte de 1989,cand datorita unor colegi am intrat in colimatoriul lui secu.si fortat ,am fost nevoit sa trec frontiera ilegal riscandu-mi viata.
      Nu suntem uniti nici in tara nici in strainatate.suntem lasi,invidiosi.
  • +1 (1 vot)    
    Buna (Sâmbătă, 28 august 2010, 11:43)

    constantin [anonim]

    De cand au voie la televizor, pacientii Spitalului Nr.9, spun adevarul si numai adevarul( din lumea lor ).
  • -1 (1 vot)    
    Nu stiu ce se fumeaza in sedintele Guvernului (Sâmbătă, 28 august 2010, 14:40)

    T+C [anonim]

    Nu stiu ce se fumeaza in sedintele de la Guvern dar undeva cineva este paralel cu realitatea economica din Romania.

    Acel cineva pare sa fie ministrul de Finante.

    O singura intrebare: cu ce a gresit Romania si romanii de au asemenea guverne de 20 de ani?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by