BCR raspunde clientilor nemultumiti: Nu facem liste negre cu clienti. Veniti la banca si va reducem cu pana la 50% rata
Potrivit lui Stanimir, BCR nu face niciun fel de asa zise “liste negre” cu acei clienti aflati in litigiu cu banca si nu exista consecinte in ceea ce priveste disponibilitatea serviciilor BCR pentru acestia. "Daca cineva afirma ca asemenea liste exista, o face dezinformand si manipuland opinia publica cu buna stiinta", precizeaza Stanimir.
Declaratia lui Stanimir vine dupa ce liderul grupului de clienti nemultumiti, Violeta Vasilioglu, declarase pentru HotNews ca BCR intocmeste liste negre cu participantii la procesul intentat bancii, acestia urmand sa fie in mod negativ afectati de demersul juridic intreprins.
“Intre solutiile posibile, dorim sa reamintim ca, in cazurile de scadere a veniturilor clientilor, BCR poate reduce, temporar, rata lunara de plata cu pana la 50%, pe baza simplei prezentari a adeverintei de venit”, a mai spus Stanimir. Declaratia oficialului BCR- una dintre rarisimile iesiri in presa pe aceasta tema, vine la scurt timp dupa ce circa 360 de clienti ai bancii au actionat BCR in judecata prin intermediul cabinetului de avocati Piperea si Asociatii.

EXCLUSIV Câți bani pentru investiții au primit în ultimii 10 ani spitalele-vedetă ale pandemiei. Care a fost cel mai "răsfățat" spital din prima linie
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Am incercat dar m-au convins ca singura solutie este instanta.
Nici macar la refuzul justificat al A.A. pe text de lege de 5 pagini nu am primit raspuns.
aceasta pozitie a BCR, dupa saptamani de dispret fata de actiunea noastra, imi spune ca au evaluat situatia. nu s-au asteptat sa ajungem in instanta. si au inceput sa planga ca niste copii mici. incearca sa induca in eroare lumea doar pentru a-si apara reputatia si scaunele.
sa nu uite un vechi proverb: "buturuga mica rastoarna carul mare". mai avem pentru ei inca o injectie, Grupul 2, de care nu pomenesc nimic. din cate am inteles nici aici nu au venit la conciliere. si vom mai avea pe ei si alte grupuri viitoare.Â
si acum vin cu ideea ca ei ajuta oamenii.
sper intr-un nou '45
Eu nu am beneficiat de acest privilegiu.
BCR a considerat ca solicitarea mea e lipsita de interes si nu a binevoit macar sa-mi raspunda nici macar in "DOI PERI".
SUNT INDIFERENTI si in mod sigur se bazeaza pe unii ca NICOLAESCU!
Sfatul meu este sa va asociati toti intr-o singura mareorganizatie cu cateva mii de membri si apoi sa negociati colectiv conditii de refinantare a tuturor creditelor - sunt sigur ca vor fi banci care vor fi interesate sa "cumpere" mii de clienti de la concurenta.
Va faceti apoi un draft unic de contract in care cereti baniclor sa oferteze doar la o rubrica - dobanda, fara orice alte comision.
Sa vedem daca si puteti sa o faceti...
Mai intai vedem rezultatele la procese, aflam ratele legale, recuperam banii platiti in plus, facem rambursari anticipate cu comision 0% si apoi avem si un avantaj oferit de BCR !
Excelent!
Consultati grupurile de pe Internet!
Se demareaza procedura de infiintare a unei asociatii pentru protejarea consumatorilor de credite!
Inscrieti-va !!
Taxa anuala 10RON pe membru!
1. de camatar
2. sa stabileasca zilnic dobinda catre client
-??? nu prea e corect ???
clientul nu a fost informat P R E C I S de modul in care se calculeaza dobanda
-??? in legislatie se prevede clar ca consumatorul trebuie informat PRECIS de modul de calcul al ratei.
<< din cauza gravitatii faptelor si a repetabilitatii acestora se pot aplica bancii sanctiuni complementare cum ar fi S U S P E N D A R E A activitatii pana la remedierea cauzelor.. 0731832526