Aseara a fost publicat in Monitorul Oficial (M.Of. nr101)Ordinul Ministerului Sanatatii nr. 86 din 07 Februarie 2011 privind Declaratia Inventar privind fondul de concedii si indemnizatii, prin care se elimina in mod legal obligatia firmelor de a anexa certificatul de atestare fiscala la declaratia inventar depusa pentru fondul de concedii si indemnizatii. In plus, ordinul stabileste in sarcina ANAF sa comunice Casei de Sanatate, date cu privire la operatorii economici ce au debite restante inclusiv accesorii pentru neplata la termen. „Acest lucru mai inseamna si ca sumele declarate de agentul economic se vor verifica prin incrucisare”, au declarat consultantii fiscali contactati de HotNews.ro.

Tot ieri a aparut si Ordinul ANAF nr. 233 din 01 Februarie 2011, prin care se modifica formatul mai multor declaratii, pentru contribuabilii supusi in mod individual impozitului pe venit. Este vorba de Declaratia 205, privind impozitul retinut la sursa de catre platitorul de venituri, Declaratia 200, privind veniturile realizate din Romania, Declaratia 201, privind veniturile realizate din strainatate dar si alte cateva declaratii mai putin utilizate respectiv 206, 250, 251. Ordinul aduce si cateva precizari: Fisele fiscale pentru salariatii de la sediile secundare, ce au avut cod de identificare fiscala in anul trecut, se vor depune la organul fiscal ce administreaza acest contribuabil (intr-un singur loc pentru toti salariatii), iar pentru contribuabilii supusi impozitului pe venit ce declara sumele in baza formularelor amintite in pagina anterioara, termenul de emitere a deciziilor de impunere, de catre organul fiscal este 30 Septembrie.