VIDEO Traian Basescu la intilnirea cu FMI:  "Daca vom continua sa aplicam masuri de austeritate, spre exemplu, plata arieratelor acum si vom diminua resursele pentru investitii vom rata cresterea PIB-ului"

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 25 iulie 2011, 18:30 Economie | Finanţe & Bănci


Presedintele Traian Basescu a spus luni, la inceputul intilnirii cu delegatia FMI, ca principalul obiectiv este mentinerea cresterii economice si indreptarea resurselor spre investitii. "Stiu ca mai sunt multe alte domenii care ar trebui acoperite, dar, in contextul in care ne aflam, noi consideram ca principalul obiectiv este sa mentinem tendinta cresterii economice si in urmatoarea luna, pentru ca daca vom continua sa aplicam masuri de austeritate, spre exemplu, plata arieratelor acum si vom diminua resursele pentru investitii vom rata cresterea PIB-ului", a spus Basescu, citat de Agerpres.

"... va trebui sa gasim o solutie pentru a nu opri investitiile, pentru ca din cauza realitatilor de pe piata internationala trebuie sa avem in vedere ca cel mai puternic investitor sa fie Guvernul in urmatoarea perioada, altfel nu putem face ca lucrurile sa inainteze', a mai spus Traian Basescu.

El a criticat reforma din sistemul sanitar, spunind ca "Nu putem continua sa irosim toate resursele intr-un sistem care refuza o reforma reala si un management curat al resurselor.  Lipsa reformelor in sistemul sanitar este aratata de situatia financiara, nu numai lipsa resurselor, dar este clar ca doar o aparenta reforma a sistemului nu mai poate functiona. OK, am inchis cateva spitale, dar sistemul nu este reformat si aici trebuie sa punem cheltuielile sub control, intr-un mod real".

In cadrul discutiei, Jeffrey Franks, seful delegatiei FMI pentru Romania, a spus ca tintele stabilite pentru Romania au fost atinse.  "In zona structurala, exista domenii unde trebuie sa continuam eforturile. Ati mentionat unul, in zona asistentei medicale, dar, repet, vedem ceva miscare in zonele-cheie si cred ca ne vom intoarce cu un raport bun la Washington pentru urmatoarea analiza a board-ului, dar desigur ca trebuie sa lucram impreuna la rectificarea bugetara din 2011, la bugetul din 2012 si la zona structurala, in general".

Inaintea intalnirii cu presedintele Basescu, reprezentantii FMI, CE si BM au avut luni o intrevedere, la Palatul Victoria, cu premierul Emil Boc.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





10423 vizualizari

  • +6 (18 voturi)    
    Arieratele (Luni, 25 iulie 2011, 18:50)

    Prostu' satului [anonim]

    Cred ca dl. Presedinte nu intelege foarte clar ce-s arieratele astea, altfel sunt sigur ca n-ar indemna, mai mult sau mai putin voalat, la neplata lor de catre stat.
    Plata arieratelor NU reprezinta o masura de austeritate, ci una de normalitate si minima decenta in raporturile dintre stat si subiectii sai.
    Prin neplata lor, statul roman se plaseaza pe pozitia unui tzepar ordinar, care refuza sa plateasca pentru produse/servicii comandate si primite/livrate. Pretextul ca exista prioritati mai importante (decat de a te achita de obligatii deja asumate???) este unul pueril si indeamna la dezordine fiscala - prioritatea mea in clipa de fata este sa mai torn un etaj la vila, sa-mi schimb mertzul pe porsh, sau sa-mi iau un iaht nou; taxele catre stat pot sa mai astepte.
    Mesajul presedintelui este exact ce trebuie ca sa puna investitorii si oamenii de afaceri SERIOSI pe ganduri (hotilor oricum nu le pasa, ei oricum nu respecta legile) -- lucruri ca acestea (neplata arieratelor) se mai pot intampla, accidental sau la vreme de criza grea, in mod exceptional. Dar ca insusi PRESEDINTELE tarii (adica seful Romania, Inc.) sa spuna raspicat ca guvernul ar trebui sa aiba amnezii cu privire la datoriile pe care le are fata de platitorii onesti de taxe...
    Cat despre Guvernul Romaniei in rol de mare si mai ales eficient investitor al banilor "imprumutati" fortat si fara dobanda de la sectorul privat... de peste 20 de ani am vazut cam care sunt performantele in domeniu, indiferent de culoarea politica a guvernului.
    • 0 (8 voturi)    
      nelamurire (Luni, 25 iulie 2011, 19:12)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

      ce sa intelegem, ca TB nu mai vrea sa achite nici un fel de arierat? sau doar pe cele din sanatate?
      • +2 (6 voturi)    
        Nu stiu, daca ma intrebi pe mine (Luni, 25 iulie 2011, 19:31)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

        Nu sunt decat ce spune nick-ul, n-am de unde sa stiu la ce s-a referit.
        Probabil ca in mintea dansului era intr-adevar situatia din sanatate, la care s-a mai referit zilele astea, sau poate ca a fost citat trunchiat, n-ar fi prima data... insa rezultatul este ingrijorator si-n opinia mea ar trebui sa existe o reactie/explicatie prompta din partea institutiei.
        La halul de stres care domneste azi in lume, nu poti sa te joci asa cu cuvintele.
    • -1 (9 voturi)    
      mirare mare! (Luni, 25 iulie 2011, 19:40)

      omo [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      Asta-i declaratie de om de dreapta?! Cred ca mitocanul cam confunda stanga cu dreapta, singurul indiciu privind care-i una sau care-i alta fiind luatul paharului sau lovitura cu pixelul albastru! Dar banuiesc ca niciunul dintre indiciile numite mai sus nu-i erau la indemana cand a dat declaratia!
    • +2 (4 voturi)    
      ai (Luni, 25 iulie 2011, 21:20)

      ai [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      ai dreptate, faptul ca sustragerea de la plata obligatiilor asumate a devenit... politica de stat este un semnal cum nu se poate mai prost pentru toti cei harnici.
    • 0 (2 voturi)    
      ne jucam de-a cuvintele??? (Marţi, 26 iulie 2011, 9:25)

      nedumerit [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      A. cand s-au platit TOATE arieratele din sanatate, intr-o saptamana au mai aparut facturi de un miliard. Deci vorbea clar TB de sanatate! atata timp cat UNUI SINGUR pacient i se prescriu antidiabetice de 250 000 ron, controalele trebuie puse la punct INAINTE de a se mai plati bani. B. cine lucreaza pt. FIAT in Italia, stie ca platile se face la 270 de zile prin contract (e drept ca la bugetari astea sunt considerate arierate) C. Dezordine fiscala? daca n-ai decat 1 leu in buzunar si ALEGI sa platesti (de ex. pensii) si sa nu platesti medicamentele e dezordine? D. pe cap de roman revin 50 ron/luna (contribuie 4,5 milioane si beneficiaza 20 de milioane). Cata sanatate vrei de banii astia ??? tine cont ca in unele tratamente medicamentele costa si 2-3000 ron lunar. PS. in cuvinte simple: contribuim ca in RO si vrem asistenta ca in Germania (si vrem si pensii si caldura si sosele si ... si...). Nu se poate INCA!
      • 0 (2 voturi)    
        Prietene ... (Marţi, 26 iulie 2011, 11:01)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nedumerit

        ... eu cred ca ai o problema la mansarda.
        Da ... controalele trebuie puse la punct (si in general facuta ordine in sistem) dar nu "INAINTE" ci in timpul functionarii sistemului. Nu poti sa opresti un sistem de sanatate pentru 20 de milioane de oameni cum ai apasa pe un buton de casetofon.

        Si in general, observ aceeasi abordare unitara. La fel cum pentru dosarele de pensionare fictive erau de vina toti pensionarii / toti medicii la fel si pentru ineficienta si coruptia sistemului public sunt de vina distribuitorii de medicament si (mai grav) pacientii.
      • +2 (2 voturi)    
        Te joci (Marţi, 26 iulie 2011, 11:14)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui nedumerit

        A. Plata datoriilor catre cei care ofera servicii nu are legatura cu problemele tale din sistem. Daca un MEDIC prescrie tratamente de 1 miliard, problema e la el nu la cel care ti le furnizeaza. E o mica nuanta, importanta de altfel

        B. Nu e multa lume care lucreaza la Fiat in Italia. Totusi, exista oameni care lucreaza la multe alte companii. Nu cred ca sunt multi care accepta o plata la 270 zile. In orice caz, daca o accepta, fi sigur ca li se merita (si ca este stipulata INTR-UN CONTRACT, nu o masura unilaterala).

        C. Nu trebuia sa CHELTUI acei bani de la bun inceput daca ai 1 leu in buzunar. Adica romanii au fost blamati ca au luat credite de la banci fara sa poata sustine plata ratelor dar statul e ok sa faca asta???

        D. Daca tot vroiai sa dai o statistica care sa insemne ceva ne aratai numarul de PACIENTI pentru care se platesc serviciile medicale. Nu toata tara are nevoie de asistenta in sanatate in acelasi timp. Si da, vreau sa primesc asistenta medicala de cea mai buna calitate. Pentru asta platesc! Sa se liberalizeze sistemul de cotizare/asigurare in sanatate ca in Germania. Ai sa vezi ca cel putin unii vor primi asistenta ca in Germania pentru banii pe care ii cotizeaza.
    • +2 (2 voturi)    
      Cred ca te faci ca nu pricepi (Marţi, 26 iulie 2011, 11:10)

      arieratul de serviciu [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

      TB ataca modul in care se fac arieratele. Mai exact, ia vezi matale ce cai de control are CNAS asupra modului in care cheltuie banii managerii de spitale. Arieratele din sanatate sunt produse voit de achizitii la suprapret de la distribuitori cu legaturi mafiote in spitale. Si inca un mic detaliu, vad ca nu consideri a fi anormai faptul ca CNAS e controlat de guvern, ca nu functioneaza ca o casa de asigurari pentru "platitorii onesti de taxe". Vad ca nu esti deranjat ca desi contribui procentual, nu ai imaginea corecta a costurilor serviciilor de care poti beneficia. Hai recunoaste ca esti vreun distribuitor de ceva medicamente scumpe si ai facut doar copy-paste din gargarea PR pe care v-ati pregatit-o.
      • -1 (1 vot)    
        nu-i chiar asa (Marţi, 26 iulie 2011, 11:46)

        fane [anonim] i-a raspuns lui arieratul de serviciu

        pui botul la gargara lui basescu si duta. se vede ca habar n-ai cum se fac achizitiile in spitale. pentru stiinta ta, se fac prin sistemul de licitatie nationala (materiale sanitare si medicamente) si esti obligat sa cumperi produsul cu cel mai mic pret, ca altfel o iei in basca de nu te vezi. n-ai cum sa cumperi la suprapret pentru esti obligat sa cumperi produsul cel mai ieftin. de-aia sunt pline spitalele de medicamente "eficiente" facute prin egipt, india si alte tari cu traditie.
      • -1 (1 vot)    
        Stimate vecin de IQ ;-) (Marţi, 26 iulie 2011, 13:44)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui arieratul de serviciu

        Nu stiu care dintre noi face gargara de piar si pentru cine.
        Dupa cum chiar si insi doar usor alfabetizati, ca noi doi, pot lesne constata, mesajul meu nu continea niciun cuvintel referitor la arieratele din SANATATE, si asta din doua motive.
        Unul, pentru ca la momentul respectivului comentariu nici presedintele nu facuse precizarea ca se refera la sanatate, ci parea sa vorbeasca in general, despre TOATE arieratele statului. Asta mi s-a si parut de altfel alarmant si regretabil.
        Doi, felul in care functioneaza sistemul de sanatate, cum circula banii, cum se cumpara/compenseaza medicamentele etc., este pentru mine in mare parte un mister. Mai pe scurt, nu ma pricep la asta.
        Iar pentru ca nu ma pricep, in mod cu totul surprinzator si neobisnuit pentru tara asta, ma abtin de la comentarii.
        Ceea ce va doresc si dvs.
  • +4 (10 voturi)    
    ...are dreptate domnul Presedinte...! (Luni, 25 iulie 2011, 19:12)

    bm [anonim]

    ...ia sa nu mai platim noi arieratele ...sa luam cu totii marfa pe datorie si sa n-o mai platim ....!... Ar creste subit nivelul de trai ...! Ce-as mai rade de astia de la FMI ...daca nu le-am mai plati dobanzile la imprumuturi...! Dati drumu ' la creditu' numai cu buletinu'...!
  • +4 (14 voturi)    
    Marinaru are nevoie ca de aer de masuri populiste (Luni, 25 iulie 2011, 19:18)

    Margot [anonim]

    Dar se pare ca FMI o sa-i dea peste pot. Drept urmare ... PDL < 5%
    • 0 (12 voturi)    
      Nu are nevoie de masuri populiste. (Luni, 25 iulie 2011, 20:10)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Margot

      E ciudat ca multi destepti se pun cu tunurile pe Basescu si nu realizeaza ca el tocmai asta vrea.Pe Basescu-l doare exact in pix de ce spun criticii.Nu are nici-un interes electoral ca sa iasa bine,mai ales ca,daca ceva nu-i cade bine,o poate intoarce cum vrea el.Nu el face platile si unii fraieri cad de papagali.Se vede si din comentarii,nu guvernul este slab,ci opozitia este slaba ceia ce permite guvernului sa lucreze la relanti.De fapt nimeni nu a verificat daca ,ce a spus presedintele sa si realizat si astfel unele comentarii rautaciose(ca sa nu zic nesimtite)se vad cu totul altfel in ochii celor interesati.Bineinteles ca de pierdut pierde cel cu comentariu "doct".
      • -1 (1 vot)    
        Pierde enorm... (Marţi, 26 iulie 2011, 9:08)

        catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui mircea

        Politica dusa de PDL si de Traian Basescu, dincolo de lipsa de performanta, i-au adus presedintelui o serie de "dusmani" dintre cei mai puternici.. Dl Basescu s-ar simti liber de orice presiune daca nu ar avea destule ghiulele prinse de picioare ( a se citi fapte cu caracter cel putin imoral- el sau familia sa). Dl Basescu urmareste ca cel putin in 2012 PDL sa aiba o pozitie de forta pe scena politica astfel incat ceilalti sa inchida ochii la tot ce a fost si va fi doar pentru ca au nevoie si de voturi PDL. Din pacate sunt din cei ce in atasamentul lor data de T Basescu si PDL uita sa priveasca realist problemele si eventual sa preseze pt un PDL mai curat, mai cinstit, cu oameni mai profesionisti... modul in care sustinatorii PDL ii ataca pe cei care isi "permit" sa spuna ceva de rau de portocalii va conduce doar la pozitii mult mai intransigente anti-PDL... Guvernarea Boc este la fel de corupta ca cea a lui Nastase doar ca, din pacate, Guvernul Nastase avea un plus ( foarte mare) de profesionalism ceea ce l-a facut in cateva randuri chiar pe T Basescu sa afirme ca A Nastase a fost cel mai bun premier..
    • +1 (9 voturi)    
      Este posibil, totusi, (Luni, 25 iulie 2011, 20:52)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Margot

      ca PDL sa ajunga la 40% in toamna alegerilor din 2012, si asta continuand politica de austeritate?
      • -2 (4 voturi)    
        E posibil (Marţi, 26 iulie 2011, 11:19)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        In urmatoarele cazuri:
        - nebunie temporara a aproximativ 35% din votanti (la restul de 5% este permanenta)
        - interzicerea dreptului la vot pentru majoritatea populatiei
        - OUG facut de Boc care ne da direct rezultatele alegerilor
        - vot electronic supervizat de sts

        Mai sunt cateva situatii dar sa speram ca nu se vor intampla
  • 0 (10 voturi)    
    Recomandari pentru a nu rata cresterea PIB-ului. (Luni, 25 iulie 2011, 19:23)

    AlinN [utilizator]

    Daca tragem tzepe pentru ca nu cumva sa nu scada PIB-ul, prin rationament invers n-ar fi mai bine SA MARIM arieratele pentru a parea ca PIB-ul creste? Bravo domnule Basescu, ia-te de mana cu tataie Iliescu, esti la fel de "de dreapta" ca si tataitu'.
  • +4 (6 voturi)    
    fundatii "nonprofit" (Luni, 25 iulie 2011, 19:58)

    vic [anonim]

    Vrificati fundatiile "nonprofit" si vedeti unde se reantorc banii din achizitiile publice(sistem sanitar) si nu numai.Ei intra in fundatii dar nimeni nu verifica de unde vin ,cum se folosesc ect.
  • +1 (9 voturi)    
    cine va impiedica sa faceti REFORMA in sanatate?! (Luni, 25 iulie 2011, 22:46)

    costica [anonim]

    Basescu si-a facut un obicei sa apara la televizor si sa ne speuna ce rau merge Romania, ca ministrii aia nu fac aia si aia, ca politistii, ca vamesii, ca profesorii....Basescu vorbeste si el ca si Boc, dar de facut vedem ca Romania e in DEZASTRU, asa cum practic recunoaste si Basescu!!! Vorbe, vorbe goale, dle Presedinte de care ne-am saturat!!! Veniti mereu la televizor si ne spuneti cat de rau arata Romania!! Dar noi vedem asta zi de zi, nu trebuie sa veniti Dvs la televizor sa ne spuneti, NU pentru asta ati fost ales, numai sa spuneti!!! FACETI!!! Nu mai vorbiti, FACETI!! VREM sa vedem REZULTATE!! Clasa politica romanesca ce ocupa functii in Parlament, in Guvern, in Ministere, ce face, pentru ce-au fost alesi, ce rezultate au , cum vad ei Romania, tot asa dezastruos cum o vedem si noi, cum o vedeti si Dvs ?! Si ce face aceasta clasa politica ?! Cand vom vedea REZULTATE, ne-am saturat de vorbe!!! Cand??!! In 2070, cum spunea batranul Neagu Djuvara??!!!
    • +2 (4 voturi)    
      oistea in gard! (Marţi, 26 iulie 2011, 9:37)

      bula [anonim] i-a raspuns lui costica

      nu tu urlai acum 2 luni, ca nu sunt platiti medicii de familie? acum vrei reforma? In momentul in care a inceput trecerea pe calculator au descoperit 27 milioane de pacienti, iar acum sunt 18 milioane!!! medicii de familie pana anul trecut erau platiti pe LISTE ! vrei si alte exemple de reforma? Ulei, 11 lei pe kg acum TREI ANI!!! telefoniste acolo unde sunt centrale automate! 90% din bugetul spitalelor se ducea pe salarii! Ia intreaba pe la PSD si PNL cum e cu reforma in sanatate! Cand a vrut CNAS sa plateasca medicii pe numar de consultatii n-am avut greva medicilor de familie? cine a prescris UNUI SINGUR BOLNAV (?) medicamente anti-diabet de 250 000 ron intr-o singura luna?
      • 0 (0 voturi)    
        hai mai ...bula (Marţi, 26 iulie 2011, 11:24)

        justin [utilizator] i-a raspuns lui bula

        Omul cere rezultate nu vaicareli. Basescu e in fruntea tarii de 7 ani. SAPTE ANI! Abia acum a vazut el problemele astea?

        Lasa-i pe aia de la psd si pnl. Or fi avand si aia bubele lor. pdl e in fruntea tarii din 2009 adica de aproape TREI ANI. Ca sa nu mai vorbim de celebra alianta DA. Ce tot o dai cu ce-au facut aia inainte? Deja acest "inainte" inseamna o gramada de vreme in care nu s-a intamplat mai nimic. Doar declaratii politice fara substrat si taiat de panglici la proiecte incepute "inainte" sau inca nefinalizate.
      • 0 (2 voturi)    
        vorbesti din auzite. (Marţi, 26 iulie 2011, 11:52)

        fane [anonim] i-a raspuns lui bula

        astea-s intoxicari. vreo dovada, ceva, ai? sau iei de bun ce zice duta sau basescu? nu de alta, dar astia doi nu prea prezinta incredere.
  • +3 (5 voturi)    
    ordine si disciplina (Luni, 25 iulie 2011, 22:58)

    mary [anonim]

    Fie ca esti la stat fie a esti la privat legile si regulile sunt la fel. Se aplica si domnului Presedinte domnului PM, si cati mai sunt si cati vor mai veni.

    In ceea ce priveste siatemul de asigurare a sanatatii sunt de acord cu Presedintele. Am asistat in cabinetul unui doctor la o discutie cand tocmai in toamna trecuta se clarificasera datoriile si brusc au fost achizitionate mai multe medicamente si brusc au aparut noi datorii.

    Uite asa ne furam singuri caciula.
    Stop joc!
  • 0 (4 voturi)    
    .... (Marţi, 26 iulie 2011, 9:11)

    catalin_mattei [utilizator]

    Cat de mult vorbeste acest om si cat de putine a realizat in cariera sa!!!
  • 0 (2 voturi)    
    Doresc... (Marţi, 26 iulie 2011, 11:04)

    Gigi Kent [utilizator]

    ...sa reiau un strigat care s-a auzit la al XIV congres PDL:

    "LIBERTATE! LIBERTATE! LIBERTATE!""
  • 0 (0 voturi)    
    impozite si taxe pe bani ce vor veni (Marţi, 26 iulie 2011, 11:31)

    fghr [anonim]

    Am de primit 270 000 ron din anul 2010 reprezentand mdicamente eliberate pe Programul national de diabet.

    Bani pe care am platit tva, impozite la timpul respectiv ,

    despre acei bani nu se mai stie nimic , cei de lacasa judeteana de asigurari ridica din umeri cat pot de tare.

    Acum dupa ce domnul Basescu a venit cu remarcile /sugestiile sale inchipiuiti va ce va fi...
  • -1 (1 vot)    
    ...... (Marţi, 26 iulie 2011, 11:38)

    fghr [anonim]

    Nu ma intereseaza ca nu stiu ce medic/farmacie a scris/eliberat medicamente de 250000 roni unui singur pacient. Chiar nu e problrema mea.

    Pe mine ma intereseaza banii pe munca mea , pe care am platit taxele si impozitele aferente fara 1 zi de intarziere.

    Domnul Basescu stie ca mai are doar 1 an, stie ca Pdl nu are nici o sansa in alegeri, asa ca ... dupa mine potopul... gargara de capitan in fata matelotilor analfabeti!!!
    • 0 (0 voturi)    
      Trebuie sa va dezamagesc (Marţi, 26 iulie 2011, 13:35)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui fghr

      Mandatul prezidential al d-kui Basescu se termina la sfarsitul lui 2014, deci nu mai are un an, ci trei si jumatate.
      • 0 (0 voturi)    
        Trebuie sa va dezamagesc ... (Marţi, 26 iulie 2011, 14:10)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        ... cu o noua majoritate parlamentara va fi suspendat si ghiciti ghicitoare ... de data asta se va vota pentru demitere de catre populatie. Asta daca nu cumva castiga PD-ul alegerile cu 50%+1. Acum faceti dvs calculul probabilistic si vedeti care dintre cele doua e mai probabile.

        Revenind la problema cu medicamentele de 250,000 ron pentru diabet ... cum spuneam si mai sus ... pentru un caz punctual (care ar trebui rezolvat de justitie) sunt de vina toti medicii si toata populatia tarii ... Imi cer scuze dar eu nu ma simt in nici un fel vinovat pentru acest caz sau altele asemenea ... Avem parchete peste parchete, ANI, DNA, politie (comunitara si generala), Curtea de Conturi samd ... sa-si faca treaba.
        • 0 (0 voturi)    
          Dezamagiri? Nu... (Marţi, 26 iulie 2011, 14:28)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Nu ma dezamagiti prea tare. Nu sunt fan Basescu, desi cand ma uit la termenii de comparatie din trecut si mai ales la cei care se-anunta pentru viitor... nu prea stiu ce sa mai zic, cred si votez.
          Dar altceva voiam sa-ntreb - de ce sunteti atat de sigur ca o alta majoritate parlamentara l-ar suspenda?
          Adica, scuzati naivitatea, dar nu trebuie sa existe un motiv, altul decat ca asa ar vrea noua majoritate?
          Daca uslasii iau 50+1 treaba-i clara, nu? Adica presedintele n-ar avea incotro si-ar fi obligat sa desemneze premier de la ei...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by