Când pandemia și politica americană au transformat viața de zi cu zi într-un univers amenințător, angajații studioului independent de jocuri video Supergiant și-au găsit refugiu în realizarea „Hades”, un joc video în care iadul are avantajul de a fi virtual, amuzant și distractiv, scrie AFP.

HadesFoto: youtube.com

Rezultatul i-a câștigat pe pasionați, în special pe iubitorii de jocuri de modă veche și povești bine puse la punct.

„Hades” a câștigat chiar și premiul pentru „Cel mai bun joc” la Bafta din 2021 pentru jocuri video.

„Este un joc foarte distractiv, într-un stil foarte la modă, care pare să fi fost conceput etic”, a remarcat Mitchell Kernot, autorul unui blog de jocuri video. „Supergiant are o abilitate de a proiecta jocuri care să fie interesante de operat și, de asemenea, plăcute pentru utilizator.”

În 2009, cei doi cofondatori, Gavin Simon și Amir Rao, au părăsit Electronic Arts - producători la „Fifa” și „Apex Legends” - și s-au mutat din Los Angeles în San Jose, un oraș californian unde au lansat Supergiant din casa copilăriei lui Rao, în cea mai pură tradiție a start-up-urilor din Silicon Valley.

„Tatăl meu ne-a spus că ar trebui să ne înființăm compania în timp ce eram tineri, pentru a avea posibilitatea de a găsi un loc de muncă doi ani mai târziu, în caz de eșec”, a spus Amir Rao în cadrul emisiunii de jocuri video PAX, din 2019.