S-a vorbit mult despre Elon Musk și răzgândirile lui legate de cumpărarea Twitter, deși acum câteva luni se părea că totul este stabilit. Mai multe companii au fost interesate să cumpere Twitter în ultimul deceniu, iar problemele despre care se vorbește acum erau prezente și atunci și erau binecunoscute.

Logo DisneyFoto: Nicoleta Raluca Tudor, Dreamstime.com

În 2016, grupul Disney a luat în calcul să cumpere Twitter, iar Bob Iger, CEO al Disney, spunea acum câțiva ani că s-a renunțat și din cauza discursului „meschin și obscen” de pe Twitter.

Acum, la conferința The Code din Beverly Hills, Iger a spus mai multe despre acea încercare și a povestit că știa clar în 2016 că „o parte substanțială” dintre userii Twitter nu există, ci sunt boți.

Problema conturilor spam a fost puternic invocată și de Elon Musk, când a spus că nu vrea să mai cumpere rețeaua. Twitter l-a dat în judecată pe Musk și va urma o bătălie complicată.

Iger nu a dat un procent de conturi false pentru 2016, iar Twitter, în diversele comunicări recente, a spus că aceste conturi nu reprezintă mai mult de 5% din totalul celor peste 300 de milioane de useri.

Disney vedea în 2015 și 2016 Twitter ca devenind, sub tutela sa, o platformă globală de distribuție care să ajute grupul Disney să-și dezvolte business-ul de streaming. Era văzută drept o platformă fenomenal de bună prin care să fie distribuit la milioane de useri conținut de știri, sport sau divertisment.

Apoi, la o analiză mai atentă, șefii Disney și-au dat seama că sunt atât de multe obstacole și atât de multe lucruri complexe, încât nu sunt pregătiți pentru așa o preluare, astfel că a căzut ideea.

La Code Conference, deși nu a pronunțat numele Elon Musk, șeful Disney a spus că, la aceea vreme, compania s-a uitat cu mare atenție la userii Twitter.

Surse: Reuters, The Verge

Sursa foto Dreamstime.com