Un parlamentar german a fost aspru criticat după ce a propus eliminarea clasei 1 din trenuri

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 16 august 2019, 9:56 Economie | Industrie Feroviara


Vagon german de clasa 1
Foto: Deutsche Bahn
​Un deputat german de stânga și-a atras o mulțime de critici după ce a cerut ca trenurile germane să aibă doar clasa a 2-a, iar clasa 1 să dispară, fiindcă, spune el, ar crește eficiența energetică și s-ar diminua aglomerația. Propunerea a fost considerată de mulți ca fiind inutilă, mai ales că este cerere și pentru locurile la clasa 1, scrie The Guardian.

Declarațiile au fost făcute de Bernd Riexinger, co-președinte al partidului de stânga ”Die Linke”. El spune că în special la trenurile regionale ar trebui să se renunțe la clasa 1 fiindcă acolo sunt multe locuri goale, în timp ce la clasa a 2-a este aglomerație.

El a mai spus că toate tipurile de vagoane ar trebui să fie pentru toată lumea și eliminarea vagoanelor de clasa 1 ar crea rapid capacitate suplimentară mare.

Ideea a fost criticată de mulți. De exemplu. șeful asociației pentru drepturile pasagerilor a spus că răspunsul la supra-aglomerare constă în punerea mai multor vagoane, în timp ce asociația de transport pentru regiunea Berlin-Brandenburg spune că este cerere pentru locuri la Clasa 1, iar când un tren are prea puține vin imediat plângeri.

Alții spun că este normal să aibă parte de servicii mai bune cei dispuși să plătească mai mult și că ar fi total greșit să se scoată un serviciu pentru care există cerere. În funcție de cum sunt gândite tarfiele în diversele țări europene un bilet de clasa 1 poate costa chiar și cu peste 100% mai mult decât unul de clasa a 2-a, dar sunt și cazuri în care diferența poate fi și de sub 30%.

Luna trecută a venit o altă propunere care a atras multe critici. O activistă de mediu a propus eliminarea zborurilor interne în Germania pentru ca oameni să călătorească mai mult cu trenul.

Reputația Germaniei pentru punctualitate are de suferit după ce anul trecut un sfert dintre trenuri au avut întârzieri și compensațiile acordate pasagerilor au crescut și ele. Mulți spun că este nevoie de o reformă dură în sectorul feroviar german în care se fac două miliarde de călătorii anual, de peste 30 de ori mai multe ca la noi. Criticii spun că statul german investește în infrastructură mult prea puțin față de alte state și cei mai pesimiști spun că sectorul feroviar german este ”praf și pulbere”


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














3168 vizualizari

  • +9 (21 voturi)    
    fiecare padure ... (Vineri, 16 august 2019, 10:05)

    Fileu_de_Poveste [utilizator]

    cu uscaturile ei socialiste.
    • -1 (9 voturi)    
      Incorect. (Vineri, 16 august 2019, 11:05)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui Fileu_de_Poveste

      Cand bolsevismul ajunge intr-o padure, aceasta trebuie sa fie automat si in totalitate, o uscatura. Pe asta se bazeaza ideologia comunista, de a sterge diferentele create de mama natura. O padure virgina si cateva uscaturi contravine cu fundamentul comunist, care sta la baza socialismului, astfel ca padurea trebuie ori sa fie toata uscata, ori defrisata.
      Si referitor la subiectul din articol, pasagerii serviciului feroviar din Germania sunt pe zi ce trece tot mai nemultumiti de prestatiile transportatorului. Dar vorba aia: cand dracu nu are ce face, se joaca cu coada.
  • 0 (16 voturi)    
    Sa ne aducem aminte (Vineri, 16 august 2019, 10:14)

    Zummm [utilizator]

    Unde s-a nascut National-Socialismul
    • +2 (4 voturi)    
      unde? (Vineri, 16 august 2019, 10:58)

      suleiman [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      In Spania?
    • -1 (1 vot)    
      dar (Vineri, 16 august 2019, 19:20)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Zummm

      marxismul, adica comunismul, unde s-o fi nascut oare?
  • +3 (9 voturi)    
    Cinste dumnealui! (Vineri, 16 august 2019, 10:49)

    Jegul Cristian Ioan [utilizator]

    Pana acum credeam ca "mai catolic decat Papa" este doar o figura de stil, o exagerare, dar iata ca se poate!

    Compar geniala idee a tovarasului parlaemntar de stanga cu situatia de dinnainte de 1989, cand aveam bonuri de benzina si de paine, si ratie la zahar si ulei.

    Dar, in plina oranduire comunista, trenurile aveau clasa intai si doua, si mai plateai in plus si pentru viteza - tarif diferentiat pt. personal, accelerat, rapid.

    Pingelica a ordonat sa dispara perdelele la resturante, dar nu i-a trecut prin cap sa dea Decret sa dispara clasa intai la trenuri!
  • +1 (7 voturi)    
    E OK sa fie, dar nu subventionate! (Vineri, 16 august 2019, 11:25)

    Alui [utilizator]

    E prea de tot sa subventionezi luxul!
    • 0 (8 voturi)    
      E treaba transportatorului, nu a parlamentului (Vineri, 16 august 2019, 13:10)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Nu hotărăște parlamentul ce tipuri de servicii oferă transportatorul.

      Ceaușescu se mai ocupa de asemenea lucruri, stabilea inclusiv meniurile admisibile pentru restaurante. Dar când țara are drept cancelar o fostă șefă a departamentului Agitație și Propagandă, e de înțeles că parlamentarii se ocupă de clasele trenurilor.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu e subvenționat (Vineri, 16 august 2019, 13:24)

      Maica Reteza [utilizator] i-a raspuns lui Alui

      Subvenția e aceeași, diferența de preț între 2 și 1 nu e subvenționată. E ca și când mergi la clasa a 2-a dar îți permiți să plătești pentru machială și haleală iar ăla de lângă tine nu-și permite.
  • 0 (10 voturi)    
    conceptele de stanga... (Vineri, 16 august 2019, 12:15)

    un oarecare [utilizator]

    n-ai cum sa nu le "iubesti" ...
    e bine ca un astfel de parlamentar a fost criticat public. poate servi ca exemplu pt altii cu idei de stanga
  • +1 (11 voturi)    
    Ideologii criminale. (Vineri, 16 august 2019, 12:42)

    asavreau [utilizator]

    Trebuie interzise.După mintea unor astfel de monștri cu chip de om,nu trebuie să te dezvolți ca civilizație.Acum a propus să rămână doar clasa 2.După ce se realiza propunea să fie doar bouvagon.Că așa le place celor de stânga-mizerie,analfabetism.Să trăiești cât mai eco!
  • 0 (0 voturi)    
    Propunere de mijloc (Marţi, 20 august 2019, 17:00)

    Tescovin [utilizator]

    Haideți to'arșu Riexinger, să vă învăț eu cum să faceți ca să aveți oareșce succes cu capitaliștii ăștia putrezi...

    Deci cereți desființarea clasei 1 - ok, frumos, eliminăm inegalitățile sociale, de gen, etc... Până aici e bine.
    Dar p-ormă cereți să se rebrenduiască clasa a 2-a, singura rămasă, în clasa 1 !
    Și uite așa, dintr-o răsucire de condei, am și ridicat nivelul de trai al clasei proletare până la nivelul odinioară accesibil exclusiv exploatatorilor nemiloși !

    Proletarier aller Länder, vereinigt euch!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version