Egiptul își modernizează flota de vagoane de tren cu ajutorul Ungariei și Rusiei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2020, 17:30 Economie | Industrie Feroviara


Locomotiva din Egipt
Foto: Egyptian National Railways
Egyptian National Railways a semnat acordul de finanțare pentru o comandă uriașă de 1.300 de vagoane, în valoare de un miliard de euro, cea mai mare comandă din istoria căilor ferate din țara africană. Vagoanele vor fi produse în Rusia și Ungaria, iar unele asamblări finale vor fi făcute în Egipt. Vagoanele au fost testate în Ungaria. Egiptul are planuri mari de modernizare a rețelei care transportă 500 de milioane de pasageri/an, a cumpărat vagoane noi, dar și trenuri de 160 km/h. În anii 70 România exporta masiv locomotive în Egipt.

Egiptul are printre cele mai rapide trenuri din Africa. Cei 208 km dintre Cairo și Alexandria sunt parcurși în 2 ore și 25 de minute. Cea mai cunoscută linie este între Cairo și Asswan, cei 879 km fiind parcurși în 11 ore.

Primele vagoane ar trebui să ajungă în acest an, iar ulitmele în 2025 sau 2026. Jumătate vor fi produse în Rusia și altă jumătate în Ungaria. 1.000 dintre vagoane sunt de clasa a treia, jumătate dintre ele fiind cu aer condiționat. 90 de vagoane sunt de clasa I, iar 30 sunt vagoane cu zonă de bar (clasa a 2a).

Acum s-a semnat acordul multilateral de finanțare, între o bancă din Rusia, una din Ungaria și agențiile naționale de import-export din cele două țări. Evident că un rol principal îl va avea și partea egipteană.

Prima înțelegere a fost semnată în toamna lui 2018, iar testele au început în acest an, în Ungaria. Cele mai multe vagoane vor fi construite de rușii de la Transmashholding, unul dintre cei mai mari constructori de material feroviar din lume.

Surse: International Railway Journal, Egypt Independent






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3968 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    In anii '80 la Astra Vgoane (Marţi, 21 aprilie 2020, 18:47)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    Sau construit mii de vagoane pt. Egipt.
    • 0 (4 voturi)    
      Da, dar comuniștii n-au fost buni. (Marţi, 21 aprilie 2020, 20:27)

      Tayen [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Sunt buni „capitaliștii” ca Nicolae, Neculaie, Micula și Țiriac, care-au lăsat pustiu pe unde au trecut!
      Sau „capitalismul” de cumetrie, că numai să importăm știm.
    • +2 (4 voturi)    
      Inca (Marţi, 21 aprilie 2020, 23:24)

      Scarface1000 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Astra Vagoane construieste si in ziua de azi dar noi cumparam de la Vestici in loc sa sustinem economia locala! Chiar daca ar fi ale vesticilor mai bune si luxoase ar trebuii sa cumparam tot de la noi trolebuse ,vagoane etc ca sa ne sustinem economia! Dar noua ne trebuie autobuse mercedes prin orase ca noi suntem "smecheri"...
    • +3 (3 voturi)    
      Ce locomotive a exportat Romania în Egipt? (Miercuri, 22 aprilie 2020, 1:55)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      Citat HN: "În anii 70 România exporta masiv locomotive în Egipt."

      Poate vreți sa ziceți vagoane. Eu nu găsesc pe internet locomotive romanești care sa fi fost utilizate vreodată în mod curent pe căile ferate egiptene.
  • +1 (3 voturi)    
    România a avut întotdeauna o problemă. (Miercuri, 22 aprilie 2020, 8:38)

    asavreau [utilizator]

    Boghiul a fost o problemă la exportul de vagoane românești.Boghiurile românești erau proaste.Din 100 de boghiuri fabricate circa 25 corespundeau standardelor pentru utilizare în regim de trafic intens și la viteze de peste 100 km/h.Nici acum nu se fac boghiuri bune.
  • 0 (0 voturi)    
    .. (Miercuri, 22 aprilie 2020, 20:52)

    albastru de Romania [utilizator]

    si acum facem vagoane , tramvaie, dar madam firea cumpara de la turcaleti, ca acolo nu se poate verifica spaga, ca in tarile UE


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by