Transferoviar Călători vrea să-și reînnoiască total parcul de automotoare până la final de 2024. Primele modele mai noi ar putea să ajungă în trei luni

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 3 decembrie 2020, 13:40 Economie | Industrie Feroviara


Tren al Transferoviar
Foto: Hotnews
Operatorul privat Transferoviar Călători, prezent pe rute precum București - Buzău sau Titan Sud - Oltenița, va derula un program de înnoire a flotei și discută cu diverși furnizori de material rulant pentru a aduce în țară între 8 și 12 automotoare, primele putând ajunge în februarie anul viitor, au spus reprezentanții companiei într-un răspuns pentru HotNews.ro. TFC vrea să-și extindă și numărul de secții de circulație pe care este prezentă.

TFC are 33 de automotoare produse în anii 60 și 70 și vrea să aducă material rulant mai nou, mai ales că cele mai multe dintre ramele vechi nu au aer condiționat.

Transferoviar Călători este cunoscută pentru automotoarele alb-vișinii pe care scrie: ”Vrei să mergi cu nașu? Acum ai ocazia!”. În ultimii ani compania a deschis case de bilete în stațiile mai importante.

Ce spune compania

În prezent Transferoviar Călători SRL derulează intense discuții și negocieri cu câțiva furnizori de material rulant. Intenția noastră este ca în urma finalizării acestor negocieri să reușim să contractăm 8-12 automotoare. Acest lucru depinde, în mare parte, de numărul de automotoare pe care furnizorii îl pun în vânzare. Materialul rulant aflat în discuție este produs după anul 1997. Estimăm că primul lot de automotoare să ajungă în țară la sfârșitul lunii februarie 2021.

Transferoviar Călători SRL are un program ambițios de reînnoire totală a parcului de automotoare până la finalul anului 2024”.


Compania este prezentă pe mai multe secții, printre care Titan Sud - Oltenița, București - Buzău, Ploiești - Slănic, Ploiești - Mâneciu sau Galați - Bârlad.

TFC spune că intenționează, începând cu noul Mers, să intre pe noi secții de circulație precum:

- București Nord - Roșiori Nord.
- București Nord - Constanța.
- București Nord - Fetești.
- Buzău - Făurei - Constanța - Mangalia.
- Cluj Napoca - Baia Mare.
- Cluj Napoca - Târgu Mureș.
- Cluj Napoca - Alba Iulia.
- Cluj Napoca - Aghireș
- Cluj Napoca - Câmpia Turzii
- Cluj Napoca - Bonțida

TFC vrea să opereze și trenuri pe noua rută Gara de Nord - Aeroport și a depus solcitare în acest sens.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2246 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Lol (Joi, 3 decembrie 2020, 13:51)

    mitg [utilizator]

    In mod normal as fi batjocorit aceste vechituri pe care vor sa le aduca, dar avand in vedere ca la CFR bate vantul, orice fac operatorii privati e binevenit.
  • +1 (1 vot)    
    Cine e in spatele TFC? (Joi, 3 decembrie 2020, 14:19)

    ready4war [utilizator]

    Informatia cea mai importanta din articol (care e unul publicitar si ar trebui semnalizat ca atare!), e abia la sfarsit: "TFC vrea să opereze și trenuri pe noua rută Gara de Nord - Aeroport și a depus solcitare în acest sens".
    De vazut cine sunt "antreprenorii" din spatele acestei companii si transparenta cu care o sa castige licitatia spre aeroport.
  • +3 (3 voturi)    
    Wow. (Joi, 3 decembrie 2020, 15:00)

    feroviarul123 [utilizator]

    O sa renunțe la ROR-urle de 50 de ani si o sa ia alea noi de 40 de ani ca au început francezii sa le caseze?
    De ce noi ne luam mașini Euro5 dar astia sunt lăsați sa polueze cu diesele lor de acum 50 de ani , in condițiile când exista linie electrificata?
    Prea multi șpăgari prin minister si AFER...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by