Transferoviar Călători vrea să-și reînnoiască total parcul de automotoare până la final de 2024. Primele modele mai noi ar putea să ajungă în trei luni
TFC are 33 de automotoare produse în anii 60 și 70 și vrea să aducă material rulant mai nou, mai ales că cele mai multe dintre ramele vechi nu au aer condiționat.
Transferoviar Călători este cunoscută pentru automotoarele alb-vișinii pe care scrie: ”Vrei să mergi cu nașu? Acum ai ocazia!”. În ultimii ani compania a deschis case de bilete în stațiile mai importante.
Ce spune compania
În prezent Transferoviar Călători SRL derulează intense discuții și negocieri cu câțiva furnizori de material rulant. Intenția noastră este ca în urma finalizării acestor negocieri să reușim să contractăm 8-12 automotoare. Acest lucru depinde, în mare parte, de numărul de automotoare pe care furnizorii îl pun în vânzare. Materialul rulant aflat în discuție este produs după anul 1997. Estimăm că primul lot de automotoare să ajungă în țară la sfârșitul lunii februarie 2021.
Transferoviar Călători SRL are un program ambițios de reînnoire totală a parcului de automotoare până la finalul anului 2024”.
Compania este prezentă pe mai multe secții, printre care Titan Sud - Oltenița, București - Buzău, Ploiești - Slănic, Ploiești - Mâneciu sau Galați - Bârlad.
TFC spune că intenționează, începând cu noul Mers, să intre pe noi secții de circulație precum:
- București Nord - Roșiori Nord.
- București Nord - Constanța.
- București Nord - Fetești.
- Buzău - Făurei - Constanța - Mangalia.
- Cluj Napoca - Baia Mare.
- Cluj Napoca - Târgu Mureș.
- Cluj Napoca - Alba Iulia.
- Cluj Napoca - Aghireș
- Cluj Napoca - Câmpia Turzii
- Cluj Napoca - Bonțida
TFC vrea să opereze și trenuri pe noua rută Gara de Nord - Aeroport și a depus solcitare în acest sens.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
De vazut cine sunt "antreprenorii" din spatele acestei companii si transparenta cu care o sa castige licitatia spre aeroport.
De ce noi ne luam mașini Euro5 dar astia sunt lăsați sa polueze cu diesele lor de acum 50 de ani , in condițiile când exista linie electrificata?
Prea multi șpăgari prin minister si AFER...