Trenul Gara de Nord - Aeroport - Cât vor costa biletele
Prețurile biletelor
CFR Călători: 8,3 lei
Regio Călători: 8,1 lei
Transferoviar: 8 lei
De menționat că prețurile pentru CFR Călători și Regio Călători pot fi găsite pe site-urile companiilor respective, în timp ce prețul de la Transferoviar a fost comunicat de companie, la o solicitare a HotNews. Reamintim că CFR Călători a spus miercuri că a cerut modificarea unui Ordin de ministru pentru ca tariful să fie redus la 5 lei. Nu se știe când se va întâmpla însă modificarea, așa că prețul va fi de 8,3 lei cel puțin în primele zile.
Pe portalul Infofer sunt încărcate în prezent date despre trenurile a doi operatori: CFR și TFC, dar nu și despre trenurile RC.
Dacă s-ar fi decis că trenurile vor fi Regio, prețul ar fi fost de aproximativ 4 lei, mai apropiat de cel al autobuzelor STB (3,5 lei). Chiar și la 8 lei, trenul rămâne mult sub prețul taxi-urilor, dar cadența de 40 de minute nu este mică pentru cei care se grăbesc. Este de așteptat ca numărul de pasageri să fie redus și fiindcă numărul de zboruri este mic față de un an obișnuit.
Pe cei 19 km viteza medie este de aproape 60 km/h la dus către Otopeni și de 48 km/h la întors. La dus, viteza maximă ce poate fi atinsă este de 100 km/h pe cei 2,9 km de la Mogoșoaia până la racordul cu noua linie și pe restul drumului viteza maximă este 80 km/h.
Legătura directă între Gara de Nord și Aeroport va fi asigurată pe relația București Nord - Mogoșoaia - Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (și retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparțin următorilor 3 operatori de transport feroviar de călători:
SNTFC CFR Călători (operatorul național de transport feroviar de călători) - 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 și 22 trenuri, între orele 14:30 - 24:00;
Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 05:36 și 8 trenuri, între orele 09:50 - 14:56;
Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care 2 trenuri vor circula între orele 02:30 - 03:36, 6 trenuri între orele 10:30 - 14:16 și 2 trenuri în intervalul 20:30 - 21:36.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
L-am intrebat pe unul de ce practica tarife asa mari, si mi-a raspuns ,,ba, nu iti convine, ia autobuzul''. Pai chiar asta o sa fac, bai taximetristior, voi lua trenul pe viitor, sa stati toata ziua in soare fara un client. Pierdeti clientii si ii pierdeti pe merit.
Cu totul altfel sta situatia pt cei care aterizeaza si vor sa prinda un tren. Dar si taximetristii trebuie sa traiasca.
Utilizarea transportului in comun implica rigoare din partea calatorului, dar mai ales a transportatorilor (CFx, dar si STB, Metrorex intrucat din fericire nu locuieste nimeni in gara).
Nu s-au putut intelege la un pret unic de 8 lei si bilet unic?
Imi aduce aminte de Sinaia, aceleasi partii cu 2 opeartori de telescaun.
Si stai ca papagalu' si astepti trenul la care ai bilet. Nu putea fi un bilet unic validat in tren, contorizat si apoi distribuiau banii intre cele trei companii?