CFR SA anunță investiții de 26 milioane lei pentru creșterea vitezei pe 20 de km dintre Buzău și Făurei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 1 aprilie 2021, 11:28 Economie | Industrie Feroviara


Tren al CFR Calatori
Foto: Stefania Gal
Între Buzău și Făurei sunt 40 km și cele mai rapide trenuri fac 38 de minute, cu 10-11 minute mai mult decât în anii 80. CFR SA a anunțat că a lansat licitația pentru modernizarea a 20 km, jumătate din distanța dintre cele două orașe. În prezent trenurile pot rula cu maxim 80 km/h, iar după modernizări ar trebui să se ajungă la 120 km/h. Între Cilibia și Făurei trenurile Regio fac între 24 și 34 de minute. În anii 80 cele mai iuți Personale făceau 19 minute.

Tronsonul este pe linia 702 care în anii 80 era tranzitată de o mulțime de trenuri sezoniere spre Litoral, inclusiv trenuri internaționale de foarte lung parcurs.

Ce spune CFR SA


Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA investește 26,02 milioane de lei, din fonduri de la Bugetul de Stat, pentru lucrări de întreținere între stațiile Cilibia și Făurei, în vederea ridicării restricțiilor de viteză și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h, pentru trenurile de călători.

Sucursala Regională CF Galați (SRCF Galați) a lansat licitația pentru execuția lucrărilor de întreținere a suprastructurii căii ferate între stațiile Cilibia - Făureri, pe firul II, de la km 148+700-167+700. Valoarea totală estimată a lucrărilor de întreținere este de 26.029.994,69 RON, fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată din Fonduri de la Bugetul de Stat, alocate CFR SA pentru anul 2021, iar durata contractului de execuție a lucrărilor va fi de 250 de zile.

Anunţul de participare la licitaţia deschisă şi documentaţiile de atribuire sunt disponibile în Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP).

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 5 mai.2021.

Menționăm faptul că, lucrările de întreținere a suprastructurii căii ferate între stațiile Cilibia - Făureri, pe firul II, km 148+700-167+700, sunt cuprinse în Bugetul de Venituri și Cheltuieli (BVC) al SRCF Galați, la capitolul Întreținera și funcționarea/exploatarea infrastructurii feroviare publice, cu finanțare asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat și au drept scop îmbunătățirea condițiilor de exploatare și confort, prin creșterea vitezei de circulație a trenurilor de călători la 120 km/h.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















2802 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    La CFR nu se va intampla nimic! (Joi, 1 aprilie 2021, 11:56)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Daca nu sunt dați afara Directorii!
    Si Sefii de Regionale!
    Pe segmentul Buzău - Faurei se va intampla vreodată!
    Anul acesta Nu!
    Nu ai cu cine!

    Poate la anul Sau in 2023!
    Si te întrebi de ce nu reabilitează Gara si nodu lFeroviar Faurei?
    Linia ferată spre Buzău e distrusă!
    Linia spre Tecuci e distrusă si închisă!
    La Urziceni e moarta!
    Cred ca si spre Fetesti sau Galati sunt la fel!
    Aceste linii trebuiesc urgent facute si refacute!
    Cu speranta ca traficul de marfa revine pe calea ferată!
    Asa CFR ramane încremenită in proiect cu Directori si functionarime fara numar!
  • +1 (1 vot)    
    astea (Joi, 1 aprilie 2021, 12:14)

    martel55 [utilizator]

    nu sunt moderniari, sunt doar lucrari de readucere a liniei in parametrii de proiectare, asta pentru ca 30 de ani nu s-a mai invetsit nimic in intretinere, boala princiapala a statuului romana cand vne vorba de infrastructura


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by