Compania Regio Călători se retrage de pe ruta Gara de Nord - Aeroport. Intervalul de succedare va ajunge la 80 de minute în unele momente ale zilei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 24 iunie 2021, 13:41 Economie | Industrie Feroviara


Tren in gara de la aeroportul Otopeni
Foto: Vlad Barza / HotNews.ro
Una dintre cele trei companii care au trenuri între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni a anunțat că se va retrage. Este vorba de Regio Călători care operează 20 dintre cele 72 de trenuri care circulă pe zi pe linia inaugurată în decembrie 2020. CFR Călători operează 42 de trenuri, iar Transferoviar, zece. Anunțul este confirmat și de datele de circulație de pe portalul Infofer. Consecința este că vor fi unele trenuri către aeroport la cadență de 80 de minute.

Intervalele de la finalul dimineții și de la mijlocul zilei rămân descoperite după ieșirea companiei private. Astfel, după 1 iulie plecări de la Gara de Nord către Aeroport vor fi la: 9.10, 10.30, 11.50, 13.10, 14.30. Și seara vor fi intervale mari fără plecări: 21.10, 22.30, 23.50.

De la aeroport către Gara de Nord vor fi mai mari intervalele în cursul dimineții: 0.31, 1.51, 3.11, 4.31, 5.51. Diferențe mari vor fi și mai târziu: 11.11, 12.31, 13.51, 15.18.

Întrebarea este dacă CFR Călători va prelua cursele ”abandonate” de Regio Călători.

Iată ce spune Regio Călători

Stimati calatori,

In data 30.06.2021 trenurile R-E 16057, R-E 16056, R-E 16059 si R-E 16058 in relatia Bucuresti Nord Gr A – Aeroport H. Coanda T1 si retur se anuleaza.

Incepand cu data 01.07.2021 trenurile Regio Calatori in relatiile:

Bucuresti Nord Gr A – Aeroport H Conda T1 si retur
Bucuresti Nord Gr A – Ploiesti Sud si retur

NU MAI CIRCULA.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















12752 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Super timp (Joi, 24 iunie 2021, 13:54)

    Martinezu [utilizator]

    80 minute. Cam tot atat faci de la Viena la Otopeni..
    Mai bine un tren pe zi ca sa fie plin.!
  • +2 (6 voturi)    
    of (Joi, 24 iunie 2021, 14:11)

    nikita11 [utilizator]

    Foarte slab articolul. Nu ni se spune de ce au renuntat operatorii la traseul respectiv. Se poate sa nu fi fost profitabil? Si atunci de ce sa-l preia cfr? compania aia si asa e defuncta e datoare sa preia tot ce restul considera neprofitabil? pt asta o mai tinem?
  • -7 (13 voturi)    
    Marele succes al liniei recent inaugurate? (Joi, 24 iunie 2021, 14:13)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Si mai voiau sa prelungeasca si metroul pe banii evropenilor ha ha ha :)
    • +4 (8 voturi)    
      Din contra (Joi, 24 iunie 2021, 21:30)

      Anarb [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Iata ce spune Eco Civica citata in legatura cu asta: “Daca nu au metrou, nimeni nu merge cu bagajul la gara sa urce apoi in tren. Asa ca varianta metroului este cea mai plauzibila si, mai ales, necesara.”
  • +7 (15 voturi)    
    Lipsa statii si conexiuni (Joi, 24 iunie 2021, 14:16)

    SkyS [utilizator]

    Cu o linie nu se face primavara, trebuie conectata la alte linii, trebuie sa opreasca in statii pe drum. Linia CFR de pe centura sta acolo ignorata desi ar putea fi o conexiune excelenta.

    Se asteapta sa se dezvolte intai orase intregi si dupa se gandeste Prefectura Ilfov, Primariile Otopeni, Voluntari si CFR sa modernizeze si transportul. Poate vine si asteroidul pana atunci, care-i graba?
  • +1 (15 voturi)    
    Linia asta de tren a fost sortata esecului din (Joi, 24 iunie 2021, 14:40)

    t4v1 [utilizator]

    start.

    O prelungire/peticire facuta IN GRABA pentru 100.000 de microbisti cand OTP are trafic de 10 milioane pe an si Bucurestiul are populatie de 2-3.

    Operatorii nu-si scot nici macar banii de motorina.

    O solutie adecvata ar fi bagat trenul in subteran, l-ar fi legat de Constanta si Ploiesti - ca sa fie un proiect pentru Romania si pentru toata Muntenia nu doar pentru microbistii straini - si i-ar mai fi facut statii intermediare in toate zonele populate. Dar astfel de proiecte se fac pe 5-10-15 ani, nu de pe un an pe altul de frica UEFA.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by