CFR SA a desemnat câștigătorul licitației pentru modernizarea căii ferate Buzău - Făurei

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 1 iulie 2021, 12:44 Economie | Industrie Feroviara


Lucrari feroviare
Foto: CFR Infrastructura
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat și emis rapoartele de evaluare a ofertelor depuse la procedurile de licitaţie publică pentru lucrări de întreținere pe secția de circulație Buzău – Făurei (firul II), în vederea ridicării restricțiilor de viteză și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h, pentru trenurile de călători, ofertele depuse de Asocierea Wiebe Romania SRL/ SWIETELSKY Construcții Feroviare SRL, pentru ambele loturi, fiind desemnate câștigătoare. Vitezele maxime sunt în prezent de 80 km/h.

Între Buzău și Făurei, pe linia 702, cele mai rapide trenuri fac 38 e minute pe 40 km, în timp ce în anii 80 și 90 făceau și 27-28 de minute. Tronsonul este parte a liniei 702 Buzău - Fetești care în trecut era tranzitată de o mulțime de trenuri către Litoral, inclusiv internaționale. În prezent sunt 15 trenuri pe sens pe zi.

Iată ce spune CFR SA

Ofertele financiare depuse de Asocierea Wiebe Romania SRL/ SWIETELSKY Construcții Feroviare SRL, pentru cele două loturi, au valoarea totală de 41.774.673,76 RON, fără TVA, din care 21.027.158,34 RON pentru Buzău - Buzău Sud - Cilibia (fir II), de la Km 129+016 la Km 148+700 (lotul I), respectiv 20.747.515,42 RON pentru Cilibia - Făurei (fir II), de la km 148+700 la km 167+700 (lotul II), contractele de achiziţie publică urmând a fi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanțare, pentru derularea celor două contracte de lucrări, este asigurată din Fonduri de la Bugetul de Stat, alocate CFR SA pentru anul 2021, iar durata de execuție a lucrărilor va fi de 180 de zile, pentru fiecare lot.

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, prin programul de investiții implementat și derulat pe secția de cale ferată Buzău - Buzău Sud - Cilibia - Făurei (firul II), pe o lungime totală de 38,6 km, contribuie astfel la dezvoltarea infrastructurii feroviare prin îmbunătăţirea calităţii transportului și sporirea vitezei de circulaţie la 120 km/h pentru trenurile de călători.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















3958 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Ce minune! (Joi, 1 iulie 2021, 12:56)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    Se va termina prin 2027!
    Sau 2028!
    Modernizarea caii ferate tinuta fara întreținere si lăsată in paragină!
    Clădirile stațiilor de CF arata Azi mai rau ca după cel de al doilea război mondial.

    Dar dupa ce, sa zicem,modernizati cf cu ce o sa circule pasagerii?

    Baza de calatori sunt din Ploiesti si Galati-Brăila.
    Nu era mai bine sa refaceri Urziceni-Faurei?
    Si cu statie intermediara catre Aeroport OTP?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by