​Circulația trenurilor pe magistrala 700 s-a făcut cu probleme între orele 8.30 și 9.45 din cauza unui deranjament la vechea instalație de dirijare a circulației. Două trenuri au avut peste 30 de minute întârziere, iar unul a sosit în Gara de Nord cu 42 de minute mai târziu (trenul IR 10718 al CFR Călători).

Gara de la OtopeniFoto: Vlad Barza / HotNews.ro

Trenurile circulă din decembrie 2020 între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni (20 km), dar sunt și porțiuni de linie simplă și traseul se suprapune pe cea mai mare parte a sa pe magistrala M700 București - Urziceni - Galați.

Ce spune CFR Infrastructură

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că circulația feroviară, între stațiile Pajura - Mogoșoaia s-a desfășurat, în intervalul orar 08.30 - 09.45, în condiții speciale, la cale liberă, din cauza unui deranjament la vechea instalație de dirijare a circulației.

Trenurile de călători care au plecat din Gara de Nord București începând cu ora 08.30, în direcția Urziceni (Magistrala 700), au circulat în sistem de cale liberă, până la ora 09.45, între stațiile Pajura și Mogoșoaia, din cauza unui deranjmanet tehnic la instalația de dirijare a circulației feroviare.

Personalul feroviar de specialitate a verificat și identificat cauza acestui deranjament, fiind necesară înlocuirea unui redresor.

Menționăm faptul că în intervalul orar 08.30 – 09.45, 4 trenuri de călători au circulat în sistem de cale liberă și au înregistrat întârzieri, pe zona respectivă, cuprinse între 16 minute și 36 de minute.

Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. cere scuze călătorilor pentru disconfortul creat și le mulțumește pentru înțelegere, asigurându-i totodată că personalul de specialitate s-a deplasat pe teren pentru verificări, imediat ce a fost semnalat deranjamentul, și au intervenit pentru remedierea defecțiunii, astfel încât traficul feroviar să revină, în cel mai scurt timp, la condițiile normale de trafic.