Trenurile aduse din Germania de compania TFC au început să circule în zona Clujului. În aprilie vor circula și între București și Otopeni

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 15 decembrie 2021, 14:15 Economie | Industrie Feroviara


Tren Bombardier al TFC
Foto: Transferoviar
Compania Transferoviar a anunțat că noile automotoare Bombardier Talent au intrat în circulație în zona Metropolitană Cluj Napoca, pe relația Cluj Napoca - Aghireș. Primele șase automotoare diesel aduse din Germania au intrat în țară în iunie și la Cluj au fost făcute o serie de modificări, revizii și igienizări. O parte dintre trenuri sunt din 2004 și un lot mai mic din 2001.

Compania spunea acum câteva luni că noile treuri vor circula și pe rute precum București - Aeroport H Coandă și București - Buzău. Pe secția București - Aeroport Otopeni vor intra în aprilie.

Primele trenuri vor circula mai întâi între Cluj și Aghireș, pe o distanță de 28 km. TFC are 6 trenuri pe sens în fiecare zi: cele care au trei opriri fac 29 de minute, cele care au 9 opriri fac 41 de minute.

Transferoviar a cumpărat în total 12 trenuri Bombardier Talent BR 643 fabricate în 2001 și 2004, trenuri care au circulat până acum în zona orașului Dusseldorf. Aceste trenuri au o viteză maximă de 100 km/h. Opt dintre trenuri sunt produse în 2004 și restul de patru, în 2001.

Aceste trenuri au devenit cele mai noi din flota Transferoviar care cuprinde automotoare fabricate în anii '60 și '70.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















16243 vizualizari

  • -7 (15 voturi)    
    automotoare diesel... de ce nu Electrice ? (Miercuri, 15 decembrie 2021, 14:30)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    automotoare diesel... de ce nu Electrice ?
    • +10 (10 voturi)    
      . (Miercuri, 15 decembrie 2021, 14:57)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Toate cursele TFC in zona Clujului sunt pe linia Cluj-Oradea care este neelectrificata.
    • +10 (10 voturi)    
      Pentru ca (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:03)

      teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Pentru ca in statul bananier Romania in anul 2021 o buna parte din reteaua feroviara nu este electrificata. Cluj-Aghires fiind de exemplu o astfel de linie.
    • +3 (5 voturi)    
      pt. ca (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:09)

      georgel_purcel [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      pentru ca o mare parte din infrastructura noastra feroviara nu este electrificata (si asa va ramane multa vreme de acum inainte) si nu vor sa fie limitati in utilizarea lor
    • +1 (1 vot)    
      Pentru ca... (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:11)

      Seeadler [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Cel mai probabil linia nu este electrificata.
    • +2 (4 voturi)    
      Păi n-au autonomie... (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:14)

      Kap [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Ar trebui mai bine întrebați cei ce n-au prevăzut electrificarea ciotului de cale ferată către aeroport.
    • +2 (2 voturi)    
      Linia de la Otopeni nu e complet electrificata (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:23)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Si chiar si dupa ce o sa fie, sigur se gaseste vreun loc prin tara unde nu se va electrifica in veci.
    • -2 (2 voturi)    
      Poate pe linie electrificata e mai eficient trenul (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:33)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      clasic, de mare capacitate, format din locomotiva si vagoane.
    • +3 (3 voturi)    
      România are puține căi ferate electrificate (Miercuri, 15 decembrie 2021, 15:41)

      Laurell [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      România are puține linii de cale ferată electrificate și duble pe care pot circula multe trenuri.
      CFR Călători să poată achiziționa și trenuri second hand, nu doar noi, cum procedează firmele private.
      Au fost întroduse multe trenuri spre Ploiești, Brașov, Constanța, Craiova, Buzău, Galați, Cluj, Iași, Timișoara, Valea Prahovei, etc.
    • +1 (1 vot)    
      tehnic, sunt propulsate electric (Miercuri, 15 decembrie 2021, 16:24)

      Cata_ [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      motoarele propulsoare de la roti sunt electrice, motorul generator e legat de un motor diesel :) locomotivele nu sunt TDI-uri . Plus ca , ruta e ne-electrificata
  • +1 (1 vot)    
    Două întrebări: (Miercuri, 15 decembrie 2021, 18:15)

    NME [utilizator]

    1. Aer condiționat au? Ramele vechi n-au...
    și
    2. Spațiul dintre scaune rămâne cel inițial, de la nemți, sau e micșorat cât să mai încapă niște scaune în plus, chiar dacă oamenii stau înghesuiți?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by