​Rovio - compania finlandeza care a creat celebrul joc Angry Birds - a anuntat ca va deschide magazine in China pentru a vinde diverse produse si a profita de interesul urias generat acolo de jocul pasarilor nebune. Seful de marketing al Rovio spune ca Angry Birds este cel mai piratat brand din China insa nu se arata enervat de acest lucru, ci magulit de succesul urias de care jocul se bucura. "Ii vom pirata pe pirati", spune directorul de marketing al companiei europene.

Peter Vesterbacka, director de marketing Rovio, a spus la conferinta TechCrunch din Beijing ca s-a decis intrarea pe piata chineza de retail. El a venit pe scena cu baloane in forma unor personaje din joc, baloane produse de firme pirat, si a spus ca in magazine vor fi vandute produse autentice Angry Birds.

Vesterbacka sustine ca Angry Birds este cel mai piratat brand din China si acest lucru nu il enerveaza, ci il maguleste si ii da sperante ca Rovio poate face profit urias in China unde peste 50 de milioane de useri au descarcat jocul si se doreste atingerea pragului de 100 de milioane,

Rovio a creat 50 de jocuri inainte de Angry Birds, insa cu acesta a avut atat de mult succes incat numarul descarcarilor pe plan mondial a fost pana acum in jurul a 500 de milioane.

Chinezilor le-a placut atat de mult jocul incat au cumparat masiv produse piratate, iar un parc de distractii a creat o varianta reala a jocului, insa fara acordul companiei. Rovio a deschis un birou in Beijing pentru a coordona ofensiva de retail "Vrem sa fim mai chinezi decat o companie chineza", spune Vesterbacka care adauga ca vor lansa multe produse promotionale in chineza, inclusiv o carte de bucate.