Saptamana trecuta, pe 9 si 10 noiembrie, a avut loc la Bucuresti How to Web 2011 cea de-a treia editie a celei mai importante conferinte de tehnologie si afaceri web din Europa de Est.

Editia How to Web din acest an a reunit 48 de vorbitori, dintre care peste 30 de speakeri internationali, cu experienta in dezvoltarea afacerilor pe internet, finantarea in domeniul de business, membrii unor importante fonduri de investitii europene, precum si reprezentantii a 5 dintre cele mai importante programe de sustinere a startup-urilor web din Europa.

Evenimentul s-a bucurat de prezenta unei audiente din peste 10 tari din regiune, care au participat la cele 15 discursuri, 6 paneluri si 12 workshop-uri desfasurate pe parcursul celor 2 zile ale conferintei. De asemenea, organizatorii au pus la dispozitia participantilor un spatiu special dedicat socializarii, pentru a facilita interactiunea si a incuraja schimbul de contacte si experienta.

In cadrul evenimentului How to Web 2011 s-a desfasurat si competitia Startup Challenge, program dedicat startup-urilor din zona web. In finala competitiei au participat 10 echipe din 7 tari ale Europei Centrale si de Est. in urma jurizarii, echipa Easyling din Ungaria a fost desemnata castigatoare, membrii acesteia primind bilete si un stand de prezentare al produsului in cadrul conferintei The Next Web, unul dintre cele mai importante evenimente din sfera internetului din Europa, precum si licente Adobe Business Catalyst. Proiectul castigator, Easyling, a dezvoltat o platforma care permite traducerea paginilor web cu ajutorul unei comunitati de peste 18 000 de traducatori. Pe locurile doi si trei s-au clasat echipele Fonii din Bulgaria si SocialLook din Romania. Una dintre echipele clasate pe podium va primi din partea reprezentantilor Seedcamp oportunitatea de a-si prezenta produsul in cadrul MiniSeedcamp, eveniment local organizat de cel mai important accelerator de afaceri web din Europa.

Bogdan Iordache, Managing Partner Wembrio - organizator al evenimentului: "Evenimenul de anul acesta a fost o premiera prin faptul ca a adus impreuna participanti din foarte multe tari din regiune si vorbitori cu experienta, care au oferit informatii cu valoare adaugata, relevante pentru pietele vizate, prin care am creat o punte de contact intre Europa de Sud-Est si restul lumii. Am fost foarte bucurosi sa primim aplicatii pentru competitia de startup-uri de la echipe din tari diferite, fiecare cu specificul sau. Consideram ca evenimenul de anul acesta a fost un pas important in acest sens si ne propunem ca pe viitor sa mergem in aceeasi directie."

How to Web 2011 este o conferinta unica din Europa de Est care aduna in fiecare an specialisti din diverse domenii precum management, investitii, antreprenoriat, dezvoltare web, toate avand in comun pasiunea pentru internet. Evenimentul aduce la Bucuresti oameni de afaceri din sfera web care pot oferi in cadrul conferintei mai multe informatii legate de ultimele inovatii din zona internetului.

How To Web este un eveniment realizat cu sprijinul School For Startups, Adobe, Vodafone, Business Mentoring Program, Microsoft si BizSchool.ro.

Pentru mai multe informatii despre conferinta How to Web 2011 si competitia Startup Challenge va rugam accesati: http://how-to-web.net

Despre Wembrio

Conferinta How To Web 2011 este organizata de Wembrio - organizatie dedicata tehnologiei si afacerilor web, ce isi propune sa reuneasca antreprenori, manageri, investitori si dezvoltatori web. Primele proiecte dezvoltate au fost www.how-to-web.net, o platforma dedicata startup-urilor din Europa de Est si evenimentul How to Web. In prima jumatate a acestui an, proiectul How to Web a inclus si o serie de evenimente dedicate comunitatilor locale de profesionisti web din Sibiu, Cluj si Belgrad in preambulul conferintei How To Web 2011 de la Bucuresti.