Asesoft Distribution devine Network One Distribution pentru ca numele sa aiba rezonanta pe pietele externe si sa nu mai existe confuzie cu grupul lui Sebastian Ghita in tara
"Totul a pornit de la ideea de a avea o identitate proprie, suntem cea mai mare firma de distributie din Romania, vrem sa ne extindem pe pietele regionale si vrem ca numele nostru sa aiba rezonanta pe pietele unde intram", explica Iulian Stanciu decizia de rebranding. Stanciu controleaza grupul din care pe langa Network One Distribution (NOD), fac parte si companii precum eMag si Flanco.
"Si in Romania eram confundati destul de des cu grupul Asesoft al lui Sebastian Ghita", explica seful Network One Distribution, Razvan Ziemba. "In Romania, lumea nu spune niciodata Asesoft International sau Asesoft Distribution. Prima (din grupul lui Ghita n. r.) este un integrator de sisteme, iar Asesoft Distribution este o firma de distributie. A existat o zona de ambiguitate, atat in randul clientilor si furnizorilor, dar chiar si in randul bancilor, astfel ca aveam nevoie de o identitate proprie", completeaza Stanciu.
Compania a inregistrat afaceri de 145 milioane euro anul trecut, anul acesta va incheia cu 180 milioane, iar obiectivul pentru anul viitor este 200 milioane euro, dintre care 13 - 14 milioane euro pe pietele externe. Profitul operational estimat pentru anul acesta este de circa sase milioane euro, iar numarul de angajati a ajuns la 180, cu 40 peste cel de acum un an.
Distribuitorul electro-IT livreaza si peste hotare in Republica Moldova, Bulgaria si Ungaria, iar pe lista tarilor unde ar mai putea intra se numara Serbia, Croatia, Macedonia si Muntenegru. In tarile unde livreaza acum, comenzile sunt onorate in maxim 24 de ore, iar daca vor fi adaugate si destinatii din fosta Iugoslavie, comenzile vor putea fi onorate in maxim 48 de ore in acele noi tari. Cei de la NOD spun ca nu vor sa investeasca pentru logistica in aceste tari, ci vor livra prin curieri.
Compania estimeaza ca detine cam 20% dintr-o piata romaneasca a distributiei electro-IT evaluata la circa 900 milioane euro. Piata a scazut mult din cauza crizei, o serie de jucatori precum Ultra Pro, Tornado si ProCa au disparut, iar in prezent, concurentii principali sunt RHS, Scop Computers si Omnilogic.
NOD distribuie mai multe categorii de produse, de la laptop-uri si desktop-uri, pana la electrocasnice. Sunt vandute si produse sub brand-uri proprii: electronice sub brandul Serioux si electrocasnice sub brandul Heinner, produse fabricate in China si certificate de un birou de calitate.

Liberalizarea pieței energiei / Diferențe de până la 19% dintre prețul serviciului universal și cel mai mic preț de pe piață
UPDATE Cîmpeanu: „Elevii care au vulnerabilități sau aparținători cu vulnerabilități, certificate medical, vor putea învăța online; profesorii vor putea preda online” / Petiție pentru reintroducerea sistemului hibrid
Boeing 737 MAX va zbura din nou în UE. Interdicția impusă acum 22 de luni, după două accidente aviatice, a fost ridicată
Poluarea de weekend din București: Agenția de Mediu dă vina pe trafic și condițiile atmosferice, activiștii de mediu indică arderi de deșeuri și încălzirea rezidențială / În rest, tăcere
INTERVIU Cum se simte scăderea numărului de îmbolnăviri în spitalele COVID: Numărul de pacienți este mai mic, dar vin mulți cu forme severe / Pericolul foarte mare este noua tulpină
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/asesoft-distribution-nu-va-mai-exista-de-saptamana-viitoare-afla-de-ce-158242.html