​Rovio, compania finlandeza care a lansat celebrul joc Angry Birds va lansa in toamna lui 2012 si un serial de animatie care va avea in total 52 de episoade de maxim trei minute fiecare, scrie The Guardian care-l citeaza pe seful diviziei de animatie a companiei. Jocul Angry Birds a fost descarcat de peste 700 milioane ori, dar compania vrea sa-si diversifice sursele de venit si va deschide in vara primele parcuri de distractii.

"Mai spre finalul anului vom lansa un serial saptamanal cu scurte animatii", a spus la Cannes, Nick Dorra, seful diviziei de Animatie a Rovio. Episoadele vor avea intre doua minute jumatate si trei minute, numarul total va fi de 52. "Vor rula pe orice terminal posibil", precizeaza oficialul.

"Vom construi o aplicatie video pentru asta, cautam parteneriate si asa mai departe... Vrem sa fim prezenti pe orice tip de ecran", mai spune Nick Dorra. Rovio a cumparat in iunie 2011 studioul finlandez de animatie Kombo si vrea ca Angry Birds sa nu mai fie perceput ca un simplu joc, iar plecand de la faima acestuia sa fie dezvoltate noi linii de business.

Astfel, au inceput lucrarile la primele parcuri de distractii Angry Birds, in vara urmand sa se deschida unul in Finlanda, iar spre final de an se va deschide unul si in Marea Britanie.

Jocul Angry Birds a fost descarcat de peste 700 milioane de utilizatori, fiind cel mai popular joc de smartphone-uri lansat vreodata.

Rovio a creat 50 de jocuri inainte de Angry Birds, insa cu acesta a avut atat de mult succes incat un parc de distractii din China a creat o varianta reala a jocului, insa fara acordul companiei.