Amazon va lansa joi cel putin o noua tableta si foarte probabil ca va prezenta si noi versiuni de e-readere Kindle, scrie presa internationala care analizeaza sansele companiei de a-si creste cota de piata pe segmentul tabletelor. Amazon lansa in noiembrie anul trecut prima sa tableta, Kindle Fire, care costa de la 199 dolari. De atunci s-au vandut circa 7 milioane de unitati, cele mai multe in SUA.

Este de asteptat ca la evenimentul care se tine joi in California, Amazon sa anunte o noua versiune a tabletei de 7 inch Kindle Fire, insa nu ar fi exclusa nici lansarea unei variante cu ecran mai mare, scrie Reuters. In plus, este foarte posibil sa fie prezentate si versiuni noi ale e-readerelor Kindle.

Marea intrebare este daca Amazon va alege sa scada pretul de pornire al Kindle Fire care in momentul lansarii a surprins pe toata lumea cu pretul de pornire de numai 199 dolari. In conditiile in care pe piata sunt si tablete de sub 150 de dolari, ale unor marci putin cunoscute si cu specificatii slabute ce-i drept, intrebarea este daca si Amazon va alege sa scada pretul de pornire.

La fel ca si dupa lansarea Kindle Fire, Amazon spera sa faca bani buni datorita continutul digital ce va fi cumparat de cei care vor achizitiona tabletele la preturi mult mai reduse decat ale concurentei. Studiile au aratat ca Amazon are marje foarte mici de profit la vanzarea tabletelor propriu-zise, insa serviciile pe care apoi le ofera, continutul digital gen carti, muzica, filme si jocuri ii pot spori profiturile.

De la momentul lansarii Kindle Fire s-au vandut circa 7 milioane de unitati, cele mai multe in SUA.