​Google a anuntat ca lanseaza in Marea Britanie si in SUA propriul card de credit prin care companiile sa fie stimulate sa cheltuiasca mai multi bani pentru a-si face reclama prin sistemul AdWords al Google. Compania spune ca programul va fi extins si pe alte piete si va da posibilitatea unor firme mici sa cheltuiasca mai mult pentru promovare, scrie Financial Times.

Google spune ca va oferi companiilor eligibile credite intre 200 si 100.000 de dolari, in functie de posibilitatile acelor firme, astfel incat ele sa poata cumpara publicitate prin AdWords, sistemul Google prin care sunt afisate bannere publicitare online in functie de cuvintele cheie afisate de user sau in functie de comportamentul online.

Google a demarat un program-pilot de credite in SUA acum un an si a venit momentul lansarii produsului propriu-zis care se va adresa firmelor ce ar vrea sa cumpere mai multa reclama prin AdWords, insa nu au intotdeauna toti banii necesari pentru a face asta.

Google spune ca acest card de credit ce poate fi folosit doar pentru achizitii prin AdWords poate fi achizitionat de companii din UK, in cateva saptamani va fi disponibil si in SUA, iar mai tarziu si pe alte piete. Compania spune ca, asa cum e logic, vrea sa obtina profit cu acest program, insa nu va face din el o sursa centrala de profit si nu va extinde in mod exagerat afacerile pe partea de finantare.