​Marissa Mayer, cea care in iulie a plecat de la Google pentru a relansa Yahoo!, spune ca lucrurile incep sa isi revina si adauga ca pe viitor Yahoo! se va axa pe segmentul mobile unde va trebui creata o strategie coerenta. Mayer admite ca s-a investit mult prea putin pentru segmentul mobile, iar strategiile au fost gandite gresit, astfel ca marca a fost divizata.

In prima iesire publica gandita sa expuna strategiile de relansare a Yahoo!, Mayer a spus ca prioritatea este "o strategie concentrata si coerenta pe segmerntul mobile" fiindca exista o baza importanta de clienti care intra zilnic pe serviciile Yahoo! ce trebuie sa fie cat mai bine adaptate pentru terminalele mobile.

"Yahoo! nu a profitat de oportunitatile din segmentul mobile. Nu ne-am optimizat eficient site-urile. Am investit mai putin decat trebuia pentru dezvoltarea in segmentul mobile si am divizat brand-ul. Aceste lucruri trebuie sa se schimbe", spune Mayer care adauga ca totusi, nu este nevoie de o restructurare din temelii a companiei fiindca platforma pe care trebuie reconstruite lucrurile este foarte solida, astfel ca nu este nevoie de schimbari radicale.

Yahoo! va fi "o companie orientata predominant spre segmentul mobile (...) in viitorul nu prea indepartat", spune Mayer care adauga ca vor fi recrutati ingineri si designeri care sa umple golurile din organigrama.

Compania a inregistrat in Q3 2012 o crestere cu 2% a veniturilor, pana spre 1,09 miliarde dolari. Profitul net a crescut in mod exceptional de 11 ori, de la 298 milioane dolari, la 3,2 miliarde dolari, insa nu fiindca s-ar fi schimbat ceva deosebit,. ci fiindca 2,8 miliarde dolari provin din vanzarea participatiei la gigantul online chinez Alibaba.