Canon se concentreaza pe servicii de consultanta pentru a-si completa veniturile din vanzarea de hardware
Veniturile si profitul Canon au scazut in 2012, iar gigantul nipon cauta sa compenseze ce a pierdut, extinzandu-se pe noi teritorii, mai ales pe partea de servicii de consultanta si diverse tipuri de servicii pe baza de abonament, compania ajungand sa concureze cu mari jucatori din consultanta, cum ar fi Accenture si Capgemini.
Miscarea a necesitat si schimbari organizationale majore, compania dand celor cinci mari sedii regionale din lume libertatea de a adapta serviciile in functie de cererile din regiunile respective, descentralizare ce nu a avut precedent la Canon care lua in Japonia decizii pentru toate regunile.
Compania spune insa ca schimbarea era necesara fiindca serviciile trebuie neaparat adaptate in functie de locul unde sunt vandute.
In plus, Canon, renumita pentru aparatele foto vandute, a trebuit sa se adapteze asaltului smartphone-urilor, astfel ca a crescut numarul de camere foto ce pot accesa internetul si retelele sociale, astfel incat aceste terminale sa aiba functionalitati cat mai apropiate de un smartphone, dar sa aiba marele avantaj legat de calitatea mai buna a pozelor si a caracteristicilor foto.
Canon produce camere foto, video, copiatoare, imprimante si echipament medical, iar sediul este in orasul Ota, Japonia. Canon a vandut de 7,4 miliarde euro anul trecut, iar profitul net a fost de 477 milioane euro.

Beatrice Mahler: O parte din personalul ATI a abandonat lupta. Nu oricine poate sa stea lângă un pacient extrem de bolnav
Aproape 4 milioane de tineri (18-34 de ani) locuiesc cu părinții. Iar motivele lor nu sunt doar economice...
O istorie a frigului extrem, din aprilie până în iunie - Ninsori, ger și îngheț în România ultimilor 100 de ani
În spatele cifrelor (și al scandalurilor politice). Mărturii despre suferință și deznădejde în pandemie: „I-am dat prima palmă copilului”
S&P modifică perspectiva la stabilă, de la negativă/ De ce ar trebui să ne intereseze ratingul