Yahoo! anunta pe 8 octombrie un nou design pentru Mail, spunand ca infrumuseteaza si simplifica utilizarea serviciului. La nici doua saptamani insa, zeci de mii de useri s-au plans pe forumul companiei ca noului design ii lipsesc functii foarte utile si, in loc sa simplifice lucrurile, le face neplacute. Daca as fi vrut un serviciu care sa semene cu Gmail, m-as fi mutat la Gmail, scrie un utilizator suparat.

Yahoo MailFoto: Yahoo!

Pe 8 octombrie Yahoo! anunta ca schimba din nou designul e-mailului si ca il infrumuseteaza si il face mai cu personalitate. Ideea a fost a CEO-ului Marissa Mayer care incearca sa revigoreze compania aflata deja de multi ani in declin.

Ei bine, userii au criticat masiv schimbarile legate de mail, unul dintre serviciile cu care Yahoo! este populara in randul celor 275 de milioane de utilizatori. De ce s-au suparat? Pentru ca nu mai sunt disponibile functii cheie, precum posibilitatea de a deschide simultan mai multe mail-uri in aceeasi fereastra sau cea de a le sorta in functie de expeditor.

Criticata a fost si scoaterea butonului Print, util pentru cei care au nevoie sa scoata la imprimanta mail-uri intregi. Pe forumul de feedback al Yahoo! zeci de mii de useri s-au plans ca noul mail e greu de folosit, ca nu mai gasesc functii ce le erau utile, iar o serie de publicatii au catalogat schimbarea ca fiind pur si simplu un dezastru.

O parte dintre nemultumiti spun ca Yahoo! a renuntat, doar din motive estetice, la lucruri utile, precum tab-urile, iar astfel de sacrificii nu sunt normale daca vrei sa-ti pastrezi baza de useri.

Un user spune ca, daca ar fi vrut ceva foarte asemanator cu Gmail, s-ar orientat spre Gmail, altii spun ca schimbarile ii vor face sa renunte la Yahoo! Mail definitiv.

Maa grav este ca destui s-au plans de bug-uri ce nu le mai permit sa gaseasca anumite mail-uri din trecut.