Google lanseaza o noua versiune a ochelarilor computerizati Glass si va vinde cateva zeci de mii de unitati
Google a prezentat acum un an ochelarii speciali Glass si doar 10.000 de asa-numiti "exploratori" au putut testa ochelarii pentru care au platit 1.500 de dolari. Google a ales un numar redus de persoane, mai ales dezvoltatori, pentru a primi feedback inainte de lansarea oficiala a produsului in volume mari.
Acum, Google spune ca a tinut cont de pareri, a imbunatatit atat partea hard, cat si cea soft, incluzand spre exemplu si o casca "mono". Cei 10.00 care au deja Glass ii pot schimba pe cei vechi cu noua generatie, pe gratis, noua varianta mergand si pe ochelari cu diverse dioptrii si fiind disponibili cu rame de diverse culori. in plus, proiectul Glass intra intr-o noua faza de extindere fiindca cei 10.000 care deja folosesc gadget-ul pot sa invite fiecare inca trei prieteni care sa cumpere ochelarii, astfel ca in cateva luni vor fi 40.000 de unitati pe piata.
Se zvoneste ca lansarea pentru publicul larg va fi la mijloc de 2014, iar pretul final este o necunoscuta, cei mai optimisti estimand 400 de dolari, iar pesimistii, peste 600 de dolari.
Glass este un simbol al "computerelor la purtator", o tendinta care se va manifesta in urmatorii ani prin diverse obiecte precum ceasuri sau alte mici terminale ce se pot conecta la internet si pot face foto si video.
Cu Glass se pot face insa mai multe lucruri, iar diverse companii vin cu concepte variate despre cum pot fi utili acesti ochelari. Spre exemplu, Philips si Accenture au prezentat un film demonstrativ despre cum Glass pot fi un ajutor pentru chirurgi, in timpul unei operatii, pe lentila aparand diverse date despre starea bolnavului, doctorul nemafiind nevoit sa se uite in monitoare.
O alta aplicatie iti permite sa vezi pe Glass un mic ghid de remediat probleme care apar la automobil. Evident ca un astfel de ghid nu transforma user-ul in mecanic auto, insa poti vedea manualul pe Glass in timp ce incerci sa remediezi problema.
Apoi, Glass poate fi ideal pentru retailerii care vor sa-si promoveze diverse produse, insa marea provocare este sa se gaseasca un mod cat mai putin suparator de promovare.
O alta idee interesanta vine de la compania Sherwin Williams care permite posesorilor de ochelari Google sa faca poze cu ei si apoi sa le trimita serverelor companiei unde culorile din poze sunt comparate cu vopsele vandute de companie pentru ca omul sa stie exact ce nuanta trebuie sa cumpere de la cel mai apropiat magazin. Aplicatia e buna pentru cei care vor sa-si renoveze casa si vor exact o anumita nuanta de culoare.

FOTOGALERIE O frumoasă casă de lângă biserica Sfântul Iosif din București a fost pusă la pământ / Autorizația a fost dată în 2019 de Primăria Capitalei
Coronavirus în România: Aproape 4.000 de cazuri noi în ultima zi / 81 decese, 985 persoane în stare gravă
Primăria Capitalei a plătit circa 40 milioane lei pentru Asociațiile de Dezvoltare Intercomunitară înființate de administrația Firea pentru ”îmbunătățirea” serviciilor publice în București-Ilfov și delegarea lor către companiile municipale
În ce situații ar trebui ministrul să-și delege atribuțiile / Cîțu: Când nu poți să ajungi la ședința de Guvern / Orban: Nu e corect ca un ministru chiar să nu mai semneze
ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul