ZorileStore.ro, magazin de fashion care vinde produse de la marci precum Puma, Lacoste, Lotto si Fila, va incheia anul in curs cu afaceri de un milion de euro si asteapta dublarea in 2014, spun reprezentantii companiei. Zorile Store a inceput cu o retea de magazine pe litoralul Marii Negre in 2006 si a intrat pe online in 2011.

Vanzarile magazinului online au fost de aproximativ 600.000 euro anul trecut, vor atinge un milion anul acesta si s-ar putea dubla la anul.

La incheierea lunii noiembrie si dupa finalul campaniilor de Black Friday, ZorileStore.anunta vanzari de 100.000 euro in cele doua weekend-uri consecutive de reduceri. Comparativ cu aceeasi luna a anului 2012, cele doua campanii de Black Friday au dublat numarul de comenzi.

Astfel, au fost vandute in aceasta perioada peste 5.000 de perechi de pantofi sport. iar marca cea mai comercializata a fost Puma, Ca si numar de comenzi, dupa pantofii sport, cele mai multe comenzi s-au inregistrat pentru ghete, geci si produse pentru sezonul rece.

In a doua sesiune de Black Friday, valoarea medie a comenzilor a fost cu 13% mai mare comparativ cu prima sesiune de Black Friday desfasurata intre 22 si 24 noiembrie.

Comenzile de pe tablete au cunoscut o crestere spectaculoasa, acestea fiind de patru ori mai multe fata de aceeasi perioada a anului 2012. Cele mai multe accesari de pe terminale mobile au fost realizate de pe produsele Apple.

Interesant este ca barbatii au fost cei care au lansat cele mai multe comenzi ( cu 50% mai multe decat femeile).

Zorile Store a inceput cu o retea de magazine pe litoralul Marii Negre in urma cu sapte ani. Avand si depozit propriu, compania a decis in 2011 sa-si extinda prezenta in mediul online Compania are 40 de angajati, dintre care opt lucreaza la divizia online. Vanzarile din online au egalat acum totalul vanzarilor din magazinele fizice.

SC ZorileToys SRL firma care detine si www.zorilestore.ro a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de doua milioane euro, din care 28 % a reprezentat segmentul online al companiei.