Pe 30 si 31 octombrie, la Cluj-Napoca va avea loc evenimentul de e-commerce TeCOMM la care vor participa reprezentanti ai unor companii precum Google, F64, Fashion Days, Naspers, Bitdefender, Fan Courier si Cargus. In Cluj-Napoca, TeCOMM este la a patra editie, iar in acest an va fi organizata si o editie la Iasi, pe 6 noiembrie.

In cifre, evenimentul de la Cluj aduce peste 50 de speakeri, 16 workshopuri si sase prezentari cu subiecte precum: cele mai eficiente metode de branding dezvoltarea unor strategii de promovare in functie de piata tinta, cum se fac eficient reducerile de costuri, care sunt avantajele platilor online si cum poate fi crescuta rata de conversie.

"Jucatorii de pe piata de comert online au inceput sa se adapteze nevoilor clientilor lor. Daca pana anul trecut ei imbunatateau site-urile in functie de preferintele lor, acum deja discutam despre modificari aduse in urma analizarii feedback-ului din partea clientilor, utilizatorilor", spune intr-un comunicat Cosmin Daraban, unul dintre speakerii TeCOMM Cluj,

Aceste modificari atrag dupa ele si investitii facute de catre proprietarii companiilor. Investitia minima necesara este de 700-800 de euro pe luna, insa sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5.000-10.000 de euro lunar pentru ca site-ul sa raspunda cerintelor utilizatorilor, se mai spune in comunicat.

In Cluj-Napoca, TeCOMM este la a patra editie, iar in acest an va fi organizata si o editie la Iasi, pe 6 noiembrie.