Romanii cumpara online ceasuri si genti de cateva mii de euro bucata. Care e diferenta dintre femei si barbati cand e vorba de online shopping

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 6 noiembrie 2014, 15:54 Economie | IT


Depozit Fashion Days
Foto: Fashion Days
Femeile reprezinta trei sferturi dintre cumparatorii online de haine si accesorii, in timp ce barbatii, desi sunt mai putini, fac achizitii mai scumpe si sunt mai loiali fata de brand-uri, arata datele Fashion Days, magazin online cu vanzari anuale de 100 milioane euro in regiune. Romania e cea mai mare piata dintre cele sapte pe care retailer-ul este prezent, iar preferinta romanilor pentru produse foarte scumpe se vede si aici, fiindca au fost clienti care au cumparat online ceasuri sau genti de 4-5.000 euro.

Fashion Days, parte a grupului Naspers care detine si eMAG, are in Romania aproape 400 de angajati si in sapte tari din regiune, inclusiv Polonia, Cehia si Ungaria, numarul este de 550. Retailer-ul online e specializat pe partea de haine si accesorii, avand 500.000 de produse de la o mie de brand-uri.

Toate produsele comandate de clientii din regiune trec pe la cele trei depozite Fashion Days de la Chiajna, depozite care au in total 7.000 mp si proceseaza 1.500 de comenzi/ora.

Vanzarile anuale in cele sapte tari in care activeaza Fashion Days sunt de 100 milioane euro, Romania fiind cea mai mare piata. Femeile reprezinta intre 70-75% din clienti, insa ele fac in destule cazuri si cumparaturi pentru barbati. Acestia, desi sunt putini ca pondere, au cateva atuuri. "Barbatii sunt cumparatori grozavi pentru ca sunt loiali si schimba brandul mai greu, stau mai mult pe site, fac mai des cumparaturi, aleg in general produse mai scumpe si platesc in mai mare proportie cu cardul", explica Eva Vucheva, director de dezvoltare la Fashion Days.

Ce diferente exista intre clientii romani si cei din Europa Centrala? In Cehia si Ungaria se cumpara in mai mare pondere haine sport, cum ar fi jachete sau geci de iarna, in timp ce in Romania se cumpara mai mult haine clasice, mai feminine, iar marcile italiene de traditie se vand mai bine in Romania decat in tari precum Cehia, spune Eva Vucheva care adauga ca se vede faptul ca romanilor le plac lucrurile foarte scumpe.

Cele mai scumpe produse de pe Fashion Days sunt ceasuri si genti de "firma" la 4-5.000 de euro. Site-ul gazduieste multe produse premium, insa oficialii companiei spun ca avantajul este ca pe internet sunt in general cu 10% mai ieftine decat in magazinele "fizice"

Pe Fashion Days sunt disponibile produse de la peste 1.000 de brand-uri, din categorii precum imbracaminte, incaltaminte, genti, articole pentru copii si articole pentru casa (mobilier, huse, covoare, prosoape).

Fondata in 2009 de catre antreprenori elvetieni, compania s-a extins in 7 tari europene - Romania, Bulgaria, Cehia, Ungaria, Polonia, Slovacia si Slovenia. Din 2011, Fashion Days este parte a gigantului media Naspers care detine in Romania eMAG, autovit.ro, PayU si olx.ro (fost mercador.ro).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1635 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by