Flanco Retail a incheiat weekendul de shopping 21-23 noiembrie cu vanzari totale de 98 de milioane de lei, reprezentand 200 de mii de produse, anuntat compania. Cele mai bine vandute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare i3, i5 si A8 si smartphone-urile premium. Site-ul a avut o pondere de 15% din totalul vanzarilor, restul fiind realizate in magazine.

Black FridayFoto: Flanco

Retailerul a depasit rezultatele obtinute in perioada similara a anului trecut cu aproximativ 40% ca valoare si cu 45% ca numar de unitati comercializate.

Flanco are in tara 87 de magazine cu un total de 1.100 de angajati pe vanzari.

Cele mai bine vandute repere au fost televizoarele de 102 cm, laptopurile cu procesoare i3, i5 si A8, smartphone-urile cu specificatii tehnice inalte, masinile de spalat de 6 kg si 7 kg, combinele frigorifice si echipamentele de retelistica (routere).

Ponderea vanzarilor in rate in weekendul deschis de Black Friday a fost de aproximativ 20%.

In primele 9 luni din an, Flanco Retail a inregistrat vanzari in crestere cu 10% comparativ cu aceeasi perioada din 2013, ajungand la o cifra de afaceri de 480 de milioane de lei.