​Apple a avut miercuri o zi grea fiindca mai multe servicii online, precum App Store si iTunes, au fost nefunctionale pentru aproape 12 ore in multe parti ale lumii. Compania a spus ca totul a pornit de la o problema interna. Estimarile arata ca Apple a pierdut intre unul si doua milioane dolari pentru fiecare ora in care clientii nu au putut face achizitii prin aceste servicii.

Serviciile Apple au functionat cu probleme miercuri, in unele locuri neputand fi accesate timp de cinci ore. Problemele au inceput la ora 9.00 GMT (ora 11.00 in Romania) si au afectat tari precum SUA, Marea Britanie, Elvetia si Spania, scrie AFP. Problemele s-au rezolvat la ora 20.45 GMT.

Printre serviciile care au fost afectate se numara App Store, iTunes Store, iBook Store si Mac App Store. Pe pagina oficiala System Status ce da detalii despre starea sistemelor sale, Apple nota ca aceste servicii "sunt indisponibile pentru toti utilizatorii".

O serie de utilizaori au avut probleme si la accesarea iCloud. Utilizatorii s-au plans pe forumuri ca nu au putut cumpara aplicatii din App Store si ca le-au fost afisate mesaje de eroare.

Nu este prima oara cand serviciile Apple sunt indisponibile, insa surprinzatoare a fost durata neobisnuit de lunga. Compania a explicat ca eroarea a fost de natura interna, la DNS-uri.