Retailerul online eMAG a lansat oficial categoria de Fashion care cuprinde 14.000 de articole vestimentare si accesorii, compania anuntand si brandul propriu numit Release. In primul an de la lansare, eMAG isi propune sa onoreze pe categoria Fashion peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro.

In categoria Fashion se regasesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Prin selectia de branduri, eMAG Fashion acopera toate tipurile de vestimentatie si accesorii, de la office si elegant, la casual si relaxat.

Odata cu introducerea categoriei Fashion, eMAG lanseaza si brandul propriu - RELEASE, sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte. eMAG spune ca va incuraja si tinerii designeri romani sa contribuie la realizarea colectiilor RELEASE.

eMAG are in portofoliu numeroase categorii de produse: electronice, IT, electrocasnice, produse pentru copii, fashion, casa si gradina, carti, sport, auto si alimente.