Ziua de 20 noiembrie 2015 a intrecut asteptarile PayU Romania, in aceasta editie a evenimentului comercial Black Friday platile cu cardul dublandu-se. Categoria preferata de cumparatori a fost cea a produselor IT&C, cu o pondere de 47% in numarul total al comenzilor inregistrate in cele trei zile, respectiv 66% din valoarea totala.

In cele 24 de ore in care majoritatea retailerilor online s-au concurat in oferte, valoarea comenzilor platite cu card bancar s-a dublat.

Cumparaturile de Black Friday au continuat si in week-end, cand multi dintre comerciantii online au venit cu noi campanii de marketing. Valoarea comenzilor in cele trei zile (vineri, sambata si duminica) a fost de 2,5 ori mai mare decat in perioada similara a anului trecut.

In privinta numarului de comenzi, daca in ziua de vineri acestea depasisera cu 40% numarul tranzactiilor din ziua de 21 noiembrie 2014, in cele trei zile in care s-au derulat cele mai multe campanii, cresterea a fost dubla.

"Asteptarile noastre au fost depasite. Strategia magazinelor online, de a-si repartiza mai multe oferte pe o perioada mai mare de timp a dat roade si, per total, nu doar ele au inregistrat incasari cel putin duble dupa estimarile noastre, dar si cumparatorii au avut la dispozitie o perioada mai mare de timp pentru a alege produsele preferate", declara Marius Costin, CEO la PayU Romania.

Categoria preferata de cumparatori a fost cea a produselor IT&C, cu o pondere de 47% in numarul total al comenzilor inregistrate in cele trei zile, respectiv 66% din valoarea totala. Produsele din categoria fashion s-au comandat in proportie de 10% din numarul total al comenzilor, respectiv 5% din valoarea totala. Restul produselor comandate (parfumuri, accesorii, ceasuri, carti, flori, cadouri etc) au reprezentat 21% din numarul total al comenzilor si 22% din valoarea totala.

Cea mai mare tranzactie realizata cu cardul bancar in ziua de vineri a fost de aproximativ 18.000 de lei, dar a existat si o tranzactie record de 20.000 de lei in timpul celor doua zile de week-end.

Minutul de aur a avut loc in timpul diminetii de vineri si a inregistrat peste 600 de tranzactii pe minut. Intervalul orar cu cele mai multe tranzactii a fost tot vineri intre 9-9.59, cand numarul total al tranzactiilor a fost de aproximativ 18.000 de tranzactii.

Prin PayU s-au procesat comenzi de Black Friday plasate pe cele mai mari magazine online din Romania: eMag, Elefant, FashionDays, Flanco, Altex, Carrefour Online, F64.ro, PC Garage, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro).