Facebook at Work, versiunea profesionala a retelei sociale, va fi lansata in cateva luni, urmand sa fie 95% la fel ca Facebook-ul clasic, insa si cu servicii platite destinate companiilor, informeaza Reuters. Facebook a lansat in ianuarie pentru testare limitata in SUA aplicatia "Facebook at Work", un site care sa permita user-ilor sa discute cu colegii, sa intre in contact cu alti profesionisti din domeniu si sa colaboreze pe marginea diverselor documente si proiecte.

HotNews.roFoto: Hotnews

Serviciul va avea "news feed", aplicatie de chat si optiunea de "like", insa utilizatorii vor avea profiluri de Facebook diferite fata de cele personale din versiunea clasica a retelei si paginile vor arata un pic diferit, mai ales ca "paleta" de culori.

Cei de la Facebook spun ca va fi un instrument util si rapid prin care angajatii unei companii sa comunice intre ei lucruri legate de munca si mai ales un instrument prin care sa fie transmise rapid diverse informatii legate de munca intre angajatii unei companii si de la superiori catre subalterni, dar si invers.

Asa cum era si normal, Facebook se arata entuziasmata de produsul pe care il lanseaza si il prezinta ca fiind revolutionar.

Cei de la Facebook merg pe ideea ca, cei care sunt fani ai retelei sociale, vor fi dornici sa foloseasca si o versiune profesionala asemanatoare, fiindca stiu cum functioneaza Facebook si le-ar fi usor sa se adapteze.

Dupa lansare, serviciul va fi disponibil pentru toate companiile, urmand sa existe optiuni premium contra-cost de analiza si suport clienti, abonamentul lunar urmand a fi undeva in jurul a cativa dolari/user.

Pana acum, in perioada de testare, peste 300 de companii au folosit serviciul, printre ele numarandu-se Heineken si RBS.